Jak dostać się do kierunkowskazów - pomocy!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Otóż wczoraj padł mi kierunkowskaz (prawy nie działa) ale problem jest w przełączniku przy kolumnie kierownicy. Jak zdjąć plastikową osłonę pod kolumną kierownicy w BMW E30? Odkręciłem od spodu dwie śruby ale coś trzyma ten plastik przy samej kierownicy - czy trzeba również zdjąć kierownicę? Przez powstałą szparę udało mi się wyciągnąć przerywacz i zauważyłem, że działanie kierunkowskazu jest zależne od przewodów odchodzących od przerywacza - jak nimi ruszam to raz działa a raz nie. Żeby się jednak doostać dalej muszę zdjąć tę obudowę a nie wiem jak to ugryźć - liczę, że jest jakiś sposób tylko trzeba wiedzieć jak. Proszę pomóżcie bo jeżdżę z wyciągniętym przerywaczem i jak skręcam w prawo to muszę nim nieźle poruszać żeby zaskoczył kierunkowskaz.
  
 
plastik pod zegarmi mocowany jest tylko na tych dwóch srubach od srodka takie alu nakretki i powinno zejsc, kierownice to kluczem do kół
  
 
Chodzi mi o ten plastik przy kierunkowskazach - właśnie znalazłem na REALOEM.com że są jeszcze dwie śruby u samej nasady kierownicy - tylko nie wiem czy trzeba jednak zdejmować kierownicę czy nie?! Zaraz (za godzinę dopiero bo teraz muszę tu siedzieć - w pracy) pójdę do auta i zobaczę czy można się dostać do tych śrub i oczywiście o postępach prac będę informował. Ale jeśli kotoś wie dokładniej to proszę o info.
  
 
No niestety ale trzeba było zdjąć kierownicę. Okazało się, że coś z kabelkami ale nie wiadomo z którymi bo po paru minutach grzebania kierunkowskaz zaczął działać i nie chciał ani na chwilę przestać! Wobec powyższego wszystko zostało skręcone, kierownica założona i..... kierunkowskaz przeważnie działa (przypominam, że chodzi o prawy). Przeważnie, bo zdażyło mu się ze dwa razy nie działać ale tylko przez moment. Mam nadzieję, że albo się całkiem zepsuje albo całkiem naprawi
  
 
to moze wina tej dźwigni-swiatła kierunki- skoro raz działa raz nie-coś się przetarło i trzeba wymienic albo tylko to albo wszystkie wajchy
  
 
a ja jakis czas temu musialem zdjac deske rozdzielcza zeby dostac sie do nagrzewnicy ktora chcialem wymienic ... ile dupereli trzeba poodkrecac pozdejmowac to dopiero jest hu***a robota