Sortuj posty wg daty: rosnąco malejąco |
| ||
Autor | |||
jbl![]() FAVORITA Polska | 2005-07-05 15:37:39 Witam serdecznie i prosze o pomoc ! Mam favorite na gażniku z LPG I zastanawiam sie jak wyregulować wolne obroty bo pokręciłem na parowniku i na przepustnicy czy pokręcić plastikową srubką ma parowniku i ustawić maksymalne obroty a potem na przepustnicy zjechać do żądanych czy kombinować odwrotnie zjechać na parowniku do minimum i podkręcać na przepustnicy (otwierać ją) i tak wyregulować jak lepiej aby dużo nie paliła i nie gasła na zakrętach? prosze o wskazówki , z góry dziękuje | ||
2005-07-13 14:54 | |||
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2005-07-07 16:53:05 czesc.najpierw ustaw wolne obroty na benzynce(ja mam ok950-1000) po przez regulacje przepustnica(tylko na rozgrzanym silniku) a po tym ustawisz obroty na gazie przez pokrecenie tym plastikowym pokretlem na parowniku.przejedz sie i po zatrzymaniu odzczekaj chwilke az sie obroty ustabilizuja(na poczatku moga byc ciut wyzsze)i dokonac korekty.ja metoda prob i bledow probowalem regulowac swoja favorcie i ten sposob jest najlepszy dla niej.spalanie tylko miasto 9,5-10/100 tylko trasa8-8,5/100.udanych regulacji zycze ![]() | ||
2007-01-09 13:41 | |||
jbl![]() FAVORITA Polska | 2005-07-07 23:10:07 i tak właśnie zrobiłem A apropo jeśli masz favorite to kombinowałeś coś z dolotem powietrza? Ja mam założoną plastikową nakrętke z pianki do okien z wyciętym otworem wielkości 5zł na rure dolotu powietrza bo bez tego nie mogła sie pozbierać no i wywaliłem tą rure z pod blachy na kolektorze? | ||
2005-07-13 14:54 |