Regulacja wolnych obrotów

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie i prosze o pomoc ! Mam favorite na gażniku z LPG I zastanawiam sie jak wyregulować wolne obroty bo pokręciłem na parowniku i na przepustnicy czy pokręcić plastikową srubką ma parowniku i ustawić maksymalne obroty a potem na przepustnicy zjechać do żądanych czy kombinować odwrotnie zjechać na parowniku do minimum i podkręcać na przepustnicy (otwierać ją) i tak wyregulować jak lepiej aby dużo nie paliła i nie gasła na zakrętach? prosze o wskazówki , z góry dziękuje
  
 
czesc.najpierw ustaw wolne obroty na benzynce(ja mam ok950-1000) po przez regulacje przepustnica(tylko na rozgrzanym silniku) a po tym ustawisz obroty na gazie przez pokrecenie tym plastikowym pokretlem na parowniku.przejedz sie i po zatrzymaniu odzczekaj chwilke az sie obroty ustabilizuja(na poczatku moga byc ciut wyzsze)i dokonac korekty.ja metoda prob i bledow probowalem regulowac swoja favorcie i ten sposob jest najlepszy dla niej.spalanie tylko miasto 9,5-10/100 tylko trasa8-8,5/100.udanych regulacji zycze
  
 
i tak właśnie zrobiłem A apropo jeśli masz favorite to kombinowałeś coś z dolotem powietrza? Ja mam założoną plastikową nakrętke z pianki do okien z wyciętym otworem wielkości 5zł na rure dolotu powietrza bo bez tego nie mogła sie pozbierać no i wywaliłem tą rure z pod blachy na kolektorze?