Jak podłączyć wzmacniacz do radia....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem zypełnym laikiem w tych sprawach dlatego proszę o rade kogoś doświadczonego. Chodzi mi o to jak podłączyć wzmacniacz do radia( chodzi tu o zasilanie i sygnał radiowy) jaki kabel gdzie podłączyć i skąd wziąść zasilanie:
Wzmacniacz do jakiego odnosi sie powyższy post to :
http://allegro.pl/show_item.php?item=69680284
A jeżeli chodzi o radio to jest to:
http://allegro.pl/show_item.php?item=70314234

Proszę o odpowiedź, a raczej o instrukcję podłączenia na tym konkretnym przykładzie(po co jest wyjście na wzmacniacz w radiu? Czy zasila wzmacniacz, czy tylko daje sygnał do wzmacniacza, lub czy może tylko steruje wzmacniaczem? Skąd wziąśc zasilanie do wzmacniacza? Gdzie należy podłączyć poszczególne kable z radia do wzmacniacza w przypadku wyżej podanych podzespołów.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam szyty
  
 
Elo.
Sprawa jest bardzo prosta, musisz zacząć od zakupienia zestawu do podłączenia wzmacniacza; tj. w takim zestawie znajduje się kabel zasilający wzmacniacz "+" (zazwyczaj czerwony), kabel do zasilania masa "-" (czarny), bezpiecznik do "+" , jednożyłowy kabel do sterowania wzmacniaczem (zazwyczaj niebieski), oczywiście sygnałówka czyli kabelek podwójna chincha i zapewne będą różnego rodzaju końcówki do zarobienia tych kabli.
Montaż wzmaka zalecam w bagażniku.
Zasilanie "+" dajesz na bezpieczniku bezpośrednio od akumulatora (bezpiecznik jak najbliżej akumulatora), masa "-" możliwie najkrótszym przewodem do masy samochodu (najlepiej do karoseri). Przewód zasilający poprowadz jedną stroną samochodu, a samo podłączenie "+" zostaw sobie na sam koniec.
Po drugiej stronie samochodu oczywiście pod dywanikami poprowadz kabel sterujący (niebieski) oraz chinche.