Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-11-14 06:27:06 biore - ale jak mowilem za 3 lata, musisz poczekac |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2015-11-15 01:56:39 no nic, kolejna pompa zamowiona, tym razem ATE. to juz musi dzialac , ze starych zrobie wystawke w gablocie |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2015-11-15 11:10:02 Ja bym zregenerowal ta co masz, nowe gumki dobrej jakosci, duzo smaru ATE i bedzie dobrze, tylko sprawdzic czy korpus nie ma wzerow |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2015-11-17 12:18:46 no coz, zamowienie pompy ate zostalo anulowane z powodu niedostepnosci, zrobie wiec jak flapjck1 radzisz, reperaturki zamowione, jutro odbieram i wkurwiania sie ciag dalszy |
zolo Fiat 126p Kraśnik | 2015-11-17 13:49:16 |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2015-11-17 13:57:37 zolo - widzialem ta oferte ale mam obawy co do tego w jakim stanie jest wklad (gumki itp) ,
Co do plynu to nie ma bata, fuso ma w kancie dot 4, jaqo jezdzil na 5.1, ja zalewam zwykly dot 4, na pierwszy ogien biore pompe delphi ktora jest drozna tylko ma problemy z cisnieniem. cylindry nie sa powzerane - w koncu to nowe pompy. Planuje zrobic tak jak flapjack pisze, wyczyszcze to , zaloze nowe gumoleony zgodnie z ksiazka i zakituje smarem tloczkowym. [ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2015-11-17 14:01:40 ] |
Golab82 e30 / e36 Warszawa | 2015-11-17 23:08:59 bolec666 z racji tego, że odkopales moj temat z przed tylu lat, czuje się w obowiązku coś napisać
Nie wiem czy coś się zmieniło w sposobie montażu tarcz od cc w 126p przez ostatnie 10lat ale przynajmniej mogę napisać jak ja rozwiązałem problem niedających się odpowietrzyć hebli, może będzie to przydatne. Generalnie z tego co pamiętam to problemem było położenie odpowietrznika zacisku. "Adapter" do 126p był tak skonstruowany, że zacisk był w innej pozycji niż oryginalnie w cc, odpowietrznik nie był w najwyższym punkcie. Uniemożliwiało to pozbycie się całego powietrza z zacisku. Po odkręceniu zacisku od adaptera (a w zasadzie tylko wykręceniu śrub, żeby można było zmienić położenie zacisku), ustawieniu go tak aby odpowietrznik był w możliwie najwyższym punkcie (oczywiście tylko na czas odpowietrzania) spowodowało, że wreszcie poszło perę bąbli które nie miały możliwości wyjść z układu. Wcześniej odpowietrzałem układ milion razy a pedał był ciągle miękki. Po tej operacji, heble wreszcie zaczęły działać normalnie. pzdr, |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2015-11-22 18:03:43 stalo sie - stwardnial mi , problemem byla druga nowa pompa (pierwsza nie trzymala cisnienia), zmienilem w niej gumki - nie pomoglo, okazalo sie ze sprezyny byly odwrotnie wsadzone (chinole sie nie popisali ). teraz tylko troche skrocic bolec (4mm to za duzo) i moge psuc inne rzeczy , dzieki wszystkim za wklad w temat
|
PitGTR F&F MEMBER 126p Gdańsk | 2015-11-22 19:38:12 Pewnie fuso wpadł do Ciebie. Przy tym szpakowatym dżentelmenie konar zawsze zapłonie. |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2015-11-22 20:03:45 tak tez bylo tak pompowal ze konar jak zloto |
fuso (M) Furious Moderator 125Rally / ImprezaWR ... Gdynia | 2015-11-22 21:34:36 zwyrole |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2015-12-06 11:58:03 dla potpomnych:
Sprawe hebla ostatecznie rozwiazalo zalozenie dobrej jakosciowo pomy z uno/y10 - wymagalo to przerobienie koncowek przewodow sztwnych (maluch ma skok gwintu 1.25, uno ma 1.00) |
fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2015-12-31 13:15:48 tak jak pisałem z uno turbo bodajże 1,3 silnik, tylko końcówki podmienić |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2016-05-04 11:28:03 bolec jakiej firmy w końcu kupiłeś ta pompę uno/y10 ?
Przymierzam się do składania układu hamulcowego i zbieram info Przewody sztywne tylko przerabiałeś przy samej pompie tak? Elastyczne przy samych zaciskach przednich zostawiłeś z puga 205 ? Mam tez pytanie o lepsze - gorsze sztywne przewody hamulcowe, czy jest w ogóle coś takiego? Czy poprostu miedziane przewody to miedziane przewody i obojętne jakie kupie. Myślałem kupić jakiś komplet sztywnych i później własnie je przerabiać pod gwinty 10x1. Coś polecacie, jakiegoś producenta sprzedawce allegro? [ wiadomość edytowana przez: KrauzeR dnia 2016-05-04 11:35:20 ] |
bolec666 F&F MEMBER 126p 899 Dobrzewino | 2016-05-05 07:14:46 Hej,
Pompe kupilem firmy Trw (na opakowaniiu), w srodku byl lukas, pompa ladnie wykonana, ciezka i solidna (kupilem ponizej 60 zl w sklepie aparts.pl) Koncowki masz do wymiany przy pompie (wszystkie 3 ) i przy przewodach z przodu tez, zarownoo pugowe jak i sc/cc przewody sa na drobnym gwincie, miedz to miedz, koncowki musza byc dobrej jakosci, te na przewodach gotowych niekoniecznie (przynajmniej u mnie byly kiepawe), jakbym teraz robil (wczesniej nie mialem praski)- to kupilbym rurke i sam zarobil, [ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2016-05-05 07:17:00 ] |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2016-05-05 10:02:27 ok dzieki za info właśnie myślałem czy nie najlepiej kupić sobie odpowiednie końcówki i praskę i samemu prowadzić rurki.
A jaką praskę polecacie? te najtańsze z allegro już robią robotę? Ile metrów rurki trzeba na cały układ? |
zolo Fiat 126p Kraśnik | 2016-05-05 18:34:08 Jeśli chodzi o zarabiarkę przewodów to ostatnio używałem coś takiego:
http://www.bimex.pl/product-pol-840-KOMPLET-DO-ZARABIANIA-PRZEWODOW-HAMULCOWYCH-JONNESWAY-AN040043.html Miedziane przewody elegancko się zarabiało a do stalowych trzeba użyć trochę więcej siły. Rurki fajnie jakbyś kupił w otulinie. Co do długości przewodów na cale auto to nie wiem myślę ze w 6 metrach da się wyrobić. |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2016-05-06 12:14:57 Dzięki Zolo, nie mogę znaleźć przewodów hamulcowych miedzianych w otulinie, tylko stalowe takie widzę:/ chyba że te do instalacji LPG się nadają?
Jakiej w ogóle średnicy musi być rurka miedziana na przewód hamulcowy?? |
zolo Fiat 126p Kraśnik | 2016-05-06 20:56:45 Rurka o średnicy zew. 4.8mm ale 5mm tez wchodzi w końcówki.
Co do miedzi w otulinie o takich rozmiarach to fakt nie mogę znaleźć ale wiem ze są bo chłopak mi przynosił coś takiego żebym zarobił końcówki. Nie chodzi tu o wytrzymałość ale taki przewód w otulinie ładnie wygląda |