Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-12-11 10:30:31 Pat tu dochodzi kilka kwestji, na pewno fun z jazdy 1.2 jest większy.
Moment w silniku 1.2 czy nawet 1.1 jest dużo większy. Odpowienie obchodzenie się ze skrzynią w stosunku do nieodpowiedniego wydłuża jej życie przy swapie nawet o 90%. Kwestja która powraca z przejścia 650/903 czyli czy dłubiemy silnik 903 czy wkładamy 1.1, jedni niemal uwielbiają dłubanie w silnikach innym to przeszkadza a jeszcze inni wkładają 1.1 i dłubią dodatkowo. 900 eta to druga klasa w kjsach Mało kto ma kase na centrala Można tu doliczyć sporo innych kwestji.. |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-11 14:08:34 Mnie sie wydaje,ze 903 moze miec lekki zamach choc przyznam,ze silnik szybko wkreca sie na obroty
2. Czy ktos juz kombinowal cos z innymi gaznikami??Z ktorym aut nadaja sie do 903,moze ktos ma jakis lepszy patent na to? |
RUFF 126p i.e Poznań | 2005-12-11 14:26:17 Motoren
Tu macie moje ostateczne pożegnanie gaźnika. Ostatnia wersja była od pandy 4x4 wg katalogu. Był problem z dyszami którego do końca nie rozwiązałem. Moge odsprzedać w cenie 150 zeta. Teraz co juz nawywijałem z silnikiem to dużo pisania, ale w najlepszym momencie miał już ponad 50km wyciągłem i teraz latam zimą na zwykłym 39km spi na lekkim kole i przepustnicy 34. [ wiadomość edytowana przez: RUFF dnia 2005-12-11 14:29:19 ] |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2005-12-11 14:30:32 Odnośnie 903 dłubane kontra 1.1 sprawa ma się tak że silniki dłubane maja moment zawsze wysoko nigdy z dołu więc jak pogrzebiesz takie 903 to moment choć wzrośnie to wyskoczy na np 4500 co przy ruszaniu dalej nie katuje więcej skrzyni niż seria no może nie dużo bardziej natomiast 1.1 ma moment na samym dole czyli dajmy na to ok 3000obr to czysto przykladowe granice momentów nie sprawdzałem tego dokładnie podaje tylko dla przykładu, odnośnie gażnika to fiat 850 miał podwójnego webera z tego co pamiętam. |
CHRYS66 F&F Sympatyk Fiat 850 racing Wawka Bemowo | 2005-12-11 15:50:51 a i ofszem mam podwojnego webera 30 ale chyba nie jest sprawny zreszta gaznikow troche mam tylko jakie one sa to nie wiem bo jeszcze nawet nie mialem kiedy sie im przyjrzec |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-12-11 22:47:51 ja mam lekkie koło, nawet bardzo lekkie, mocy to nie daje, po prostu inaczej troszke się napedza i szybciej reaguje na gaz kosztem utraconej energii przy np wyjściu z nawrotów na dwójce |
mysza127 Gliwice | 2005-12-12 17:15:42 Waga kola wtych silnikach jest wazna ,w 127 47km kolo jest duzo lzejsze niz w cc ,zakladalem kiedys kolo z 127 do cc na gazniku i efekt byl taki ze na pierwszych biegach samochod lepiej przyspieszal,natomiast na 4biegu duzo gozej-testy drogowe.W 127 47km splanowanie kola dalo podobny efekt,dodatkowo silnik stracil elastycznosc i bardzo szybko schodzi z obrotow co przy normalnej jezdzie jest uciazliwe.Napewno splanowanie kola w tych silnikach nie daje takiego efektu jak w 650 ,poza tym kazdy silnik inaczej reaguje na rozne przerobki,przy roznych przelozeniach skrzyni -126,127 czy cc.Przy planowaniu tej przerobki nalezy sie zastanowic co chcemy osiagnac i konkretnie do czego bedziemy wykorzystywac silnik - czy to bedzie dupowoz , czy katowanie na roznego rodzaju kreciolach. |
H 126p/Skoda 105L LA | 2005-12-12 19:06:22 Obniżenie masy koła zamachowego jest dobre na KJS'y, bo samochód wtedy lepiej przyśpiesza, natomiast na codzień jest to kiepskie rozwiązanie, bo są trudności z pokonywaniem wzniesień itp. Ostatnio startowałem na KJS'ie na seryjnym 650 i jak poczatkowe przyśpieszenie jest kiepskie tak na nawrotach na mokrym asfalcie maluszek bez problemu obracał kołami w miejscu, dzięki temu skrzynia się prawie rozsypała Więc jeśli mowa o zwiększeniu żywotności skrzyni to można trochę stoczyć koło, dzięki temu skrzynia nie bedzie musiała przenosić tak mocnych 'strzałów ze sprzegła' |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-13 21:38:27 Odchudzane kolo jest ok,tylko niewiem jak by tu w 903 je odchudzic,jedynie nawierty wchadza w gre chyba??Watpie,ze jest tu ktos kto robil swapa do jazdy spokojnej,nawet Pat napewno daje od czasu do czasu po garach bo wkoncu na tym silniku w malcu przyjemnie sie jezdzi na wys.obrotach.U mnie jest slaby dol,nawet bardzo za to powyzej ok.4tys.obrotow dostaje kopa tak jak w mojej skodzie podczas natychmiastowego dodania gazu lub otwarcia 2 przepustnicy Myslalem,ze bedzie wiertarka ale jedan jest ok.
Z checia bym dodal troche momentu i mocy bo jednak jest jeszcze niedosyt,kolo zamachowe z dolotem i calym uk.wydechowym + lekko dziabnieta glowa to jest to co bym chcial zrobic w najblizszym czasie. Jak wyrzezbie dolot i pare innych pierdolek poprawie to zdam relacje jak to chodzi |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-12-14 00:42:51 w 900 etce zbierasz od strony sprzegła, tylko oczywiście nie zbierasz z całosci tak jak w 650 |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-14 21:14:27
OK,tylko czy samo przetoczenie da jakis efekt,bo wg.mnie to max.10% masy kola zejdzie dzieki tej przerobce,pozniej juz chyba tylko nawierty daja wiekszy efekt. |
Art126 F&F Sympatyk Fiat 126p już jeździ Wołomin | 2005-12-14 23:44:29 możesz zebrać z 30-40% wagi raczej spokojnie |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-18 19:36:54 Panowie,przypomnial mi sie jeden pomysl ktory kiedys widzialem na jakies tronce www gdzie byl podkrecony silnik do malca przez OBR.Mianowicie mial on nawiercone szklanki popychaczy i koniki zaworowe.Czy ktos z tu uczeszczajacych bawil sie kiedys w tego tupy przerobki,jest to raczej robota dla znawcow niz dla pania henia Ciekawi mnie jaki efekt dalo by to w 903 bo w malcu dalo to dosc zauwazalny przyrost,z tym,ze tamten OBR-owski silnik mial chlodzenie ciecza i inne rozmaite przerobki Pytam tak z ciekawosci,zawsze jakies wieksze pojecie bede miec na temat przerobek silnikow a Wam wlos z glowy niespadnie jak ktos sie wypowie w tej sprawie |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-12-18 20:48:01
najwieksza głupota jaka czytałem na forum od dłuższego czasu |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2005-12-18 20:54:50
No coz....niewiem czy ten silnik dzialal ale fotke napewno da sie gdzies znalesc,poszukaj a zobaczysz.Kto szuka ten znajdzie.... |
toki F&F Sympatyk bąbel 899/frontera Warszawa/Legionowo | 2005-12-18 20:59:09 tak sie składa ze sam miałem takie coś, odelzaną klawiaturke i skzlanki. nic to nie dawało, a przynajmniej nic zauwazalnego.
skad wziales informacje ze dawalo to duzy przyrsot mocy niby? czemu takie farmazony wypisujesz? |