Wątek o dyskusjach natury motoryzacyjnej - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Krycho, ja bym powiedział jedynie że: wolę jeździć...
jak będę chcial dupowóz to sobie limuzynę z kierowcą zapodam...
  
 
Ehh a mi sie podoba bardzo jedno auto i juz kiedys chyba pisalem. Moim zdaniem jeden z ladniejszych samochodow produkowanych na tak duza skale Takie autko ujezdzalem na kilku wyjazdach do reichu i jezdzilo mi sie tym bardzo fajnie. Zawieszenie i silnik sa wsumie mocnymi punktami. Ja osobiscie bym chcial w najprostszej 8 zaworowej wersji czyli motor znany jeszcze z omegi. Mysle ze moze po powrocie z uk przymierze sie do jakiejs mlodej calibry (96-97') ale czas pokaze ;]
  
 
Jasio ma racje, silnik w oplach ktory im sie udal i to naprawde to 2000 cm 8 zaworowy prosta konstrukcja wytrzymaly i nie zjada oleju co te inne. C20NE to udana jednostka, moge to potwierdzic bo jezdzilem takim, no i sie czuje juz ta moc, 115 KM wystarczy. Pprzebieg ponad 220 tys i nie zjada nic oleju miedzy wymianami.
  
 
No tak, ale z opowieści kolegów słyszałem, że calibra jak alfa - psuje się i jest dość awaryjna. Ale co prawda, to prawda, nie jest brzydka
  
 
Bo wiekszosc calibr jakie sa na rynku to w tym momencie pazdziochy. A koledzy pewnie kupuja, bo atrakcyjna cena i sie ladnie swieci

10-15 letnie pseudosportowe auto w dobrym stanie kupic jest ciezko.
  
 
Nie wiem...ale ceny są podobne wszystkich, a ja im odradzałem zakup, skoro się nie znają I tak..rdza wychodzi bardziej niż w mojej ładzie i usterkowe też są podobnie
  
 
witam!
teraz oczywiście sie naraże wszystkim,ale w/g mnie takie coś jak calibra czy ford probe to wielkie stylistyczne nic.mając takie hektary karoserii styliści poszli na cakowita łatwizne.podobnie ma sie sprawa z astrą 2 coupe.przecież te auta powinny z definicji byc inne,mieć w sobie coś...a tak to jeden wielki klin.fiat coupe[nie wnikajac w inne szczegóły...]-da sie!dlaczego 911 jest wiecznie żywa-na pewno nie dlatego że ma 300 czy 400 koni pod maską-jest tysiące aut mających wiecej powera.dlatego z szacunkiem,bo sie może skończyć żle-calibrze mowimy nie!
  
 
Krycho a kto ci powiedział, że Alfa stoi w serwisie?? Dalej wierzysz w mit niezawodnych aut niemieckich?? Zapytaj się Pawła co piszę o służbowych Golfach V, i zobacz badania Dekry i porównaj wyniki awaryjność wśród Alfy Spider a np. Audi A4, okaże się, że różnica w miejscach jest nieznaczne, a jak jeszcze porównamy cenę jak auta były nowe to różnica na korzystać Audi będzie wręcz minimalna.
DEx
P.S
Porównaj, też koszty napraw no i dostępność obu serwisów w Polsce.

P.P.S
Chcesz coś naprawdę bezawaryjnego popatrz na Mazdy i Toyoty lub jak mówimy o tak wysokiej klasie to na Lexusa.


[ wiadomość edytowana przez: mwarchalowski dnia 2005-12-18 12:01:06 ]
  
 
Dostępność serwisów? Naprawiali mi skode - stała w seacie, naprawiali audii stało w vw, naprawiali vw stał w skodzie A włoskie? hmm....
  
 
Naprawiali mi Lade w VW w Niemczech, to działa Mike we wszystkie strony.
DEx
  
 
Cytat:
2005-12-18 11:58:34, mwarchalowski pisze:
zobacz badania Dekry i porównaj wyniki awaryjność wśród Alfy Spider a np. Audi A4,



http://www.uzywane.mojeauto.pl/raport/

Porownaj na tej stronce Alfe 145 i chociazby Opla Astre wsrod 7 latkow. Alfa wypada gorzej niz tragicznie.
  
 
Cytat:
2005-12-18 12:33:42, mwarchalowski pisze:
Naprawiali mi Lade w VW w Niemczech, to działa Mike we wszystkie strony. DEx


no tak, ale mówimy o Polsce
  
 
Wiesz alfa 145 jest starym modelem, jeżeli już to można by ja porównywać do Astry 1, wiec to mija się z celem, porównaj np. Spidera to inna bajka, bo to nowa konstrukcja. Porównaj sobie VW Polo do Punto a potem podaj wyniki na forum.
P.S
W Polsce tym bardziej ci naprawią o ile w ogóle cos potrafią naprawić.
DEx



[ wiadomość edytowana przez: mwarchalowski dnia 2005-12-18 13:04:31 ]
  
 
Przyczepiles sie do tego Spidera...

Stary model powinien miec miejsza usterkowosc niz swiezo wprowadzony na rynek. Poza tym porownanie bylo wlasnie z Astra I.
  
 
Dex, napisałem o Alfie, bo tak sie zlozylo, ze znalem kilku wlascicieli Alf 156, którzy mi mówili,ze wiele razy stali tymi samochodami w serwisie. Raz komus sie urwalo cos tam w silniku, tak,ze zaczelo sie palic. (samochód mial rok). Samochod musiałbyc sciagniety przez lawete.
Wiem,ze kazdy samochod moze sie popsuc, ale mi chodzi o takie usterki, które uniemozliwiaja dalsza jazde. A takie znanym mi kierowcom Alf sie zdarzaly.
Mnie na przyklad Alfy sie podobaja! Na przyklad nowa 159. Jest sliczna, ale wlasnie po takich opowiesciach nabieram obaw co do awaryjności.

A mówiąc o samochodach VW grupy mam na mysli głównie takie jak:
VW Passat czy Audi A4 lub A6, które są wykonane z lepszych materiałów niż powiedzmy Seat czy Skoda.
  
 
Nie powiedziałem ze spiker jest nowy a nowszy, Alfe 145 zmodyfikowane w 99 roku i tym rocznik znam poprzednie były do kitu, bo były robione od połowy lat 80 i w zasadzie nie miały żadnych modernizacji, były po prostu niedofinansowane i oszczędzano na nich. Szkoda ze nie ma modelu 155. A wynik Opla napewno tyczy się II bo ten model jest robiony od 98, a nas I robili jako Classic tylko na nasz rynek. Pamiętam bo wachałem się czy tego nie kupić. Zresztą ople strasznie korodują.


Fiat Punto II
Okres użytkownia pojazdu: 7 lat
Miejsce 48

VW Polo
Okres użytkownia pojazdu: 7 lat
Miejsce 56
  
 
Ten raport jest z 2004.
  
 
VW Passat
Okres użytkownia pojazdu: 7 lat

Bez
usterek Nieznaczne
usterki Poważne
usterki Miejsce

49.8 % 30.1 % 20 % 64

Alfa Romeo GTV
Okres użytkownia pojazdu: 7 lat
Bez
usterek Nieznaczne
usterki Poważne
usterki Miejsce

49 % 35.4 % 15.6 % 65


Toyota Carina
Okres użytkownia pojazdu: 7 lat
Bez
usterek Nieznaczne
usterki Poważne
usterki Miejsce


71.5 % 19.6 % 8.8 % 6

Ja tylko chciałem napisać, że niemieckie wcale nie są takie bezawaryjne i moim zdaniem nie są warte swoich pieniędzy, są naturalnie wyjątki, wolę kupić japońca.
Ja naprawdę nie chce powiedziec, że Włoskie są bezawaryjne, bo bym skłamał, ale mówię, że nie są takie złe jak by mogło się wydawać, ale alfą łatwo coś urwać nie przeczę!!
DEx
P.S
Audi i tak jest najlepsza wśród aut niemieckich. !!!!!!!!!
  
 
No tak, masz Krycho racje - z lepszych materiałów robią passata niż skodę, tylko czemu w passacie kombi padało mojemu pratu cały czas zawieszenie? - mówimy o tym przed ostatnim modelu, kupili skodę 4x4 i utrzymanie wychodzi taniej, pomimo tego, że wydali podobną cenę co za paska, ale nie stoją tyle w serwisach

A najlepsza tak w ogóle, to jest Syrenka
  
 
Mike, mówiłem o wykończeniu wnętrza!