Regulacja - moze ktos wytlumaczy?? - Strona 9

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 ... 7 8 9
 
 
 Autor 
 2008-12-28 15:15:25

Panowie ustalcie proszę jakąś jedną wersję jak to wyregulować

straszny mętlik w głowie powstaje po przeczytaniu postów z ostatnich dwóch stron :/
2009-04-11 20:24
  
 
 2009-02-21 09:17:26

BUMI1 a masz podłączony TPS jeśli tak to daj mu opcje wzbogacenia na 120pwa i tyle .
Tak sie zastanawiam czy nie ma tam jakiegoś zaworu przed mixerem co w tym przedziale do 2000 rpm nie daje jakiegoś dodatkowego powietrza (coś w stylu silnika krokowego od powietrza ).
Troche tych accentów porobiłem ale dawno temu ,jeśli nie robi ci to kłopotu to daj tu jakąś fotke jak masz zamocowany mixer
2009-06-17 18:12
  
 
 2009-08-29 10:31:20

Cytat:
2005-12-18 13:08:17, Danek pisze:
Witam, zielona to regulacja "bypasu", czyli regulacja wolnych obrotów. Służy do ustawienia ilości gazu odparowanego bez udziału podciśnienia z kolektora..... Czerwona służy do regulacji składu mieszanki w całym zakresie obrotów. Za pomocą tej śruby regulujesz napięcie sprężyny dociskającej membranę, a tym samym wpływasz na stopień jej odchylenia w zależności od podciśnienia w kolektorze. Do regulacji tej śruby najlepiej mieć kompa, albo analizator spalin, ostatecznie może być tester lambdy lub cyfrowy miernik....




czy aby napewno tak jest z tymi srubami? mam tomasetto 140hp asterik (chyba tak sie nazywa) i jak ruszam ta srube co jest nizej bo wtedy mi sie reguluje mieszanka na wolnych bo mam podlaczona centralke bingo S4 pod kompa i widze ze jak odkrecam to idzie sonda na bogata a jak wkrecam to chodzi na ubogiej na jalowym
2010-11-01 20:04
  
 
 2009-08-29 12:48:38



tutaj jest to opisane odwrotnie niz Danek napisal...
2010-11-01 20:04
  
 
 2010-02-10 20:14:24

witam mam problem jak prawidlowo wyregulowac instalacje gazowa lovato RGE92 z centralka aturonic w instalacji nie ma silniczka krokowego, ani podcisnienia tylko jest owiniety przewod pirewszego cylindra jakims drucikiem przypyszczam ze to emuluje sonde czy cos takiego . moj problem polega na tym ze wymienilem parownik na nowy i register na wezu. niewiem jak do konca mam sie zabrac za regulacje. sa w reduktorze dwie sruby regulacyjne jedna od obejcia a druga od ugiecia membramy. na wezy mam tylko register. moze ktos mi pomoc jak to wyregulowac w miare fachowo domowymi sposobami
2010-02-16 18:14
  
 
 2010-02-14 22:53:16

widze ze nikt nie jest wstanie mi pomoc. myslalem ze na tym forum otrzymam jakas fachowa porade. bo na temat regulacji roznie mowia a nie kazda instalacja gazowa i samochod sa takie same






[ wiadomość edytowana przez: danio-1979 dnia 2010-02-14 23:12:01 ]
2010-02-16 18:14
  
 
 2011-10-26 23:21:35

witam właśnie zaczynam swoja przygodę z lpg
Moje pierwsze autko to brava 1.6 16v i mam pytanie odnośnie autronica al-700 w a-monie pokazuje mi nadwyżka powietrza,a sonda niby lata od ubogiej do bogatej co to moze oznaczac,autko pali 16L lpg z góry dzienki za pomoc
2011-11-06 19:33
  
 
 2012-10-17 09:11:21

od czego zacząć instalecje gazu w VW Polo z 1998 roku? kompletnie sie na tym nie znam, poradźcie coś
2012-10-17 09:45
  
 
 2014-03-11 00:29:08



Panowie, posiadam taki reduktor jak na zdjęciu czyli Tomasetto AT. Może mi ktoś raz na zawsze wytłumaczyć która śruba w tym reduktorze jest od czułości a która od bypasu? Określmy te śruby jak czarna i złota. Bo siedząc i czytając wypowiedzi w internecie mam już mętlik w głowie Jedni mówią że czarna to regulacja "wolnych obrotów" a złota to czułość a drudzy znowu na odwrót.


[ wiadomość edytowana przez: kuleski dnia 2014-03-11 00:32:17 ]
2014-07-17 23:31
  
 
 2014-03-24 16:09:05

Moim zdaniem jest tak jak mówisz na początku. Chodz nie jestem pewien i sam byl próbował regulować metodą prób i błędów
2014-07-07 11:10
  
 
 2017-05-05 10:16:07

Dzięki za wszystkie informacje
2017-05-05 09:53