Szklanki-popychacze? nagła zmiana;-/ - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nasunęło mi się jeszcze jedno rozwiązanie zagadki dla przypadku:
szklanki nie stukają na mineralu.

Przyczyną może być pompa oleju, lub ukł. ciśnienia oleju. Jeśli jest liche ciśnienie oleju to łatwiej uzyskać odpowiednie ciśnienie mając olej gęsty czyli mineral przy niskich temperaturach.
Jak znasz zasadę działania popychaczy to wiesz, że popychacze muszą napełnić się olejem wtedy są twardei jest cisza.
  
 
czyli generlanie rzecz biorac, faktycznie moze byc tez juz "slaba" pompa olejowa, czyli generalnie powinna oleju gestszego na zimnym silniku wiecej zabierac.
Hmm....., teraz to ja juz wogole nie wiem nic na jaki olej mam zmienic!
  
 
W takim przypadku możnz by wlać syntetyk.
Może naprawić auto i lać np. półsyntetyk.
Jak masz problem z cisnieniem to pomału silnik zajedziesz.
Zmierz to ciśnienie na zimnym na ciepłym na wolnych i na wysokich obrotach to zobaczymy, bo po co gdybać.
To by było lepsze rozwiązanie.
I szklanki może masz dobre.
  
 
Cytat:
2006-01-11 21:48:01, Milas pisze:
W takim przypadku możnz by wlać syntetyk. Może naprawić auto i lać np. półsyntetyk. Jak masz problem z cisnieniem to pomału silnik zajedziesz. Zmierz to ciśnienie na zimnym na ciepłym na wolnych i na wysokich obrotach to zobaczymy, bo po co gdybać. To by było lepsze rozwiązanie. I szklanki może masz dobre.



Przeciez i syntetyk i półsyntetyk poszkodowane osoby tutaj używaja !!
I teraz uzycie jednego z tych olejków nic nie pomoze na dolegliwosci silnika...
Trzebaby sięgnąc po cos innego...
  
 
Cytat:
W takim przypadku możnz by wlać syntetyk.


Cytat:
Przeciez i syntetyk i półsyntetyk poszkodowane osoby tutaj używaja !!
I teraz uzycie jednego z tych olejków nic nie pomoze na dolegliwosci silnika...
Trzebaby sięgnąc po cos innego...




Słusznie zauważyłeś to przejęzyczenie miałem na myśli olej mineralny.
A reszta dobrze i taka moja opinia.
  
 
Cytat:
2006-01-11 21:48:01, Milas pisze:
Jak masz problem z cisnieniem to pomału silnik zajedziesz. Zmierz to ciśnienie na zimnym na ciepłym na wolnych i na wysokich obrotach to zobaczymy, bo po co gdybać.




z tym ciśnieniem oleju to chyba wyszliśmy troszke na przód
  
 
Jak dla mnie to od tego musisz zacząć
  
 
Witam
W moim przypadku porannego stukania zaworów (stuki występują tylko na zimnym silniku) lekką poprawe dała zmiana z 10w/40 na 5w/30 i na takim oleju jeździł poprzedni własciciel.Auto ma 185tyś ale widać że lubi rzadki i drogi olej.
  
 
Dzień dobry,
od jakiegoś miesiąca coś u cyka jak na filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=S6dAAAesilM ( najlepiej od >30s )
wykluczono rozrzad, panewki, sworznie tłokowe. ponoc winne sa mechaniczne popychacze.
Silnik ma przebieg 175000km. Cykanie na zimnym silniku nei występuje (albo nie jest tak intensywne), za to na ciepłym jest juz orkiestra która wystepuje w 80% czasu jazdy (czasem ustępuje). Zastanawiam się dlaczego, może olej tam nie dociera? Czy winna może być pompa oleju a nie popychacze? Jezdze na oleju Ford Formuła 5w30 (syntetyk). Ponoć to najlepszy olej do Fordów, ale może ja powinienem zmienić na gęstrzy? bo rozumiem ze 5w30 jest olejem rzadkim, a moze mnie trzeba czegoś gęstrzego? Bo tak rozumiem fakt, że nie stuka na zimnym. Nie stuka bo olej jest zimny i gęsty? Czy zmiana oleju na Motorcraft XR 10w40 może być dobrą opcją?
Czy można jakoś sprawdzić ciśnienie pompy oleju i jej sprawność?
  
 
Cytat:
2013-02-16 16:59:20, DewREW pisze:
Dzień dobry, ...... Jezdze na oleju Ford Formuła 5w30 (syntetyk). Ponoć to najlepszy olej do Fordów, ale może ja powinienem zmienić na gęstrzy? .......



Na temat jakiego auta piszesz?

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Fiesta mk4 99r 1.3

[ wiadomość edytowana przez: DewREW dnia 2013-02-16 18:49:45 ]
  
 
Fiesta mk4 99r 1.3
  
 
tp proponuje nauczyć się korzystania z forum samochodowych bo to jest forum BMW ! a nie ford'a i na dodatek jeszcze dubel posta no kur.... ręce opadają!

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Wszystkie silniki pierwotnie mają tę samą zasadę działania i wykonane są z podobnych materiałów brzdękających podobnie, a pomijając fakt, że mam samochód innej marki można uznać że odniosłem się z swoim wpisem do tematu, więc od czego to forum, od rozwiązywania problemów czy szukania kolejnych? Uważam to za niepotrzebne odbijanie od istoty sprawy.
  
 
to moze zadaj pytanie n.t problemu z silnikiem diesla w SU45 bo to tez ma silnik spalinowy ale ze to lokomotywa spalinowa to no problem bo zasada działania silnika też jest taka sama.
Myślenie nie boli i po to są fora klubowe klubów danych marek aby na nich pisać a nie srać za przeproszeniem gdzie popadnie!
Przeczytaj post : Zasady forum portalu MotoNews.pl a szczególnie pkt. 5.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin