Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
prezes11 ford taunus koniecpol | 2006-01-23 14:51:32 po co oslabiac silnik gaznikiem jesli jest mechaniczny wtrysk to nie potrzeba komputera pozdr |
czaplinek VW Passat II 87r Czaplinek | 2006-01-24 01:39:29 Fend18, dobrze zrozumiałeś, poprostu mam wszytko do instalacji gaźnikowej łącznie z gaźnikiem i a zakładając ta instalacje do wtrysku to musiałbym tez wejsc w koszta miksera który podobno troszke kosztuje koło 250zł no i może faktycznie mocniejszy parownik. No i właśnie później jeszcze sprawa regulacji... |
czaplinek VW Passat II 87r Czaplinek | 2006-01-24 01:40:58 A może ktos ma w takim passacie instalacje LPG nawtrysk mechaniczny i powiedziałby jak sie to sprawuje |
fend18 gorzow | 2006-01-24 10:29:25 musialbys kupywac nowy parownik, bo ten moze byc przystosowany do silnika 1,6 i nie miec odpowiedniej wydajnosci dla silnika 1.8 do tego tez musialbys miec mikser, przystosowany do silnika 1.8 chyba ze z tej instalacji 1.6 maja jakis tam zapas wydajnosci, ja bym az tak nie szukal oszczednosci i kupil uzywana instalke drugiej generacji do silnika 1.8 i zamontowal, zrobisz jak chcesz ale mysle ze taka przerobka nie jest dobrym rozwiazaniem |
czaplinek VW Passat II 87r Czaplinek | 2006-01-24 10:59:55 To juz nawet nie chodzi o każdą złotówkę, ale dużo czytam że ludzie mają problemyu z tymi wtryskami mechanicznymi, najczęściej na wolnych obrotach, jednym się to udaje innym nie zobacz np to http://www.volvo-off.pl/index.cgi?action=edit&id=Jak_To_Dziala/LPG_W_K-Jetronic
Co do miksera to na bank trzeba inny. Nawet kszatłtem nie pasuje. Pozdrawiam |
gondoljerzy galant 2,0 LPG / Alm ... Łomża | 2006-01-25 00:48:57 Dylemat spory. Zamontowanie gaźnika wykastruje silnik ze sporej części mocy. 1,8 z wtryskiem ma pewnie co najmniej 90KM, a 1,6 na gaźniku to maks 75KM. Do tego spadek z tytułu miksera LPG i przeżyjesz szok.
Czytałem coś o gazowaniu mechanicznego wtrysku. Problem jakoby w tym , że ten system wtrysku jest podczas pracy silnika smarowany benzyną. Przełączenie na gaz i odcięcie benzynki powoduje brak smarowania i szybkie zużycie niektórych elementów układu wtryskowego. Podobno pomaga jakieś dodatkowe urządzenie otwierające okrągłą klapę mechanicznego przepływomierza na czas jazdy na LPG. Co do parownika, to najsłabsze modele mają pułap mocy rzędu 100 do 120KM (zależnie od firmy). |
czaplinek VW Passat II 87r Czaplinek | 2006-01-26 01:18:55 "Ktokolwiek słyszał ktokolwiek wie...." .... o zakładzie gazowniczym który specjalizuje się/ robił juz gazowanie wtrysku mechanicznego - prosze o informacje, najlepiej Szczecin ale tez zachodniopomorskie, wielkopolska, pomorskie. Dzięki |
toradek LPG User Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2006-01-26 10:10:51 Potrzebny jest specjalny mikser oraz reduktor z kompensacja. Ja nie mialem wielkich problemow z Essim na Jetronicu, jezdzil jak mial jezdzic, wolne obroty mial |
prezes11 ford taunus koniecpol | 2006-01-26 14:55:33 zagazowac to prosta robota ale o elektronice w tym modelu zapomnij niema sondy lambda tps jestto bardzo precyzyjny uklad wymagajacy dokladnosci w montazu mam AUDI 90 QATTROi na benie juz nie pojedzie |
czaplinek VW Passat II 87r Czaplinek | 2006-01-29 17:35:27 Zdecydowal się jednak na gaźnik, po tych kilku dnia patrzenia w monitor czytania doświadczeń innych. Najczęściej jest tak ze jeśli juz sie znajdzie dobry zakład i fachowców to po penym czsie i tak pojawiaja się problemy, jednak jakaś racja jest w tym K- Jetronic musi byc smarowany benzynką. Ktoś powie ze w gaźniku tez siadaja przepony, ale jednak jest to wszytko prostsze i tańsze, a każdy KM który umyka mi z tej racji az tak bardzo mnie nie trapi. |