Regeneracja zwrotnic[f126]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wczoraj kupiłem komplet naprawczy zwrotnicy i ją ładnie ze znajomym zaregenerowałem, wymiana tulejek, klinu, podkładek oraz sworznia....sworzeń porządnie nasmarowałem lecz mimo to kierownica nie odbija i strasznie ciężko chodzi((czy to się dotrze???podjechać na nasmarowanie zwrotnic pod ciśnieniem???da to coś??

ps.przy okazji pytanie za 100pkt, będę sobie zakładał wyższą podstawke pod gaźniczek...co wymienić lub zmodyfikować przy okazji jego ściągania i czyszczenia tak żeby autko paliło jak najmniej i było zwinne;PPPPPP??

dzięki za info)
  
 
a czym rozwiercales zwrotnice?
  
 
miałem komplet naprawczy bez rozwiercania i koleś który ze mną to robił miał sprzęty do regeneracji własnej roboty...
  
 
odświeżam temat ponieważ..zaregenerowałem zwrotnice- nasmarowałem je 3 razy w tym raz pistoletem pod ciśnieniem i dwa razy ręczną smarownicą...usunąłem luzy na przekładni i zalałem ją świeżuteńkim olejem...(4 miesiące temu wymieniałem szczęki hamulcowe i sprawdzałem cylinderki)

1.)i teraz kiedy jadę koło 80km/h i delikatnie zaczynam hamować to ściąga mnie na lewo...-nie mam luzów na kołach i końcówkach wszystko ok...no poza minimalnym luzem na lewej końcówce ale dosłownie malusieńkim
2.)zauważyłem że wogóle przy ostrzejszym hamowaniu tylne prawe koło hamuje szybciej i mocniej od reszty..

proszę o propozycje od czego zacząć aby usunąć te defekty))z góry THX
  
 
zbieżność se sprawć
  
 
a da sie coś zrobić żeby w końcu koła same odbijały??
  
 
a niepomyslales o tym ze zwrotnice muszą sie dotrzec ?? ja jezdzilem troche zanim kiera zaczela wracac jezeli kierownica niwraca tzn ze koles dobrze ci je zrobil, pojezdzij troche i beda wracac, smaruj jedopoki sie niedotra co jakis czas i bedzie gites, pozdrawiam!!!
  
 
Cytat:
2005-04-26 21:07:02, brightblade pisze:
a niepomyslales o tym ze zwrotnice muszą sie dotrzec ?? ja jezdzilem troche zanim kiera zaczela wracac jezeli kierownica niwraca tzn ze koles dobrze ci je zrobil, pojezdzij troche i beda wracac, smaruj jedopoki sie niedotra co jakis czas i bedzie gites, pozdrawiam!!!



mniejwięcej ile czasu docierały Ci się te zwrotnice??
  
 
A ja mam pytanie co do regeneracji zwrotnic jakie są potzrebne narzędzia do tej czynności?? CZy można zrobić to jakimiś zwykłymi narzędziami czy trzeba mieć coś specjalnego?? I czy macie może jakąś instrukcję co i jak czy to jest łatwa rzecz do zrobienia, jak się na tym nie znam to dam radę??
  
 
komplety naprawcze bez rozwiercania sa do dupy a co do odbijania kol to katy wyprzedzenia i stan podpory drazkow maja decydujace znaczenie !!!!!!!!!!!!
  
 
Cytat:
2005-04-26 21:41:48, DEFIN pisze:
A ja mam pytanie co do regeneracji zwrotnic jakie są potzrebne narzędzia do tej czynności?? CZy można zrobić to jakimiś zwykłymi narzędziami czy trzeba mieć coś specjalnego?? I czy macie może jakąś instrukcję co i jak czy to jest łatwa rzecz do zrobienia, jak się na tym nie znam to dam radę??


ja robiłem to ze znajomym który dorobił specjalny przyrząd do wkładania podkładek pomiędzy sworzeń....według mnie to nie jest taka prosta sprawa....można kupić też regenerowane 60zł/szt
  
 
troszke od siebie :
te zestawy bez rozwiercania są o kant dupy potłuc najlepsze śa tulejki do rozwiercania zawsze takie kupuje chociasz ostatnią są problemy z kupnem takich tulejek ale jak wbijasz tamte w zwrotnice to zwasze sie troszke odkształci kiedyś składałem na tych bez rozwiercania a do tych z rozwoercaniem mam specjalny rozwiertak z prowadzeniem najpierw przekładasz przez zwrotnice prowadzenie a następnie rozwiercasz wtedy masz pewnośc zę otwory są w osi
(co z tego jak zwrotnice wytrzymują jednego a mozę dwa KJS)
  
 
Regenerowanych nie polecam. Nigdy nie wiadomo co w nich siedzi.

A co do regeneracji samemu to potrzebne będzie:
- rozwiertak
- coś do wybicia tego małego sworznia
- coś do wybicia tego głównego sworznia
i trochę cierpliwości do założenia podkładek

P.s.
Zapamiętaj, która podkładka gdzie przychodziła
  
 
no i jeszce szlifierka kątowa lub pilnik zawsze jak rozbiore zwrotnice to sprzawdzam czy podkładki nie wcieły się w zwrotnice szlifuje na równo i wtedy dopiero montuje bo inaczej podkładki zaraz wejdą w to samo miejsce i znowu luz
  
 
Cytat:
2005-04-26 19:41:08, specWROC pisze:
a da sie coś zrobić żeby w końcu koła same odbijały??



zrobic auto przednionapędowe.....
  
 
z tego co juz się naumiałam to ciśnieniowo sie zwrotnicy w maluchu nie smaruje tylko ręcznie tylko ręcznie jak się nie chce jej na nowo robić
  
 
Pany!
Potrzebuje namiaru na kogoś kto jest w stanie zregenerować zwrotnice do 126p. Jakiś zakład lub prywatne osoby które ogarniają temat.
Sprawa jest dość pilna.
  
 
A nie chcesz zestawu do regeneracji ? (nie pamiętam czy rozwiercony czy do rozwiercenia)
  
 
Usługa w cenie ?
  
 
Może spróbuj skontaktować się z firmą Auto-Port która sprzedaje regenerowane zwrotnice na allegro.