MotoNews.plrejestracja | zaloguj się 
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Samoregulatory

 Moderowane przez: cezariusz, mifinka
 Forum » Klub Daewoo Espero » Samoregulatory
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor
 Samoregulatory 
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3849 dni
ciągle Nubira
WF



 2006-03-01 10:56:58^

Stukają mi zawory.Czy,żeby wymienić samoregulatory,trzeba zwalać głowicę,czy jest dojście od góry??????

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2015-04-23 03:31
   



Jadzwin

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-01 15:47:08^

Nie trzeba zdejmowaqc. Jest takie urzadzonko do opla za 50 pln ktore umowzlia wyciagniecie samoregulatorow. Nie jest to ciagle latwe ale nie trzeba targac glowicy.
Wiem bo w piatek wymienialem z kumplem bo na zimnym nie pracowaly mi pierwszy i czwarty cylinder. Po iymianie jak reka odjal

Pozdr
Jadzwin

 
   
Jadzwin

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-01 15:48:30^

Wogole to najchetniej wyjebalbym te hydraulike ale komplet mechanicznej regulacji zaworow do naszego silnika kosztuje 400 Euro

Pozdr
Jadzwin

 
   
qbaj

pro cee'd 1.6 CVVT
warszawa



 2006-03-01 18:41:55^

hmm wyjasnijcie mi po za halasem jakie sa objawy ze samoregulator nie domaga i czym to skutkuje?

2011-11-25 21:41
   
Jadzwin

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-01 19:30:42^

U mnie skutkowalo nieprawidlowa praca zaworow. Przy czym moja glowica jest mocno przerobiona i z tym byl problem. Mam obnizone gniazda zaworowe a niestety nasz glowica jest cuzla na takie przerobki.
Mysle ze przy seryjnej glowicy najpierw zacznie klepac a potem zaczyna spadac moc.
Przy czym producent nie zezwala uzywania oleju ponizej 10W40 a wiele osob leje rzadsze oleje.
Ogolnie samoregulatory hydrauliczne to straszna kupa. Jedyna zaleta to to ze nie trzeba regulowac luzu zaworowego co 20-30kkm.

Pozdr
Jadzwin

 
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3849 dni
ciągle Nubira
WF



 2006-03-01 19:48:46^

Byłem dzisiaj w Moto-Kor. Przy okazji zaczepiłem o te klapiące zawory.Faktycznie niczego nie rozbierają.Do silnika 1.8 samoregulatory kosztują po 30 zł. Za robociznę czyli wymianę rozrządu+samoregulatorów dogadaliśmy się na 200 zł.
Chociaż do końca nie byli pewni czy to samoregulatory.Bo klapią przy schodzeniu z obrotów.I albo pasek rozrządu wpada w wibracje,albo rzeczywiście samoregulatory

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2015-04-23 03:31
   
Jacenty
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 4619 dni
Nubira III, KIA SEDO ...
Suwałki



 2006-03-02 10:58:02^

Kuba, skąd wziąłeś te wymagane 10W40 ? Znaczy że NIE ZEZWALA. To mocno powiedziane.

-----------------
Pozdrawiam serdecznie

2015-04-23 21:45
   
Jadzwin

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-02 19:26:38^

Z instruckji od silnika opla.

Pzodr
Jadzwin

 
   
nawigator5
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3074 dni
espero 1.5 lpg
Poznań



 2007-06-04 08:20:05^

Witam
Odświeżę nieco ten wątek, bo ostatnio też mam ten problem...
Chodzi o to, że po uruchomieniu zimnego silnika (najczęściej rano) zawory tak stukają, że aż strach "mocniej wdepnąć" pedał gazu - odgłosy pracy silnika są takie jakby się jechało zarżniętym Polonezem z 1980 r.
Po osiągnięciu przez silnik temperatury 70 - 80 st. C stukanie ustaje ale niezawsze - czasami woda musi się "zagotować" żeby przestało stukać.
Obsłuchując silnik wydaje mi się, że stuka jakiś zawór w okolicy 4 cylindra.
Zatem czy w serwisie są w stanie stwierdzić, który to konkretnie stuka i ten konkretny samoregulator wymienić ? i ile to Waszym zdaniem może kosztować - wcześniej ktoś pisał, że są jakieś specjalne przyrządy do wymiany samoregulatora bez zdejmowania głowicy, zatem nie znam żadnego mechanika któryby taki przyrząd posiadał - zostaje tylko "złodziejski" serwis.

I co może się stać /i po jakim przebiegu/ podczas jazdy z takimi stukającymi zaworami...

2015-04-03 13:53
   



krzychu_ch
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3556 dni
nosorożec
Sosnowiec



 2007-06-04 11:13:52^

U mnie też kilka razy się zdażyło że zawór zaczął klekotać jak stary MB

Było to spowodowane odpalaniem silnika na minutę aby tylko wyjechać z garażu i później znów minutka aby wjechać.
Olej nie został dobrze zagrzany i rozprowadzony po całej magistrali.
Przejażdżka kilka kilometrów z umiarkowaną prędkością 50-60km/h załatwiła ten problem.
200 PLN za wymianę samoregulatorów zostało już nie raz w kieszeni na inne szczytne cele

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...

2015-04-28 11:28
   
Zoltar

Fajne
Gdańsk



 2007-06-04 12:42:40^

Dolejcie oleju i przegońcie auto i będzie ok


2010-05-30 23:36
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3849 dni
ciągle Nubira
WF



 2007-06-05 07:31:41^

Cytat:
2006-03-01 19:48:46, JaRabbit pisze:
.........albo pasek rozrządu wpada w wibracje,albo rzeczywiście samoregulatory


Mimo,że to ponad rok dokończę posta.Okazało się że stukał napinacz paska rozrządu.Wymienili cały kompletny rozrząd i znowu błoga cisza I tak jedst do dzisiaj

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2015-04-23 03:31
   
nawigator5
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3074 dni
espero 1.5 lpg
Poznań



 2007-06-05 07:42:34^

....ale napinacz stukał ..z równą czestotliwością co zmiana predkości obrotowej silnika ?

Ostatnio wymieniłem /znaczy się mechanik mi wymienił / : pasek rozrządu, rolki, pompę wody.
Woda już mi nie ucieka ale po tej wymianie "coś" strasznie.. świszcząco jęczy - proporcjonalnie do zmiany prędkości obrotowej silnika... jest b. wkurzające. Mechanik mówi, że "to pompa wody i musi się dotrzeć..."
Tylko, że przejechałem już z 500 km i jęczenie nic a nic nie ustaje.
Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym po takiej wymianie ?

2015-04-03 13:53
   
tomtu

PRIMERA GT
łódź



 2007-06-05 18:59:34^

Cytat:
2007-06-05 07:42:34, nawigator5 pisze:
Mechanik mówi, że "to pompa wody i musi się dotrzeć..."


To co remont pompy zrobił ?
Dociera to się silnik po kapitalnym ,a nie nowa część ze sklepu.

2012-04-03 18:55
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3849 dni
ciągle Nubira
WF



 2007-06-05 20:24:44^

Cytat:
2007-06-05 07:42:34, nawigator5 pisze:
........"coś" strasznie.. świszcząco jęczy - proporcjonalnie do zmiany prędkości obrotowej silnika...


Tak mi cóś wpadło do głowy.Może to rolka napinacza paska alternatora? U mnie silnik wydawał podobne jęki i okazało się że to właśnie ta rolka.Notabene-wstawili mi rolkę od napinacza paska rozrządu i jest gites

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2015-04-23 03:31
   
nawigator5
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3074 dni
espero 1.5 lpg
Poznań



 2007-06-06 07:42:51^

Może byc coś na rzeczy....
Nacągnął mocniej pasek i albo ta rolka, albo łożyska alternatora powoli mają dosyć...


2015-04-03 13:53
   
 Forum » Klub Daewoo Espero » Samoregulatory
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

strona głównaredakcjaforum samochodoweregulaminreklama

wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2015 MotoNews.pl
Regulamin i warunki korzystania z serwisu