MotoNews.plWitaj w MotoNews.pl | zaloguj się  
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie

Abarth  Alfa Romeo  Aston Martin  Audi  Bentley  BMW  Bugatti  Cadillac  Chevrolet  Chrysler  Citroen  Dacia  Dodge  Ferrari  Fiat  Ford
Honda  Hyundai  Infiniti  Jaguar  Jeep  Kia  Lamborghini  Lancia  Land Rover  Lexus  Lotus  Maserati  Mazda  McLaren  Mercedes-Benz  Mini
Mitsubishi  Nissan  Opel  Pagani  Peugeot  Porsche  Renault  Seat  Skoda  Smart  SsangYong  Subaru  Suzuki  Toyota  Volkswagen  Volvo
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Samoregulatory

 Moderowane przez: cezariusz, mifinka
 Forum » Klub Daewoo Espero » Samoregulatory
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor
 Samoregulatory 
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3480 dni
ciągle Nubira
WF



 2006-03-01 10:56:58^

Stukają mi zawory.Czy,żeby wymienić samoregulatory,trzeba zwalać głowicę,czy jest dojście od góry??????

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2014-04-15 16:28
   
linki sponsorowane
 2014-04-24 12:04:29^




2014-04-24 12:04 
Jadzwin
Member Klubu Espero

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-01 15:47:08^

Nie trzeba zdejmowaqc. Jest takie urzadzonko do opla za 50 pln ktore umowzlia wyciagniecie samoregulatorow. Nie jest to ciagle latwe ale nie trzeba targac glowicy.
Wiem bo w piatek wymienialem z kumplem bo na zimnym nie pracowaly mi pierwszy i czwarty cylinder. Po iymianie jak reka odjal

Pozdr
Jadzwin

 
   
Jadzwin
Member Klubu Espero

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-01 15:48:30^

Wogole to najchetniej wyjebalbym te hydraulike ale komplet mechanicznej regulacji zaworow do naszego silnika kosztuje 400 Euro

Pozdr
Jadzwin

 
   
qbaj
Klubowy Weteran

pro cee'd 1.6 CVVT
warszawa



 2006-03-01 18:41:55^

hmm wyjasnijcie mi po za halasem jakie sa objawy ze samoregulator nie domaga i czym to skutkuje?

2011-11-25 21:41
   
Jadzwin
Member Klubu Espero

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-01 19:30:42^

U mnie skutkowalo nieprawidlowa praca zaworow. Przy czym moja glowica jest mocno przerobiona i z tym byl problem. Mam obnizone gniazda zaworowe a niestety nasz glowica jest cuzla na takie przerobki.
Mysle ze przy seryjnej glowicy najpierw zacznie klepac a potem zaczyna spadac moc.
Przy czym producent nie zezwala uzywania oleju ponizej 10W40 a wiele osob leje rzadsze oleje.
Ogolnie samoregulatory hydrauliczne to straszna kupa. Jedyna zaleta to to ze nie trzeba regulowac luzu zaworowego co 20-30kkm.

Pozdr
Jadzwin

 
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3480 dni
ciągle Nubira
WF



 2006-03-01 19:48:46^

Byłem dzisiaj w Moto-Kor. Przy okazji zaczepiłem o te klapiące zawory.Faktycznie niczego nie rozbierają.Do silnika 1.8 samoregulatory kosztują po 30 zł. Za robociznę czyli wymianę rozrządu+samoregulatorów dogadaliśmy się na 200 zł.
Chociaż do końca nie byli pewni czy to samoregulatory.Bo klapią przy schodzeniu z obrotów.I albo pasek rozrządu wpada w wibracje,albo rzeczywiście samoregulatory

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2014-04-15 16:28
   
Jacenty
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 4250 dni
Nubira III, KIA SEDO ...
Suwałki



 2006-03-02 10:58:02^

Kuba, skąd wziąłeś te wymagane 10W40 ? Znaczy że NIE ZEZWALA. To mocno powiedziane.

-----------------
Pozdrawiam serdecznie

2014-04-10 18:42
    
Jadzwin
Member Klubu Espero

Espero 2.0T / NUBIRA ...
Krakow



 2006-03-02 19:26:38^

Z instruckji od silnika opla.

Pzodr
Jadzwin

 
   
nawigator5
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 2704 dni
espero 1.5 lpg
Poznań



 2007-06-04 08:20:05^

Witam
Odświeżę nieco ten wątek, bo ostatnio też mam ten problem...
Chodzi o to, że po uruchomieniu zimnego silnika (najczęściej rano) zawory tak stukają, że aż strach "mocniej wdepnąć" pedał gazu - odgłosy pracy silnika są takie jakby się jechało zarżniętym Polonezem z 1980 r.
Po osiągnięciu przez silnik temperatury 70 - 80 st. C stukanie ustaje ale niezawsze - czasami woda musi się "zagotować" żeby przestało stukać.
Obsłuchując silnik wydaje mi się, że stuka jakiś zawór w okolicy 4 cylindra.
Zatem czy w serwisie są w stanie stwierdzić, który to konkretnie stuka i ten konkretny samoregulator wymienić ? i ile to Waszym zdaniem może kosztować - wcześniej ktoś pisał, że są jakieś specjalne przyrządy do wymiany samoregulatora bez zdejmowania głowicy, zatem nie znam żadnego mechanika któryby taki przyrząd posiadał - zostaje tylko "złodziejski" serwis.

I co może się stać /i po jakim przebiegu/ podczas jazdy z takimi stukającymi zaworami...

2014-03-28 22:06
   
linki sponsorowane
 2014-04-24 12:04:29^




2014-04-24 12:04 
krzychu_ch
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3187 dni
nosorożec
Sosnowiec



 2007-06-04 11:13:52^

U mnie też kilka razy się zdażyło że zawór zaczął klekotać jak stary MB

Było to spowodowane odpalaniem silnika na minutę aby tylko wyjechać z garażu i później znów minutka aby wjechać.
Olej nie został dobrze zagrzany i rozprowadzony po całej magistrali.
Przejażdżka kilka kilometrów z umiarkowaną prędkością 50-60km/h załatwiła ten problem.
200 PLN za wymianę samoregulatorów zostało już nie raz w kieszeni na inne szczytne cele

-----------------
Ktoś kiedyś napisał : " Stanowczo stwierdzam i stoję na stanowisku, że to forum powinno przyjąć takie założenia statutowe, jakie deklarują w swojej reklamie sklepy Media Markt ". Im dłużej tu przebywam, tym bardziej się z tym zgadzam...

2014-04-23 11:17
    
Zoltar
Klubowy Weteran

Fajne
Gdańsk



 2007-06-04 12:42:40^

Dolejcie oleju i przegońcie auto i będzie ok


2010-05-30 23:36
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3480 dni
ciągle Nubira
WF



 2007-06-05 07:31:41^

Cytat:
2006-03-01 19:48:46, JaRabbit pisze:
.........albo pasek rozrządu wpada w wibracje,albo rzeczywiście samoregulatory


Mimo,że to ponad rok dokończę posta.Okazało się że stukał napinacz paska rozrządu.Wymienili cały kompletny rozrząd i znowu błoga cisza I tak jedst do dzisiaj

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2014-04-15 16:28
   
nawigator5
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 2704 dni
espero 1.5 lpg
Poznań



 2007-06-05 07:42:34^

....ale napinacz stukał ..z równą czestotliwością co zmiana predkości obrotowej silnika ?

Ostatnio wymieniłem /znaczy się mechanik mi wymienił / : pasek rozrządu, rolki, pompę wody.
Woda już mi nie ucieka ale po tej wymianie "coś" strasznie.. świszcząco jęczy - proporcjonalnie do zmiany prędkości obrotowej silnika... jest b. wkurzające. Mechanik mówi, że "to pompa wody i musi się dotrzeć..."
Tylko, że przejechałem już z 500 km i jęczenie nic a nic nie ustaje.
Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym po takiej wymianie ?

2014-03-28 22:06
   
tomtu
Klubowy Weteran

PRIMERA GT
łódź



 2007-06-05 18:59:34^

Cytat:
2007-06-05 07:42:34, nawigator5 pisze:
Mechanik mówi, że "to pompa wody i musi się dotrzeć..."


To co remont pompy zrobił ?
Dociera to się silnik po kapitalnym ,a nie nowa część ze sklepu.

2012-04-03 18:55
   
JaRabbit
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 3480 dni
ciągle Nubira
WF



 2007-06-05 20:24:44^

Cytat:
2007-06-05 07:42:34, nawigator5 pisze:
........"coś" strasznie.. świszcząco jęczy - proporcjonalnie do zmiany prędkości obrotowej silnika...


Tak mi cóś wpadło do głowy.Może to rolka napinacza paska alternatora? U mnie silnik wydawał podobne jęki i okazało się że to właśnie ta rolka.Notabene-wstawili mi rolkę od napinacza paska rozrządu i jest gites

-----------------
PRECZ Z BUSPASEM NA TRASIE ŁAZIENKOWSKIEJ!!!

Ograniczenie prędkości do 50 w terenie zabudowanym,jest wielkością sugerowaną, wyrażoną w milach angielskich

2014-04-15 16:28
   
nawigator5
Klubowy Weteran

Aktywny na forum 2704 dni
espero 1.5 lpg
Poznań



 2007-06-06 07:42:51^

Może byc coś na rzeczy....
Nacągnął mocniej pasek i albo ta rolka, albo łożyska alternatora powoli mają dosyć...


2014-03-28 22:06
   
 Forum » Klub Daewoo Espero » Samoregulatory
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku
strona głównaredakcjaforum samochodowekontakt z namireklama


wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2014 MotoNews.pl
Warunki korzystania z serwisu