Wlałem do AVE d4d Mobila 10w40 i silnik zaczął stukać

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Stuak na zimnym potem mu pzrechodzi i niewiem co robić
  
 
a jaką lepkość miałeś wcześniej,może jest zbyt gęsty i popychacze hydrauliczne się tłuką,jak sie zagrzeje to robi sie rzadszy i dopompowuje oleju i stuki milkną,lub jak miałeś gęstszy a wlałeś rzadki to schodzi olej z któregoś popychacza i puka ale to byś musiał mieć przelatane z 300 tysięcy zobacz jeszcze na pompe vacum
  
 
A co to jest ta pompa vacum i jeszcze jedno to zaczeło sie 3 dni po zmianie oleju a nie odrazu
  
 
za rzadki olej napisz ile masz przejechane, po trzech dniach wyszło bo dopiero wtedy olej wypłókał pozostałości po poprzednim



ja w corolli E11 d4-d mam 5W 50 ale mały przebieg bo dopiero 67 000 km i jest wszystko dobrze

a może dopiero co kupiłeś auto i nie wiesz jaki olej był zalany
  
 
Przebiegu to ona ma 190 tysiaczków a wcześniej miałem awarie i ropa poszła mi do oleju wiec już bardsziej niemógł sie przepłukać.
teraz zalałem już wąłściwy olej i miałem zamiar na nim pośmigać
  
 
Linek ma rację, ale do diesla są nieco inne oleje.

Marcin
Dlaczego podejrzewasz, że to od oleju???
W najgorszym razie zmień olej na "gorszy".
  
 
To jak radzicie jaki olej wlać bo z tego co piszecie to ten 10w40 Mobila uniwersalny nie jest najlepszy
  
 
ja miałem stuki w dieslu i okazało się że to sworzeń tłoka
po dóch dniach się urwał i wybił dziurę w bloku