Ciężko pali 1.8 TD (90km)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!!
Mam problem mój Escorcik zaczął cieżko palić tzn. muszę go długo krecić i dopiero wtedy zapala. HELP!!!!! Gdzie szukać przyczyny? Dane mojego Escorcika to 97r. 1.8 TD.
  
 
Cytat:
2006-08-14 17:08:33, mlucz pisze:
Gdzie szukać przyczyny?


No ja zacząłbym od świec żarowych.
  
 
odkręć i podepnij na krótko do prostownika, jak sie zagrzeją to git a jak nie to lipa.
Czy jak już zapali to leci czarny dym z tłumika przez chwile?
czy po odpaleniu silnik pracuje nierówno aż do czasu jak dodasz gazu?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
jak odpali to troszkę zakopci ale silnik raczej równo pracuje
  
 
a rozrusznik jak kręci? wolno czy raczej szybko bo to też ma wpływ na szybkie odpalenie. Czy to sie stało od razu czy stopniowo? jak z kompresją?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
a moze zawor zwrotny od paliwa puszcza i palwio cofa sie do baku ??

dzieje sie tak za kazdym razem gdy odpalasz ?? czy tylko gdy jest zimny ?? moze linka (przy pompie) od przesuniecia zaplonu jest peknieta lub uszkodzona ??
  
 
Cytat:
2006-08-14 18:44:52, ToFastMKIV pisze:
a moze zawor zwrotny od paliwa puszcza i palwio cofa sie do baku ?? dzieje sie tak za kazdym razem gdy odpalasz ?? czy tylko gdy jest zimny ?? moze linka (przy pompie) od przesuniecia zaplonu jest peknieta lub uszkodzona ??



dzieje się tak jak dłużej postoi, czy ten zawór można wymienić?
  
 
Cytat:
2006-08-14 19:16:00, mlucz pisze:
dzieje się tak jak dłużej postoi, czy ten zawór można wymienić?



zaworek jest na przewodzie paliwowym miedzy filtrem a pompa (taki maly czarny walec), chyba ze sie myle, jezeli tak to niech ktos mnie poprawi
  
 
najpewniej cofa ci sie paliwo, zaworek można kupić uniwersalny za 30 zł. Załóż bezbarwną rurke za filtrem paliwa a przed zaworkiem i jak po dłuższym postoju będą pęcherzyki powietrza to właśnie to.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
OK w środę sie pobawię z zaworkiem. Dzięki za pomoc !!!!!!!
  
 
Cytat:
2006-08-14 18:25:17, Kleszczak pisze:
... czy po odpaleniu silnik pracuje nierówno aż do czasu jak dodasz gazu?



... właśnie tak mam, tez mi odpala trochę długo ( 3-4 obroty rozrusznika) i czasami jak aż nie dodam gazu to chodzi nierówno, co może być powodem ??

Pozdrawiam.
  
 
u mnie to paliwo ucieka podpąpowałem pompką i pali odrazu teraz tylko musze kupić zaworek i go wstawić