forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczowclub assistance
Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Zawór EGR - Espero 1.5 - Strona 2

Szukaj na forum: 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2
 Autor 
 2009-11-16 16:30:16

kody błedów jakie odczytałem
33 = Czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) Za niskie, lub za wysokie ciśnienie
23 = Czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym (MAT)
32 = Zawór recyrkulacji spalin (EGR) Błąd zaworu

i co tera?
dodam ze check zapala sie i gasnie własciwie tylko podczas jazdy jak kapelusznik albo po hamowaniu
gasnie dosłownie po 2 km


[ wiadomość edytowana przez: pawel12356 dnia 2009-11-16 16:35:20 ]
2011-05-19 22:49
  
 
 2009-11-16 17:27:39

Masz za uboga mieszankę.
Prawdopodobnie zmienili LPG na stacji gdzie tankujesz na inną proporcję.

Skoro gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów to wszystko jest wpożo.
Możesz olać temat.
Zawsze możesz też udać się na dodatkową regulację do gazowników.

Ja od 2 lat mam podobnie, na początku się tym martwiłem tak jak Ty, i już dawno zlałem temat i jest mi z tym dobrze

A, zrób reset i naucz dziada jeździć od początku, ale z życiem, nie jak kapelusznik

-----------------
Pozdrawiam
Paweł

________________________________
Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy
2015-08-21 12:23
  
 
 2009-11-16 17:43:52

nie ma LPG

to mi sie dzieje na benzynie
zaczeło jak zmieniłem kolektor wydechowy-własciwie od razu po załozeniu

zebrałem mysli i faktycznie wszystko moze byc w pozadku
bez egr-u i z tym kolektorem a jeszcze dojdzie ssacy--po prostu za mało paliwka polewa--czyli jest tam jakas rezerwa, która po zwiekszeniu dawki paliwa pozwoliła by polepszyc osiagi
przy instalacji LPG nie byłoby problemu-regulacja składu i gotowe
a tak?
jakis "cip tuning'--strojenie do takiej konfiguracji?
narazie zresetuje i dam troche w palnik moze da rade sie sam ustawic


[ wiadomość edytowana przez: pawel12356 dnia 2009-11-16 17:58:50 ]
2011-05-19 22:49
  
 
 2009-11-19 00:38:58

no i sie nic nie 'poprawiło"
błedy te same
zapala sie po hamowaniu i dodaniu gazu ze złosliwa prawidłowoscia

egr w chwili wcisniecia gazu sie otwierał-komp do tego ustawiony podawał mniej paliwa i wszystko grało
układ wydechowy 4-2-1 poteguje efekt wysysania spalin przy niskich oraz co jest w tym przypadku nieistotne wysokich(od 4500 obrotów--charakterystyczny rezonans-takze na niskich)
i w efekcie uboga mieszanka

ma ktos jakas koncepcje jak zwiekszyc dawke paliwa?
nieduzo-bo chyba niewiele brakuje
2011-05-19 22:49
  
 
 2009-11-19 21:04:33

Identyczne objawy pojawiły mi się po założeniu gazu.
Mieszanka jest prawidłowa, żadnych objawów "ubocznych" poza ta zapalającą się kontrolka , więc olałem sprawę.
2013-11-01 21:07
  
 
 2012-04-19 16:39:59

a ja mam inne pytanie gdzie podłączyć ten EGR chodzi o ten wężyk co od niego wychodzi
2014-09-03 13:51