KME Diego - Regulacja - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Mam instalację KME w wersji 1.3 i chyba dzisiaj popełniłem mały błąd....


A mianowicie wykasowałem mapy paliwowe chcąc wczytać od nowa. Niestety ale aby wczytać mapy muszę posiadać dodatkowy czujnik podciśnienia.

Obecnie mapa wygląda tak :



Wprawdzie zapisałem sobie do pliku MDF poprzednią mapę, ale nawet jak ją wczytam to potem jak odczytuję ze sterownika to dalej jakby nie było mapy PB

Czy można tak jeździć ? Do czasu aż załatwię sobie dodatkowy czujnik do zaczytania map ?


Mapa wyglądała tak .... wg mnie trochę uboga



Modelowanie ustawione było wszędzie na 0%
Nachylenie 13%
Przesunięcie 1.00 ms (Waltek czerwony 3ohmy) a powinno być chyba 2.00ms dla tej listwy. ?
Auto na gazie chodziło OK ale na PB ostatnio nie dało się jeździć (mulenie , strzelanie ....) - Auto to opel astra 1,4 90km

Co radzicie?

Pozdrawiam


  
 
Nie wiem czy ten wątek jest jeszcze aktywny,mam nadzieję,że tak.
Właśnie jestem na etapie uczenia się regulacji instalacji gazowej.
Zamontowana instalacja to:
softiego KME ver. 1.45
reduktor: Tomasetto Alaska at09
wtryski: valtek czerwony.
Ostatnio dokonałem regeneracji reduktora i teraz przyszła pora na regulację. Już trochę próbowałem się pobawić, ale rezultaty nie są powalające.

Teraz kilka pytań:
Czy muszę zebrać nową mapę benzyny?(ta jest jakaś rozstrzelona)
W jaki sposób posługiwać się parametrami :nachylenie, przesunięcie, Segment A B C D, Wzbogacenie.

Dlaczego mam takie duże różnice w czasach pomiędzy benzyną (2.93ms)ni gazem (4.13ms)
Jak poznać, że mieszanka jest za bogata lub zbyt uboga?
Generalnie co pozmieniać, żeby było ok?
  
 
Jakby ktoś potrzebował to tu jest ciekawa instrukcja regulacji - ciut do starszego modelu ale na pewno przydatna.
http://oldwww.kme.eu/pdf/InstrukcjaAkme-2.12_PL.pdf