Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Try3ek F&F Sympatyk bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2006-09-01 23:11:53 wydech to totalna poruta, przecież on połowe mocy straci właśnie tam. A pomijając temat wydechu to jest sens robić taką klawiature?? |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-09-01 23:15:10 Widze Dommel że motor powoli się składa |
Zoolo126 F&F Wolny Słuchacz :) New Brusek PROGRESS ... Bielsko-Biała | 2006-09-01 23:51:07 Widze że kroi się ciekawy silniczek gratuluje. |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-09-02 01:54:22 klawiatura jest git! widzialem obadalem i wszytsko jest w jak najlepszym porzadku! bedzie zadupcac
a ten wydech to wedlug dommela najlepsza rzecz na starty, wyglada jak wyglada ale to nie jest najwazniejsze jakby co jest struma na serwisie wiec pewnie dostroi sie na hamowni ostatecznie... |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2006-09-02 07:26:48 Co do wydechu wiedziałem, że wzbudzi kontrowersje . Jednak jest to najlepsze rozwiązanie na miasto z jakim się spotkałem, a dokładnie pustak z końcówką od Wupexa Twin. Oczywiście nie musi tak obleśnie wygladać - jest to efekt kilku nieudanych wcześniejszych modyfikacji. Ogólnie silnik od strony termostatu nie jest jeszcze wizualnie dopieszczony ale napewno niedługo bedzie - wydech przynajmniej odmalowany do tego malowanie osłony termostatu. Oczywiście breda się doczeka swojej premiery
Co do klawiatury chodziło o zmniejszenie momentu bezwładności, zresztą tak jak pozostałych elementów rozrządu które też zostały odchudzone. |
simon_pg F&F Sympatyk Audi V8 4.2 Quattro ... Gdańsk | 2006-09-02 08:37:04 No Domel powiem, że pieknie narzeźbiłeś;] Też swojego czasu chciałem coś takiego kombinować, częsci troszeczku nazbierałem ale ostatecznie się poddałem dla SWAP'a;/ Interesuje mnie jednak co masz w środku. Jaka ma "dusze" twój silniczek;] Co zrobiłes z tłokami, korbowodami, jaki wał korbowy no i jaki wałek......
PODRO i GRATULUJE...... |
profil-usunięty | 2006-09-02 10:09:54 widze ze dorwales orginalne mocowania do zalorzenia mikuni. mozna widziec po ile?? |
JOHYM Celica GT Kraków | 2006-09-02 10:29:03 zajebisty silnik dommel ale jaki wałek tam siedzi i ile głowica splanowana? itp. |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-09-03 23:29:36 nie wiesz na jakich głowicach i wałkach jeździ kraków??
Wszyscy na seriach!!!!!!!!! |
kaza F&F Sympatyk Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2006-09-03 23:39:23 no no Młody jasna sprawa |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2006-09-03 23:42:24
Wałeczek 555 od Kałuży a głowica 3.5mm. Będzie doplanowana na 4.5mm. Dokładny opis modyfikacji wkrótce... narazie wypieprzyło świecę zapłonową i moc spadła do seryjnych 24KM |
spruchberyl FIAT 126p bydgoszcz/limerick | 2006-09-04 12:01:18 ta glowka to panda ??? |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-09-04 12:52:12
czyli normalnie ma 48KM a na jednym garze 24KM ? |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-09-04 19:21:18 sadze ze gwint byl juz odpowiednio wyruchany i dlatego swieczka wystrzelila a takie modyfikacje daja max 38 koni ( glowica 3,5mm ) mnie niepojo dziurki w konikach ktore musza byc polerowane a nie od tak nawiercone ale co tam pozyjemy zobaczymy |
dommel F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2006-09-04 20:21:15
Serie były różne trafiały się też 19 konne . Wracając do tematu dzwigienek to co niby ma dać ich wypolerowanie? |
mateuszc F&F MEMBER 126p / FaltDach / Bo ... k-ów | 2006-09-04 20:28:58 silnik konkret , gratuluje.
Darek jedziesz w jurajskim?? [ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2006-09-04 20:38:33 ] |
Mariusz126p F&F Wolny Słuchacz :) Fiat 126p GŁOSKÓW | 2006-09-04 20:33:52 dommel po to by silnik niewyzygal sie po paru staretach sa tzw mikropekniecia ktore sa mordercami silnikow np korby lubia sie uruwac po odciazeniu gdy sie ich niespoleruje...... |
mmost F&F Wolny Słuchacz :) malec Gdynia | 2006-09-04 20:52:58
Wszelkie elementy podatne na obciazenia zmienne powinny miec jak najrowniejsza powierzchnie i jak najbardziej lagodne przejscia ksztaltu i wymiaru, kazda ostra zmiana powoduje efekt karbu, czyli miejsca gdzie spietrzaja sie naprezenia. Kazdy karb powoduje zmniejszenie wytrzymalosci zmeczeniowej i skraca czas zycia elementu. Porowata i chropowata powierzchnia dziala jak efekt mikro karbu, dlatego wlasnie poleruje sie elementy takie jak korbowody i koniki itd, zauwazcie jak wygladaja wyczynowe czesci. maja lagodne przejscia i gladka powierzchnie. edit: a o dzwigienkach macie tu [ wiadomość edytowana przez: mmost dnia 2006-09-04 20:56:14 ] |
KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2006-09-04 21:54:36 eee tam sie przejmujecie klawiaturą... jak sie ulamie konik to nie powinien spowodowac jakiegos spustoszenia w silniku, zalozy sie nowa klawiature i bedzie jezdzic ja dzisiaj zrobilem jeszcze wieksze sitko z konikow:/ zobaczymy ile wytrzymaja
polerowac do konca mi sie nie chcialo bo za duzo dziubdziania |
profil-usunięty | 2006-09-04 22:03:23 ciekawe jak wytrzymaja sito moje przyszle laski popychaczy, szklanki, rozrzad, koniki .... |