[126][500]Ciekawe dwa cylindry - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wydech to totalna poruta, przecież on połowe mocy straci właśnie tam. A pomijając temat wydechu to jest sens robić taką klawiature??
  
 
Widze Dommel że motor powoli się składa
  
 
Widze że kroi się ciekawy silniczek gratuluje.
  
 
klawiatura jest git! widzialem obadalem i wszytsko jest w jak najlepszym porzadku! bedzie zadupcac

a ten wydech to wedlug dommela najlepsza rzecz na starty, wyglada jak wyglada ale to nie jest najwazniejsze jakby co jest struma na serwisie wiec pewnie dostroi sie na hamowni ostatecznie...
  
 
Co do wydechu wiedziałem, że wzbudzi kontrowersje . Jednak jest to najlepsze rozwiązanie na miasto z jakim się spotkałem, a dokładnie pustak z końcówką od Wupexa Twin. Oczywiście nie musi tak obleśnie wygladać - jest to efekt kilku nieudanych wcześniejszych modyfikacji. Ogólnie silnik od strony termostatu nie jest jeszcze wizualnie dopieszczony ale napewno niedługo bedzie - wydech przynajmniej odmalowany do tego malowanie osłony termostatu. Oczywiście breda się doczeka swojej premiery

Co do klawiatury chodziło o zmniejszenie momentu bezwładności, zresztą tak jak pozostałych elementów rozrządu które też zostały odchudzone.
  
 
No Domel powiem, że pieknie narzeźbiłeś;] Też swojego czasu chciałem coś takiego kombinować, częsci troszeczku nazbierałem ale ostatecznie się poddałem dla SWAP'a;/ Interesuje mnie jednak co masz w środku. Jaka ma "dusze" twój silniczek;] Co zrobiłes z tłokami, korbowodami, jaki wał korbowy no i jaki wałek......


PODRO i GRATULUJE......
  
 
widze ze dorwales orginalne mocowania do zalorzenia mikuni. mozna widziec po ile??
 
 
zajebisty silnik dommel ale jaki wałek tam siedzi i ile głowica splanowana? itp.
  
 
nie wiesz na jakich głowicach i wałkach jeździ kraków??


Wszyscy na seriach!!!!!!!!!
  
 
no no Młody jasna sprawa
  
 
Cytat:
2006-09-02 10:29:03, JOHYM pisze:
zajebisty silnik dommel ale jaki wałek tam siedzi i ile głowica splanowana? itp.



Wałeczek 555 od Kałuży a głowica 3.5mm. Będzie doplanowana na 4.5mm. Dokładny opis modyfikacji wkrótce... narazie wypieprzyło świecę zapłonową i moc spadła do seryjnych 24KM
  
 
ta glowka to panda ???
  
 
Cytat:

Wałeczek 555 od Kałuży a głowica 3.5mm. Będzie doplanowana na 4.5mm. Dokładny opis modyfikacji wkrótce... narazie wypieprzyło świecę zapłonową i moc spadła do seryjnych 24KM



czyli normalnie ma 48KM a na jednym garze 24KM ?
  
 
sadze ze gwint byl juz odpowiednio wyruchany i dlatego swieczka wystrzelila a takie modyfikacje daja max 38 koni ( glowica 3,5mm ) mnie niepojo dziurki w konikach ktore musza byc polerowane a nie od tak nawiercone ale co tam pozyjemy zobaczymy
  
 
Cytat:
2006-09-04 19:21:18, Mariusz126p pisze:
sadze ze gwint byl juz odpowiednio wyruchany i dlatego swieczka wystrzelila a takie modyfikacje daja max 38 koni ( glowica 3,5mm ) mnie niepojo dziurki w konikach ktore musza byc polerowane a nie od tak nawiercone ale co tam pozyjemy zobaczymy



Serie były różne trafiały się też 19 konne . Wracając do tematu dzwigienek to co niby ma dać ich wypolerowanie?
  
 
silnik konkret , gratuluje.
Darek jedziesz w jurajskim??


[ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2006-09-04 20:38:33 ]
  
 
dommel po to by silnik niewyzygal sie po paru staretach sa tzw mikropekniecia ktore sa mordercami silnikow np korby lubia sie uruwac po odciazeniu gdy sie ich niespoleruje......
  
 
Cytat:
2006-09-04 20:21:15, dommel pisze:
Serie były różne trafiały się też 19 konne . Wracając do tematu dzwigienek to co niby ma dać ich wypolerowanie?



Wszelkie elementy podatne na obciazenia zmienne powinny miec jak najrowniejsza powierzchnie i jak najbardziej lagodne przejscia ksztaltu i wymiaru, kazda ostra zmiana powoduje efekt karbu, czyli miejsca gdzie spietrzaja sie naprezenia. Kazdy karb powoduje zmniejszenie wytrzymalosci zmeczeniowej i skraca czas zycia elementu. Porowata i chropowata powierzchnia dziala jak efekt mikro karbu, dlatego wlasnie poleruje sie elementy takie jak korbowody i koniki itd, zauwazcie jak wygladaja wyczynowe czesci. maja lagodne przejscia i gladka powierzchnie.


edit: a o dzwigienkach macie tu

[ wiadomość edytowana przez: mmost dnia 2006-09-04 20:56:14 ]
  
 
eee tam sie przejmujecie klawiaturą... jak sie ulamie konik to nie powinien spowodowac jakiegos spustoszenia w silniku, zalozy sie nowa klawiature i bedzie jezdzic ja dzisiaj zrobilem jeszcze wieksze sitko z konikow:/ zobaczymy ile wytrzymaja
polerowac do konca mi sie nie chcialo bo za duzo dziubdziania
  
 
ciekawe jak wytrzymaja sito moje przyszle laski popychaczy, szklanki, rozrzad, koniki ....