Bmw e36 p³yn w ch³odnicy

  
Sortuj wg daty:
rosn±co malej±co
Mam ciekawy problem, natomiast chodzi o p³yn ch³odz±cy w zbiorniczku,gdy silnik jest zimny i odkrêce korek p³yn znajduje siê pomiêdzy kalt / cold a gdy silnik jest gor±cy i odkrêce korek ze zbiorniczka p³ynu ch³odz±cego, p³yn podnosi siê o 3 lub 4 centymetry.Ile powinno byæ tego p³ynu w ch³odnicy , do jakiej wysoko¶ci w zbiorniczku? Je¶li mam dolaæ tego p³ynu to czy silnik ma byæ zimny czy gor±cy? Przypomne ¿e jest to 320i 24v 150 km. Ile wogóle wchodzi w ni± p³ynu ch³odz±cego? Je¶li mam problem, to co z tym zrobiæ???
  
 
zawsze jak odkrecisz na cieplym to podejdzie stan ze 2, 3 cm do gory. jak zalewasz na zimnym to zalej sobie tak pod maximum i go odpowietrz, wtedy spadnie tak z 1-2 cm i taki stan powinien sie utrzymywac, jesli jest ponad minimum to ok, wazne aby nie spadl ponizej bo to oznacza ze plyn gdzies zwiewa i czasem ciezko znalesc to miejsce.
  
 
je¶li dzia³a ogrzewanie , a auto siê nie grzeje to nie widzê problemu
  
 
BMW 318 is / e36 / 1994 r.
U mnie ubywa³o p³ynu ch³odniczego i nie by³o ogrzewania w zimie. Raz silnik siê przegrza³ podczas jazdy. Za¶wieci³a siê czerwona kontrolka. Natychmiast zatrzyma³am auto i otworzy³am maskê. Spod uszczelki pod g³owic± na rogu wyrzuca³o bia³± parê pod ci¶nieniem. Wróci³am na holu. Ch³odnica zosta³a odpowietrzona i auto nie dawa³o ¿adnych niepokoj±cych objawów. Mechanik wzi±³ go na przegl±d, ¿eby szukaæ wycieku, chocia¿ wskaza³am miejsce, z kórego ucieka³ p³yn. Wydaje mi siê, ¿e ewidentnie widaæ, ¿e to uszczelka pod g³owic± i jazda tym autem w takim stanie nie jest wskazana. Dlatego wydaje mi siê, ¿e nie ominie mnie wymiana uszczelki. Co o tym s±dzicie?