SPRZEDAM - ODDAM - Strona 83

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Sprzedam skrzynię biegów czwórkę do klasyki.
Cena 300 zł (lub proszę o propozycje).
Zdjęcia są, zainteresowanych proszę z adresem e-mail na priva.
Skrzynia jest w Warszawie, możliwość transportu do dogadania.
Pozdrawiam,
@lex
  
 
Mam do sprzedania komplet opon Dębica Presto 195/65 R15 91H z 2014 roku. Może komuś takie potrzebne, zostały mi po sprzedanym aucie.
Opony

Serdecznie pozdrawiam.
  
 
Sprzedam sprężyny Fobos -40, do 2107, przejechane na nich może z 50km więc praktycznie nówki sztuki. Cena 300PLN
  
 
Cytat:
2015-03-30 14:42:27, Rafako pisze:
Mam do sprzedania komplet opon Dębica Presto 195/65 R15 91H z 2014 roku. Może komuś takie potrzebne, zostały mi po sprzedanym aucie. Opony Serdecznie pozdrawiam.


Sprzedane.
  
 
Z ciekawości - jak je oceniasz? Przymierzam się do takich do dupowozu tyle że w wersji UHP

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Cytat:
2015-04-03 21:43:55, andrzej_krakow pisze:
Z ciekawości - jak je oceniasz? Przymierzam się do takich do dupowozu tyle że w wersji UHP


Jak na Dębicę i cenę zakupu, to naprawdę pozytywnie. Wody boją się znacznie mniej niż niegdysiejsze "budżetowe" Pasio, są ciche, w miarę dobrze trzymają na zakrętach (choć zapier... to się na nich nie da ). Myślę, że do jazdy bez szaleństw godne polecenia. Co ciekawe, produkują je w fabryce we Francji
Serdecznie pozdrawiam.
  
 
Rodzina poprosiła mnie o sprzedanie ich samochodu, więc prośbie tej zadośćuczyniam.
Fakty:
Seat Toledo 1.9 TDI 110 KM, rok produkcji 2000, pierwsza rejestracja 2001, kupiony w salonie w Holandii przez mojego wujka i przywieziony do Polski jako mienie przesiedleńcze. W 2009 zmiana właściciela - wujek podarował go mojemu bratu. Kolor srebrny, wersja wyposażeniowa Signo (chyba) czyli: 4 x PP, 4 x el. szyby, wspomaganie kierownicy, tempomat, el. lusterka, klimatyzacja automatyczna, radio ze zmieniarką CD, komputer pokładowy, roleta tylnej szyby, podłokietnik przedni, centralny zamek itd. Przebieg 164 tyś km. Prawdziwy. Samochód do 2007 albo 2008 serwisowany był w ASO, później w warsztatach niezależnych - jest dokumentacja. OC i BT ważne do października / listopada 2014. Sprawny mechanicznie, kilka dni temu odebrany z warsztatu po dużym przeglądzie z wymianą rozrządu, oleju, płynów, napinacza i rolki w układzie paska pomocniczego itd. itp. Koszt tego serwisu wyniósł ponad 2000 zł. Do samochodu są dwa komplety opon w przyzwoitym jeszcze stanie (nadające się do dalszej eksploatacji a nie na bandy w szkole jazdy).
Samochód bezwypadkowy, wszystkie szyby oryginalne. Uczestniczył dwa razy w niewielkiej stłuczce:
- w 2005 roku najechanie na tył innego pojazdu w korku; zagięta maska i popękany zderzak. Maska i zderzak wymienione (niestety maska to był jakiś tani zamiennik i na dzień dzisiejszy jest widoczna korozja przy atrapie chłodnicy).
- w 2010 roku ciężarówka stuknęła w auto przy manewrowaniu. Wymieniony reflektor przedni lewy (niestety zamiennik) a błotnik wyklepałem bratu z kolegą i prysnąłem sprayem. Miało być "prowizorycznie", bo akurat jechali na wakacje ale... ta prowizorka utrzymała się do dziś

Wady:
- samochód posiada rysy i wgniecenia na nadwoziu a także ma obtłuczone ranty drzwi - był często eksploatowany w ruchu miejskim i parkowany w bardzo ciasnym garażu
- uszkodzona klapka podłokietnika przedniego,
- klamka drzwi kierowcy do wymiany, choć można eksploatować taka jak jest (klamka ma luz, bo żona mojego brata baaaardzo chciała otworzyć drzwi zamkniętego samochodu ),
- do wymiany maska przednia (używana w kolorze do kupienia za ok. 200 zł) + ew. błotnik wg. uznania (nie koroduje ale wygląda jak wygląda po lakierowaniu sprayem),
- padła sprężarka klimatyzacji (Sanden SD7V16 - używana do kupienia w cenie 180-380 zł).

Cena wywoławcza Seata, w oparciu o analizę ofert rynkowych - 8000 zł, zakładam negocjacje (czyli opust, jak to się ostatnio mówi u pewnego francuskiego producenta aut) w ramach kwoty niezbędnej na usunięcie usterek auta.
Samochód można oglądać w Warszawie na Ursynowie.
Zdjęcia auta zrobię po Świętach.

Powód sprzedaży (bo to ostatnio taka modna sprawa): wujek sprezentował bratu nowszego Seata i ten jest im już niepotrzebny (i niepotrzebnie ten duży serwis mu teraz robili, bo gdyby wujek wcześniej powiedział ).
  
 
Sprzedam amortyzatory ruskie sportowe do klasycznej łady 2107 itd. Firma PlazaSport. Do zawieszenia obniżonego o 50 - 70 mm. Stan tip-top, przejechane może ze 100 km tylko po Torze Kielce. Lekkie odpryski lakieru na tylnych amortyzatorach przy dolnych mocowaniach, ale bez rdzy. Ogólnie jak nowe.

Cena: 550 zł (komplet przód + tył)

  
 
Poszedł priv.
  
 
Sprzedam komplet opon letnich Continental ContiPremiumContact 2.
Rozmiar: 215/55 R16.
Data produkcji: 2 x 6 tydzień 2007 i 2 x 14 tydzień 2011.
Wysokość bieżnika ok. 5 mm (mierzone suwmiarką).
Cena za komplet (4 szt.) 300 zł.








Odbiór osobisty: Warszawa Targówek (kilka kilometrów od Trasy Toruńskiej i autostrady na Łódź i Poznań). Wysyłka do uzgodnienia telefonicznie.
W razie pytań proszę o wiadomość priv lub telefon 50pięć 19jeden 29siedem.

Dodatkowo posiadam na sprzedaż komplet identycznych opon w rozmiarze 195/55/16, bieżnik 4-5 mm. Zdjęcia udostępnię e-mailem zainteresowanym.
  
 
Odnośnie wspomnianego wcześniej Seata, link do ogłoszenia ze zdjęciami: Toledo
Serdecznie pozdrawiam.
  
 
Teście mają do sprzedania Omege B Kombi 2,5 TDS 96r cena 3 tyś do negocjacji. Może ktoś z waszych znajomych szuka.

olx.pl/oferta/sliczna-omega-b-2-5td-recaro-CID5-ID9JGbJ.html
  
 
Witam, to mój pierwszy post na tym forum, przepraszam że od razu w dziale sprzedam ale nie mam w tej chwili Lady a chciałbym mieć. Żeby tego dokonać musze sprzedać lub zamienic swoje dotychczasowe autko. http://olx.pl/oferta/audi-100-c4-2-0-abk-lpg-CID5-ID9J5Ld.html#bf1c9d251b
  
 
Sprzedam fajny zestaw na tył, o taki:



W skład tego wchodzi:
1) Kompletny most, z dyferencjałem, nowe półosie, kompletne hamulce. Most ma dorobnione regulowane mocowania amortyzatorów, o czym niżej. W dyfrze znaduje się "szpera" home made typu "phantom grip". Jedyny mankament mostu jest taki, że wewnątrz znajduje się uszkodzone przełożenie główne 4,78 które wyje niemiłosiernie i nadaje się tylko do wymiany. Można przed wymianą ew na nim przejechać sie kilka km i zobaczyć jak się na takim jeździ, ale potem trzeba wymienić.
2) amortyzatory bilstein B6 do obniżonego zawieszenia - dzięki trzem punktom mocowania w moście można dostosować ich zakres pracy do wysokości zawieszenia.
3) wahacze z mocowaniami i stabilizatorem 16mm. mocowania są zdejmowane, można wymienić wahacze i dalej używac stabilizatora bez żadnych modyfikacji.
4) regulowany drążek panharda na uniballach. rewelacynja sprawa ! Unibale nie od kombajnu, tylko takie do motorsportu. Można łatwo i precyzyjnie wyregulować połozenie mostu. Dzięki łożyskom wahliwym zamiast gumowych tulei zapewniona jest super sztywność boczna, żadnego pływania tyłu !
5) dystanse + szpilki zmieniające rozstaw z 4x98 na 4x100 i poszerzające ok 35 mm na stronę
6) przewód hamulcowy w oplocie stalowym goodridge

Cena za całość widoczną na zdjęciach i zgodną z powyższym opisem: 1500 zł

Za niewielką dopłatą mogę dorzucić nowe bębny i okładziny i ew przełożenie główne 4.1 + nowe łozyska.

Jeśli trafi się kilku chętnych na poszczególne części rozważę sprzedaż osobno. Wtedy ceny wyglądałyby następująco:

Most z uszkodzonym przełożeniem głównym, phantomgripem, nowymi półosiami (miesiąc temu dałem za nie 370 zł) hamulcami itd: 600 zł
Stablizator z mocowaniami i wahaczami: 300zł
Amortyzatory bilstein B6 pasujące do mostu: 400 zł
Panhard na uniballach: 300 zł
dystanse + szpilki + nakrętki: 250 zł
przewód w oplocie goodridge: 75 zł
(wtedy razem wychodzi: 1925)


  
 
Do sprzedania idzie moja Łada 2104, rocznik 1991. Skrzynia 4-ka, silnik 1500, w ciągłym użytkowaniu. Auto zakupiłem od pierwszej właścicielki w 2009 roku (ze stanem licznika 123tyś. km) i po uzupełnieniu ubytków blacharskich oraz zagazowaniu wykorzystuję do dziś (ze stanem licznika 161tyś. km). W tym czasie auto zawiodło mnie tylko raz (znaczy zawiodła moja wiedza na początku użytkowania) i z powodu usterki aparatu zapłonowego (urwany kabelek) wracało parę kilometrów do domu na holu. Na przestrzeni lat wymieniłem lub dodałem do auta:
- alternator na nowy typu samarowskiego,
- niemal cały układ hamulcowy: pompa, bębny, cylinderki i szczęki z tyłu, tarcze (od Mikody wiercone i frezowane), cylinderki i klocki z przodu,
- układ zapłonu na bezstykowy (od bartixr'a),
- nowe sprężyny (źródło j.w.) na tył,
- światła do jazdy dziennej z automatem wł/wył,
- wszystkie inne zwyczajowe wymiany eksploatacyjne (np. amortyzatory, wydech, akumulator).
Jeśli auto nie znajdzie nabywcy w ciągu 2 tygodni, pozostanie mi odzyskanie części z wymienionych elementów i telefon do złomiarza. Jeśli natomiast znajdzie się nabywca, to oczywiście może odjechać "kompletnym" autem o własnych siłach, a nie na lawecie. Skąd ten 2-tygodniowy termin? Po prostu za miesiąc Łada ma termin przeglądu rocznego powiązany z koniecznością wymiany dowodu rejestracyjnego. W tym celu musiałbym wymienić serwo hamulca (dosłownie od dwóch dni przy naciskaniu na pedał ujawnia się nieszczelność). Ponadto pod koniec ubiegłego roku pojawił się uślizg sprzęgła - przy delikatnej jeździe nie ma problemu, ale na dłuższą metę wymaga naprawy. Plus konieczność poprawek blacharskich (bo ruda daje o sobie znać szczególnie na białym nadwoziu) czyni dla mnie konieczne inwestycje nieopłacalnymi. Żeby nie było, nie ukrywam (bo oko i tak widzi), Łada była malowana metodą "podwórzową" - wyłącznie w celu ujednolicenia wyglądu po naprawach blacharki.
Z rzeczy wartych swej ceny wspomnę, że auto pokonało 2-krotnie trasę Lublin - Szczecin i z powrotem, bez zająknięcia i paląc 57 litrów LPG na 700-kilometrowym odcinku, w tym korki w Wa-wie i jazda setką tam gdzie to możliwe. Oczywiście w jeździe miejskiej wynik nie jest tak cudowny. Silnik po dziś dzień nie bierze oleju wcale - pomiędzy wymianami co roku dolewałem góra 0,5 litra łącznie. Właśnie silnika będzie mi najbardzie żal...
Łada nie przeżyła żadnej kraksy. Pierwsze zetknięcie miała z z tylnym zderzakiem beemki co nie zostawiło śladu prócz pęknięcia szkła reflektora (właściciel beemki nawet nie rościł pretensji) - taka nauka odnośnie hamowania zimą. Drugie zetknięcie miała z tylnym błotnikiem jakiegoś japończyka po swojej lewej stronie - znowu obyło się bez śladu prócz zgniecionego kierunkowskazu na błotniku. Aż dziw bierze, że kobieta nie uznała swojej winy i musiałem wzywać policję.
Na wszelkie pytania odpowiem na privie. Kombiaczka do obejrzenia, zakupu, odebrania w Lublinie. OC opłacone do końca roku 2015.
CENA:2000PLN bez targów.
W cenie wszystkie graty jakie znajdę w piwnicy - w tym Navigatory na oryginalnych felgach ładowskich, oraz dwie dodatkowe zimówki (na czterech auto stoi aktualnie). Jeśli znajdzie się chętny z własnym transportem to do wzięcia ciągle jest towar z postu w tym dziale z 7 paź 2014, czyli drugi silnik 1500 do remontu.
  
 
A jakies zdjęcia ??
  
 
Aktualnie nie mam żadnego konta typu "foto", więc zainteresowanym mogę podesłać na maila. Poza tym jak napisałem Ładzia nie pogięta, ale po naprawach (nie wymianach na nowe) elementów blacharskich (czyli standardowo progi i drzwi) i podwórkowo malowana, więc szeroki plan niewiele powie. Wyglądem nie straszy, jeśli o to chodzi. Jak tylko znajdę sposób to dodam link do dzisiejszych fotek.

OK. Mówisz i masz - dzisiejsze zdjęcia.
Zdjęcia

[ wiadomość edytowana przez: MariuszY dnia 2015-04-20 17:52:53 ]
  
 
Witam,
Sprzedam Samarę jak na zdjęciach. Auto jest bez rdzy w fajnym stanie. Miałem sam doprowadzić ładę do stanu,żeby była do codziennego użytku ale zabrakło i miejsca w garażu i chęci... Samara ma przegląd i jest ubezpieczona. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez mail lub 601130615. Auto stoi w Warszawie. Zdjęcia http://tufotki.pl/mNXat. Pozdrawiam.
  
 
Witam, w ogłoszeniu poniżej link do zdjęć powinien być bez kropki na końcu. Pozdrawiam
  
 
posiadam pewną ilości części ze zdekompletowanego egzemplarza Lada 2106;
m.in.
silnik 1500
skrzynia cztero biegowa
wał napędowy
kompletne drzwi z szybami i obiciem tapicerskim
maska silnika
klapa bagażnika
błotnik prawy-tył
szyba czołowa i tylna
lampy tylne
zegary
2 fotele
kanapa
i jeszcze kilka innych
osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu;
ceny do ustalenia