Filmik Polonezy Fiaty i inne - Strona 80

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
https://www.youtube.com/watch?v=ZWoWf7PcrPE

Kierownik chyba ogarnia?
  
 
Dobrze ogarnia
W bezpośredniej konfrontacji zjadł by te wszystkie wysokobudżetowe repliki borków
  
 
tak wóz ogarnia
ale czasu to dobrego nie zrobi
latając tak bokami
  
 
z ciekawości - co tam siedzi pod maska?

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
pewnie rover 1,6 lub 1,8
  
 
Rover 1.8 VVC 160KM i zdaje się, że właśnie zamontowali tam ITB, więc może 180 KM pęknie
  
 
Czasy robi dobre, bo gdzie się nie pojawi to wygrywa w kdl i w całym rwd.
  
 
Czasy wg.mnie robi naprawdę dobre. Na festiwalowym w Opolu gonił czasowo clio sporta 180km dobrze przygotowanego(zawias bil B12 itp,itd)
  
 
Projekt cały czas rozwijany, obecnie postawiony na ITB, strojony Ecu Masterem, kłowa skrzynia też jest podobno w planie, kawał porządnej rajdówki i kierownictwa

https://www.youtube.com/watch?v=q8_4ACvukm8

[ wiadomość edytowana przez: Lukasz-PTK dnia 2015-03-15 14:38:09 ]
  
 
Cytat:
Czasy robi dobre, bo gdzie się nie pojawi to wygrywa w kdl i w całym rwd.


A co ten poldonez ma wspólnego z KDL-ami ?
Tylko nazwę.
Normalnie nie powinien być klasyfikowany w tej klasie
  
 
Cytat:
2015-03-16 09:24:58, gregor125 pisze:
A co ten poldonez ma wspólnego z KDL-ami ? Tylko nazwę. Normalnie nie powinien być klasyfikowany w tej klasie


też tak uważam,ale jesteśmy w mniejszości. nie zmienia to jednak faktu że kuras (ma tu u nas konto) ogarnia dobrze
  
 
Oj tam oj tam z tymi KDL-ami.
Drajwer fajnie ogarnia, z wierzchu fura wygląda jak polopiryna więc jak dla mnie jest OK. W CA nie jeździ jak widzę tylko u siebie na podwórku więc o co kaman? Walezy też jeździł nieregulaminową mirafiorą i co?
  
 
Ja myślę, że jak by dostawał baty wszystko było by ok, a jak łoi tyłki to już jest niezgodne z regulaminem Caro fabrycznie wychodziło z Roverem nawet podobno z 1,8
  
 
Cytat:
2015-03-16 19:10:50, Lukasz-PTK pisze:
Ja myślę, że jak by dostawał baty wszystko było by ok, a jak łoi tyłki to już jest niezgodne z regulaminem Caro fabrycznie wychodziło z Roverem nawet podobno z 1,8


nie w tym tkwi dla mnie kłopot. temat swapów został zamknięty jedynie do tego silnika , jak chciałbym pojawić się tam fiatem z silnikiem z s2000 to nie zostałbym dopuszczony - trabant z silnikiem motocykla również - dlaczego są takie ograniczenia?
szkoda i tyle , bo nazwa klasy obiecywała dużo.

tak czy inaczej jeżeli uda mi się znaleść w tym sezonie czas żeby wystartować , to pewnie właśnie tam
  
 
a czy nie lepiej naciągnąć trochę regulamin i wsadzić nowszy silnik Fiata 1.8 bądź 2.0 na 16 zaworach, do tego nie powinno być zarzutu
  
 
Silnik Rovera 1.8VVC w Polonezie to chyba najlepsza kombinacja osiągów-kosztów-niezawodności, choć chyba rzeczywiście nie powinien być klasyfikowany w KDL-ach. Z drugiej strony trzeba by dobrego fachowca, żeby ocenić czy dane auto może jeszcze startować w KDL-ach czy nie.
  
 
Klasa KDL – pojemność do 2000 ccm oraz samochody historyczne z wyłączeniem Fiata 126p.

Więc nie wiem w czym problem, silnik Rovera jest bardzo lekki i dość kato odporny trzeba mu tylko zapewnić dobre chłodzenie i dobry olej.

Sam mam DOHCa, ale do Rovera nic nie mam
  
 
Cytat:
2015-03-16 19:49:30, mar125 pisze:
nie w tym tkwi dla mnie kłopot. temat swapów został zamknięty jedynie do tego silnika , jak chciałbym pojawić się tam fiatem z silnikiem z s2000 to nie zostałbym dopuszczony - trabant z silnikiem motocykla również - dlaczego są takie ograniczenia? szkoda i tyle , bo nazwa klasy obiecywała dużo. tak czy inaczej jeżeli uda mi się znaleść w tym sezonie czas żeby wystartować , to pewnie właśnie tam



zostałbyś dopuszczony tylko w klasie OPEN
trzeba podzielić auta zgodne z historią/homologacją
od swapów i innych wydumek

dla mnie to jedyne słuszne rozwiązanie
nie chce jeździć i być porównywany z polonezem Roverem 1,8 ITB lub Fiatem 131 z honda S2000 albo z 126p z silnikeim VW rozwierconym do 2200ccm
  
 
Nie da się wszystkiego zrobić tak, żeby każdy był zadowolony. Jak dla mnie w popularkach, kajtkach i innych duperelach nie powinno się robić klas historycznych, KDL-ów i innych pierdów.
Podział na klasy powinien moim zdaniem wyglądać tak:

1. Ośka
2. RWD
3. Czterołapy

W ramach klas - podziały pojemnościowe i koniec pieśni.

Dla historyków są imprezy dla historyków a jakoś nie widziałem, żeby w CA swapy z s2000 latały w innej klasie jak open.
  
 
Kuras na Festiwalowym

Po prologu drugi w klasie IV. Po niedzielnym rajdzie z tego co pamiętam to 15 w generalce na 107 aut, miejsca w klasie po niedzieli nie znam bo wyników do wtorku nie mogłem znaleźć

Bądź co bądź, Kuras po prostu zapierdala!!


[ wiadomość edytowana przez: HEMIGTX dnia 2015-06-20 08:50:55 ]