Dlaczego leci mi woda z rury wydechowej?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
tak jak w tytule mam problem z wodą która leci mi z rury wydechowej w bardzo duzych ilościach... jestem "laikiem" i nie bardzo wiem czym jest to spowodowane i jak mozna sie tego pozbyc? słyszałem ze to jest wina tego co sie leje do baku (chzszczone paliwo?) sprawdziełem tez na kanale czy układ wydechowy nie jest dziurawy i czy nie bierze wody np gdy pada deszcz... proszę zeby ktoś mi wyjasnił o co tu chodzi z tą wodą... serdecznie pozdrawiam
  
 
nie masz czym się martwić. To tylko para wodna skraplająca sie w wydechu. Prawdopodobnie jeździsz tylko na krótkich odcinkach i wydech nie zdąży się odpowiednio wygrzac. Zaraz ktoś mądrzejszy pewnie Ci to lepiej wytłumaczy
  
 
Jezeli tylko nie ubywa z ukladu chlodzenia to nalezy samochod Przepalowac najlepiej na 3 biegu rozpedzac z gazem do dechy do 5500 obrotow i puszczac az sam zwolni do 3000 i znowu but i puszczac tak przez 3-4 km na trasie.Oczyscisz wtryski katalizator sondy i uklad wydechowyu z nagarow wody i pajeczyn....
Nalezy tak robic od czasu do czasu jezeli zbiera ci sie woda znaczy ze robisz krotkie trasy lub jezdzisz wyjatkowo flegmatycznie.Takie zawilgocenie wydechu jest szkodliwe wszystko koroduje jak diabli zwlaszcza ze to nie jest czysta woda tylko z rozpuszczonymi siarczkami.Taki zakorodowany wydech moze sie zapchac podczas jazdy i o ile nie rozerwie tlumika to moze nawet uszkodzic uszczelke pod glowica.Nie mowiac o tym ze jak zamarznie w zimie to mozesz nie zapalic -specjalnosc Renault tam sie nawiercalo otwor wiertlem 3 w ostatnim tlumiku bo czasem schodzilo ze 4 litry wody.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2007-01-19 00:16:59, Bigelektron pisze: