Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mad Ford Escort Kombi Óć | 2004-06-18 22:54:27 a i owszem sa sprezynki , dwie nawet , ustalajace polozenie dzwigni w pozycji biegu jalowego na srodku . dostep po rozebraniu kasety . |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2004-06-19 16:08:19 A u mnie w chomikach lewarek latał jak po pustym sklepie, ale się jakoś przyzwyczaiłem |
nds Sympatyk FEFK Suzuki Płock | 2007-03-01 20:56:11 podpinam się pod temat.
czy poniższe odpowiedzi dotyczą escorta mkIV czy starszych? Jak w mkIV wygląda komunikacja między skrzynią a lewarkiem? Są jakieś elementy które mogą się wyrobić? Mam wlasnie mkIV i problem... jakis czas temu lewarek zaczal ciezko chodzic: po wrzuceniu III biegu nie moglem wrocic do I lub II (dźwignia na luzie nie chciała przesunąć się w lewo). Po kombinowaniu z lewarkiem dało się przesunąć dźwignię. Ale te czasy minęły. Teraz dobrze wchodzi mi tylko III bieg, reszta nie chce, wrzucenie I lub II jest praktycznie niemożliwe. Nie ma znaczenia czy na włączonym silniku czy zgaszonym, czy ze sprzęgłem czy bez (na zgaszonym). Po drodze miałem wymieniane sprzęgło, ale nie miało to wpływu na pogarszającą się kondycje lewarka. Sprawa bardzo pilna, więc będę wdzięczny za szybką pomoc. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-03-01 21:00:39 Oj u mni etez lata jak po pustym sklepie ale jest ok - mozna sie przyzwyczaic |
nds Sympatyk FEFK Suzuki Płock | 2007-03-01 21:06:01 ale mi nie lata na boki, bo cos go blokuje. Działa tak naprawdę do przodu i do tyłu |
arekturbo escort cabrio rsTurb ... sosnowiec | 2007-03-01 21:26:25 pewnie przychaczyłeś czymś i skrzywiłeś drązek
a powiedzcie czy krzyzak ten na końcu drązka to jest czesc zamienna? bo u mnie to chyba jest zanitowane na stałe:/ |
nds Sympatyk FEFK Suzuki Płock | 2007-03-02 23:38:17 może mi ktoś napisać jak powinien działać lewarek? Dziś przejrzałem swój - wykręciłem go, wyjąłem, rozkręciłem i w środku niby wszystko gra, sprężyki działają, plasticzki się ruszają... nasmarowałem je, poskładałem do kupy, włożyłem do auta i teraz lewarek pracuje niesamowicie ciężko, zostaje w pozycji w której się go ustawi (nie wraca do pozycji wyjściowej). I tak oto zaczął wchodzić bieg I, bieg III i bieg V. Do tyłu lewarka cofnać nie mogę. Coś zepsułem? Źle złożyłem? Pomocy, w niedziele mam zawody i fajnie by było to zrobić... |
nds Sympatyk FEFK Suzuki Płock | 2007-03-03 08:37:29 up!
wie ktoś jak wygląda mechanizm lewarka od środka? Może wypadł mi jakiś element... |
nds Sympatyk FEFK Suzuki Płock | 2007-03-03 14:22:08 no dzięki za odpowiedzi, jesteście bardzo pomocni, uhm... |
gumbas5 Sympatyk FEFK German Style Katowice | 2007-03-03 14:51:26 witam brata-furiata
nie wiem jak to jest w MKIV, ale myślę, że podobnie jak w fieście, gdzie wymieniałem sprzęgło i zauważyłem że bezpośredni wpływ na działanie lewarka, odpowiedni i gładki wybór biegów ma prawidłowe ustawienie końcówki drążka (przy skrzyni biegów) na wieloklinie wychodzącym ze skrzyni (może to jest ten krzyżak o którym tu wszyscy pisali wcześniej, jednak dla mnie to wieloklin) ja u siebie w fieście chyba przesunąlem koniec drążka o jeden ząbek i od tamtego czasu trójka troszke haczy spróbuj tam pokombinować, bo wygląda mi właśnie na to pozdr [ wiadomość edytowana przez: gumbas5 dnia 2007-03-03 14:52:49 ] |
nds Sympatyk FEFK Suzuki Płock | 2007-03-03 22:33:50 a witam furiata, witam
U mnie się wyjaśniło o tyle, że lewarek to nie jest. Coś w skrzyni. Wybierak zapewne, ale skrzynię wywalić trzeba... czyli na jutro się nie wyrobie. Dziękuję za tak liczne zainteresowanie tematem |
Daffy był Ford Escort jest ... Tarnów/Rzeszów | 2007-03-04 13:07:27 ja wymieniłem cała kasete i jest jak nowka! Koszty- 50 zł na szrocie! Przedtem lewarek latal jak opentany i ktos kto pierwszy raz wsiadl za kiere to za chiny ludowe nie mogł wyczuc odpowiedniego biegu ( 3 zamiast 5 itp) A wymieniłem bo krzyzak sie rozleciał! |