Pilnie Schemat elektryczny do poloneza!!!!!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie potrzebuje pilnie schemat instalacji elektrycznej do poloneza (tego co mam na fotkach), rocznik 88-akwarium.
Ma ktoś taki schemat?
  
 
Tutaj masz świeże skany z Morawskiego:








Sorrki,że krzywo ale wszystko widać.
  
 
Potrzebuje schemat instalacji do poldorovera, ma ktoś może taki??
  
 

  
 
Dzięki Paweł to nie zwykle mi ułatwi podłączenie wszystkiego do kupy, choć tam tylko 6 kabli na krzyż to ja totalny laik jeśli chodzi o elektrykę i elektronikę...
  
 
Cehu z krzyżem to ostrożnie bo to ostatnio napięta sprawa
  
 
Cytat:
2010-09-22 15:25:49, Tybek pisze:
Cehu z krzyżem to ostrożnie bo to ostatnio napięta sprawa


Hehe to fakt
Ale jeszcze tak analizujac ten schemat, to cos mi tu nie bangla!
Mianowicie do podlaczenia instalacji rover fiat mam dwie kostki, w jednej idzie + i to koniec w 2 kostce 6 kabli z czego to obrotomierz, czujnik cisnienia, stacyjka, kontrolka ladowania, czujnik temperatury, pompa paliwa.
U mnie te 6 kabli jest w jednej kostce, a na tym schemacie w 3 jak i nie w 4, jak tu sie polapac ktory jest ktory?
  
 
Na tym schemacie masz tylko 2 wtyczki oznaczone 265 i 266 (z resztą jest przecież napisane na dole).

265 to idzie do akumulatora (ładowanie aku idące od altka)

W 266:
-gruby niebieski: + pompy paliwa
-gruby czarny: zasilanie ECU (trzeba podać +)
-przewód który z jednej strony jest oznaczony jako B (nie pamiętam jaki) a z drugiej N (niebieski) idzie do + cewki (tutaj trzeba podać napięcie w pozycji kluczyka "ignition"

to wszystko co potrzebne do odpalenia silnika. Pozostałe przewody jakoś rozkminisz, wszystko jasno narysowane na schemacie
  
 
Aha, tyle że ja piszę o przewodach wychodzących z drugiej części kostki, tej już idącej do reszty wiązki samochodu. Jeśli masz tylko tą część kostki od wiązki silnika do kolory są inne, wypisane na schemacie, ale nie pamietam jaka literka to jaki kolor (poza N- niebieski )
  
 
Cytat:
2010-09-22 23:27:56, Andrew01 pisze:
Aha, tyle że ja piszę o przewodach wychodzących z drugiej części kostki, tej już idącej do reszty wiązki samochodu. Jeśli masz tylko tą część kostki od wiązki silnika do kolory są inne, wypisane na schemacie, ale nie pamietam jaka literka to jaki kolor (poza N- niebieski )



Mam oczywiście instalacje silnika, i upierdzielone dwie kostki z instalacji poloneza, z których idą kable, które trzeba podłączyć do fiata, teraz wpadłem na najprostszy pomysł pójścia po kablu z kostki tej 6 żyłowej dalej patrząc gdzie kable są podłączone do silnika...

EDIT:
Mniej więcej już kminie, a ma ktoś może drugą cześć schematu gdzie są te kostki 265 i 266??


[ wiadomość edytowana przez: CEHU dnia 2010-09-22 23:40:19 ]
  
 
Ale przecież wszystko jest na tym.
Z kostki 265 idzie do skrzynki bezpieczników 53 i dalej do plusa aku.
Z kostki 266 N (niebieski) kabel idzie do skrzynki bezpieczników 53 tu podłączony jest drugi N (niebieski) zasilający cewkę. Po przejściu przez bezpiecznik zamienia się w NC (niebiesko czarny) i idzie do stacyjki 84 ( plus po kluczyku ).
itd.
Kolorów nie jestem pewny bo się nie zgadzają opisy z tym co wcześniej jest w książce. Ale powinieneś dojść po kostce.
  
 
Cytat:
2010-09-22 23:34:22, CEHU pisze:
Mam oczywiście instalacje silnika, i upierdzielone dwie kostki z instalacji poloneza, z których idą kable, które trzeba podłączyć do fiata, teraz wpadłem na najprostszy pomysł pójścia po kablu z kostki tej 6 żyłowej dalej patrząc gdzie kable są podłączone do silnika...



To w takim razie to co napisałem wyżej jest dobrze, a odnosi się do tych kabli które masz "upierdzielone" .
  
 
Hej mam problem, umyłem silniczek w moim poldoroverze i mam teraz problem-auto nie odpala, teoretycznie wszystkie kostki sprawdziłem, auto podsuszyłem i nic. Ma ktoś może jakiś pomysł,co by to mogło być takie wrażliwe na wodę. Silnik kręci bez problemu, wygląda na to że nie ma iskry. Choć na cewce jest prąd, a wszystkie bezpieczniki są ok.
  
 
sam sobie odpiedziales

wymien cewke - twoja dokonala zywota