Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2016-12-13 14:21:03 Może być tak, że serwo umiera. Odłącz wąż od kolektora i zaślep kolektor. Obserwuj pracę silnika. Później odłącz wąż od serwa i zaślep go, obserwuj. Można również pulsować pedałem hamulca, jeżeli wzrastają obroty, to serwo do wymiany. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
theant Niva 21214-20 Warszawa | 2016-12-16 06:37:15 @SzokoLada: obroty przy pompowaniu hamulcem się nie zmieniają, czasem hamulce działają już po kilkudziesięciu metrach jazdy. Potem w trakcie jazdy "twardość" pedału się już nie zmienia - miękki jest tylko na samym początku i pompowanie też nic nie daje - nie twardnieje od niego - oczywiście hamulec
@scianka: sorki, ale zapomniałem napisać, że jest to silnik na wielopunkcie, więc opisywanych rzeczy przez ciebie, u mnie nie ma. [ wiadomość edytowana przez: theant dnia 2016-12-16 06:37:53 ] |
theant Niva 21214-20 Warszawa | 2017-01-10 06:34:00 Teraz zwróciłem na to uwagę: jak silnik zimny to oczywiście obroty ma wyższe i w tym wypadku falowanie obrotów nie występuje. Dopiero gdy się nagrzeje na tyle żeby obroty spadły do nominalnych, wtedy te zjawisko występuje. |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2017-01-20 23:19:15
Zawsze jest miękki na samym początku, później twardy, a później... znów miękki LOL dawno mnie tu nie było a tu takie świntuchy. Normalnie.... |