Znowu amortyzatory. Warto kupić jakiejś firmy GH?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na poczatek wiem: WYSZUKIWARKA ale tam akurat o nich nic nie ma a na Kayaby czy inne lepsze wynalazki mnie chwilowo nie stać.

Znalazłem takie coś na allegro za 55 PLN sztuka.
amorki GH

Jestem raczej spokojnym kierowcą (jak to Espero zmienia ludzi i cenię sobie teraz bardziej komfort niż super trzymanie w zakrętach.
Rocznie robię max 10k kilometrów, czasem po kiepskich drogach.

Jak macie jakieś doświadczenia w sprawie ww. amorków lub jakieś w podobnej cenie to please o porady.

A cha. Czy od razu zmieniać górne mocowanie amorków - to z łożyskiem? Czasem coś mi puknie i ni chu nikt nie wie co więc obstawiam, że to pewno właśnie te mocowania.
  
 
A warto oszczędzić 70-80 zł ?

Jak ten np. szybciej padnie... ?
  
 
Zaoszczędzić zawsze warto

A z moimi przebiegami to pewno i amory od malca by wytrzymały. Jak przekulają 25 tys. kilometrów to i tak na 3 lata mi starczą. Chodzi mi raczej o fakt jakiejś usterki ukrytej i problemów z gwarancją. Bo czy się normalnie zużyją po 30 czy 80 tys. kilometrów to dla mnie bez różnicy. Musiałbym z 10 lat jeszcze jeździć a tego chyba skorupka nie zniesie.

A co myślicie o mocowaniach amortyzatorów? Robić od razu czy dać spokój?
  
 
Wg. mnie ta oszczędność nie ma sensu.Kayaba nie jest aż tak dużo droższa:

Klik

Poza tym może się mylę ale amorki to nie tylko komfort jazdy ale również docisk/przyczepność koła do drogi a na naszych dziurawych drogach jakość pracy amortyzatora ma chyba spore znaczenie... I przy hamowaniu też się chyba przydają jakby nie było.

Tak więc jak na wstępie... Oszczędzasz niewiele a ryzykujesz sporo.
  
 
Zgadzam się z przedmówcą KYB może nieco droższa ale 100% lepsza niż jakieś amorki z firmy "krzak" ,ja za KYB zapłaciłem 70pln szt. zupełnie inna jazda ,więc chyba nie warto oszczędzać jeśli chodzi o nasze bezpieczeństwo a 20pln to chyba w takim przypadku nie jest duża kwota.