Mk7 - kontrolka led pod zegarkiem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Hej,
Pod zegarkiem w mk7 jest kontrolka LED, z tego co się mi wydaje to pewnie służy ona do podłączenia pod centralkę alarmową ... no chyba że się mylę

ale ... jeżeli mam racje to cyz ktoś wie gdzie mogę znaleźć zakończenie kabelków tych ledów i jaki one mają kolor?, podpiąłbym ją do centralki która już ma leda ... po prostu będzie bardziej widoczna
  
 
Cytat:
2007-06-29 09:45:56, ensimek pisze:
Hej, Pod zegarkiem w mk7 jest kontrolka LED, z tego co się mi wydaje to pewnie służy ona do podłączenia pod centralkę alarmową ... no chyba że się mylę ale ... jeżeli mam racje to cyz ktoś wie gdzie mogę znaleźć zakończenie kabelków tych ledów i jaki one mają kolor?, podpiąłbym ją do centralki która już ma leda ... po prostu będzie bardziej widoczna



ta dioda jest od immobilisera, jeśli się nie mylę MKVII miały seryjnie immobiliser
  
 
Dokładnie tak jak napisał przedmówca, ta lampka jest od immobilisera i w modelach MK7 był to standard wyposażenia. W instrukcji nawet w którymś miejscu jest napisane żeby odpalać dopiero po zgaśnięciu owej lamki oraz kontrolki poduszki powietrznej. Ciekawe ilu wśród nas jest cierliwych?

Pozdrawiam!
  
 
tak doklanie jest od immobilisera ale spokojnie mozesz podpiąć sie alarmem po paru modyfikacjach zabezpieczajacych.
ja tak mam i jest ladnie widoczna i nie trzeba nigdzie nic niszczyc!!
  
 
strange thing ... kluczyki moje nie wyglądają na takowe z imo ... kontrolka nie świeci (ale może się spaliła) .... więc jakichś przeszkód chyba nie ma? .
  
 
Cytat:
2007-06-29 09:55:04, okkonrad pisze:
Dokładnie tak jak napisał przedmówca, ta lampka jest od immobilisera i w modelach MK7 był to standard wyposażenia. W instrukcji nawet w którymś miejscu jest napisane żeby odpalać dopiero po zgaśnięciu owej lamki oraz kontrolki poduszki powietrznej. Ciekawe ilu wśród nas jest cierliwych? Pozdrawiam!



MK7 na pewno nie miały immo w standardzie, bo ja nie mam
  
 
jak nie miały jak miały - rozebrałem już kilkanaście escortów mk7 i wszystkie miały
  
 
Cytat:
2007-06-29 16:23:44, invader pisze:
jak nie miały jak miały - rozebrałem już kilkanaście escortów mk7 i wszystkie miały


te made in Taiwan nie mialy
  
 
Cytat:
2007-06-29 16:23:44, invader pisze:
jak nie miały jak miały - rozebrałem już kilkanaście escortów mk7 i wszystkie miały



KLIK broszurka MK7 ostatnia strona... ze niby wszystko Opcja (immobiliser PATS) dla kazdego typu (GHIA i BOLERO rowniez)... dla BOLERO2 i GHIA ze niby Standart w pozostalych broszurkach (tak samo - Immobiliser PATS)... ja juz sam niewiem
  
 
Ja mam golca z Płońska. Na wyposażeniu mialem tylko poduche i wlasnie immobilaiser
  
 
Cytat:
2007-06-29 17:30:33, radekbox pisze:
te made in Taiwan nie mialy



Żarty żartami ale ja mam oba Essy made in Germany. W jednym nie mam imo., w drugim mam
  
 
hmm.. no ja mam GHIA ale niemam immo nie dociekalem czy seryjnie czy ktos go ukradl obstawiam to drugie
  
 
no to widocznie musiałem tymi klikunastoma sztukami trafić na wersje z immo.
  
 
no u mnie też Ghia, wszystyko jest ... prócz imo.
  
 
immobilaiser był w seryjnym wyposażeniu, ale bodajze od 1998 r. o ile dobrze pamietam
  
 
to ze ktos z Was nie ma nie oznacza przeciez ze cale wersje nie mialy... No chyba ze jestescie pierwszymi wlasicielami i samochody mieliscie prosto z salonu....

Niestety ale tak to bywa u nas w panstwie ze jak cos sie zepsuje to Polak mysli jak to ominac zeby reszta dzialala zamiast to poprostu naprawic. Byc moze ktos z poprzednich wlascicieli mial problem i calkiem odlaczyl ?
  
 
Cytat:
2007-06-30 00:19:09, banks pisze:
immobilaiser był w seryjnym wyposażeniu, ale bodajze od 1998 r. o ile dobrze pamietam



niekoniecznie bo mam mk7 95 rok i mam immo.

A z drugiej strony jaki problem kupić:
klamki chromowane - ok 100 zł
drewnopodobne dodatki - ok 150 zł
biały zegarek - ok 50 zł
palstikowe trójąty ze znaczkiem Ghia - ok 50 zł
lub same znaczki Ghia - ok 30 zł
blendy przód i tył - ok 100 - 180 zł

auto kupione jako zwykły - wymiana w/w elementów i wartość auta rośnie - taka opcja też może być
  
 
ta...

- dorzućmy jeszcze do tego klimę
- 2 poduszki powietrzne
- abs
- el. szybki

no i jak dołożymy takie bajery to faktycznie ghia ... tylko czy nie taniej temu komuś wyszłoby zrobienie ghii z ghii niz ghii z cl'a naprzyklad
  
 
Cytat:
2007-06-30 23:45:13, ensimek pisze:
ta... - dorzućmy jeszcze do tego klimę - 2 poduszki powietrzne - abs - el. szybki no i jak dołożymy takie bajery to faktycznie ghia ... tylko czy nie taniej temu komuś wyszłoby zrobienie ghii z ghii niz ghii z cl'a naprzyklad



Hehe, tylko ze GHIA nie rowna GHIA. Ja mam GHIA a nie mam klimy.
  
 
Cytat:
2007-06-30 23:47:20, toradek pisze:
Hehe, tylko ze GHIA nie rowna GHIA. Ja mam GHIA a nie mam klimy.



no to moze wlasnie niemasz GHIA tylko ci ktos zrobil tjunink wizualny na GHIA ?

ja kiedys chcialem poloneza caro (94) przerobic na caro +
qrcze... moglo sie udac