Kto ma tania instalacje gazowa ktora jest sprawna?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mysle zalozyc gaz wiec pytam. jaka instalacja bedzie najlepsza? i czy ktos ma tania (jaka i za ile? i w jaim silniku/aucie) ktora dziala dobrze prosze o opinie bo jesli jest wiele osob co ma tanie a dobre to nie ma co przeplacac
ja mam 1.3 12v z katalizatorem. wielopunktowy wtrysk.
  
 
Do plastikowego kolektora dolotowego to Stag 300 IV generacji - sekwencja za 2300zł.


Ewentualnie w ostateczności jeżeli masz alumieniowy kolektor dolotowy to instalacja II generacji za około 1500zł.



[ wiadomość edytowana przez: kpawel dnia 2007-08-20 19:05:29 ]
  
 
polecalbym wtrysk...

a jesli juz II gen... to blos zamiast miksera...

osobiscie mam II gen.. wywalilem mikser i silniczek krokowy i wsadzilem blosa... jestem bardzo zadowolony...


ale jednak wtrysk... jest najwygodniejszy i najlepiej wspolpracuje z silnikiem....

z II gen zawsze beda problemy..
  
 
To po co II jak wywaliłeś krokówkę i wstawiłeś blosa zamiast miksera. Cała instalka pod blosa to I generacja
Blos = fajan sprawa, ale do tak małego silnika będą pewnie z nim kłopoty i nie zobaczysz jak to fajnie chodzi w porównaniu do osób które maja wieksze silniki - polecał bym stanowczo wtrysk VI generacji.
Pozdrawiam.
Misio
  
 
_Misio_ VI generacji? czy chciles napisac IV? na mam plastikowy kolektor 2300 to kupa kasy. co dobrego jest w tym gazie IV czy VI generacji?
  
 
kpawel napisal: Stag 300 IV generacji - sekwencja za 2300zł.
dzis kolega mi mowil ze sekwencja kosztuje 3000 a ze za 2300 to wielopunktowy wtrysk robia bo on tak ma. jak to jest dokladnie?
  
 
Jak masz plastikowy kolektor ssący to tylko instalacja IV generacji, ale i tu słyszałem zdarzają się strzały. Jest najwygodniejsza i najmniej kłopotliwa w obsłudze - wiem bo ma II i planuje założyć blosa.
  
 
Cytat:
2007-08-21 12:25:01, OpawelQ pisze:
kpawel napisal: Stag 300 IV generacji - sekwencja za 2300zł. dzis kolega mi mowil ze sekwencja kosztuje 3000 a ze za 2300 to wielopunktowy wtrysk robia bo on tak ma. jak to jest dokladnie?



Za 3000 to będziesz miał instalacje BRC 24 Sequent też IV generacji.

Stag 300 to instalacja polskiej produkcji, raczej komputer sterując bo reszta podzespołów to Tomasetto. Jest to w pełni instalacja IV generacji, tej samej klasy co BRC 24SQ.
  
 
ja mam osobiscie w accencie 1.3 12 V z plastikowym kolektorem instalacje bingo S IIgeneracji (od 3 lat - 90tys. km przejechane z gazem) i nie mam problemow

3 lata temu IV gen byly drogie (od 3.5tys. zl.) obecnie z tego co piszecie sa duzo tansze wiec mimo wszystko radzilbym zalozyc IV generacji

pozdrawiam
  
 
a wczym byla by lepsza IV gen od II gen? skoro ci nic nie nawala a kasy mniej sie na nia wyda. wczym jest lepsze? czy mnei pali gazu?
  
 
Ja na swoją nie narzekam. ale dopiero po założeniu BLOS'a. mam drugą generacje.za 1700pln dwa lata temu
  
 
Misio napisal:

>To po co II jak wywaliłeś krokówkę i wstawiłeś blosa zamiast. >miksera. Cała instalka pod blosa to I generacja
>Blos = fajan sprawa, ale do tak małego silnika będą pewnie z nim >kłopoty i nie zobaczysz jak to fajnie chodzi w porównaniu do osób >które maja wieksze silniki - polecał bym stanowczo wtrysk VI >generacji.
>Pozdrawiam.
>Misio

Przy zakupie auta mialem instalke II gen z mikserem - zalozona.
Jednak ciagle problemy z mikserem, strzalami, klapkami, ktore niby dzialaly, spowodowalo, ze musialem cos z tym zrobic. Najtanszym sposobem bylo wywalenie miksera, silniczka krokowego i wstawienie blosa.






  
 
Ja w jednym Scoupe mam II generację BRC. Pali 7 litrów gazu w cyklu mieszanym przy średnio dynamicznej jeździe. Strzał słyszałem raz czy dwa przez 2 lata i około 100 tyś km. Poza wymianą filtra przy instalacji nic nie robiłem.

Dzisiaj zaprowadziłem drugiego Scoupe na montaż gazowni. Posłuchałem rad innych i zdecydowałem się na sekwencję(też BRC).
Czy dobrze zrobiłem to się okaże.
  
 
ja dizs bylem z warsztacie gdzie zakladaja gaz to mi mowili ze ten blos powoduje ze auto wiecej pali gazu niz normalnie. a ogolnie to z tego co gadali w dwoch warsztatach bo bylem. to ze sekwencja jest najlepsza. i na sto procent sie na to zdecyduje. w jednym warsztacie oferowali polskiej firmy za 3000zl lub wlosikiej landirenzo za 3800zl a w drugim warsztacie oferowali wloskiej firmy juz nie pamietam nazwy ale hyba cos mowil o kinzo. za 2500zl. ktos wie czy jest taka wloska firma kinzo lub podobnej nazwy. moze ktos ma?
  
 
Cytat:
2007-08-22 15:16:51, OpawelQ pisze:
ja dizs bylem z warsztacie gdzie zakladaja gaz to mi mowili ze ten blos powoduje ze auto wiecej pali gazu niz normalnie. a ogolnie to z tego co gadali w dwoch warsztatach bo bylem. to ze sekwencja jest najlepsza. i na sto procent sie na to zdecyduje. w jednym warsztacie oferowali polskiej firmy za 3000zl lub wlosikiej landirenzo za 3800zl a w drugim warsztacie oferowali wloskiej firmy juz nie pamietam nazwy ale hyba cos mowil o kinzo. za 2500zl. ktos wie czy jest taka wloska firma kinzo lub podobnej nazwy. moze ktos ma?



Hehe dobre Gazu pali wiecej od blosa, jakbyś zwęził sobie dolot to wiadomo ze mniej pali, ale przy 100 km na godzine róznicy pomiedzy blosem a mikserem, ponadto jest większa kultura pracy, spalanie zazwyczaj maleje, jezeli już rosnie to i moc rosnie.

Sekwencja to wersja elektroniczna blosa jakby nie patrząc, niczym gaźniki i wtryski Oba systemy mają zalety i wady. A tak na marginesie a co badali te spalanie na blosie ze tak mądrkują?
Spalanie na blosie to spale proporcje tlenu i paliwa, wiec teoretycznie moze wiecej spalić ale jest to zdrowsze dla silnika a jezleli tradycyjnie paliło mniej to znaczy ze w dole ma bogatą mieszanke a na górze ubogą, co dobre nie jest. Blos ma stałą. I to jego zaleta.