PRINS czy LANDI RENZO? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-05-07 13:06:27, dulin7 pisze:
doedukowalem sie na temat tego podpierania i wiem ze moze nie jest tak ze zawsze 4 tys i przelacza ale w autach o mocach dochodzacych do 170 KM nastepuje podparcie benzyna przy np kick downie albo jazda z duza predkoscia i wysokimi obrotami ogolnie to duzo zalezy od konkretnego przypadku ale wiem na pewno ze w pewnych warunkach (poza wyczerpaniem gazu) naspetuje przelaczenie na benzyne. Pozdrawiam!!!

Kolego dulin7,przełaczanie na benzynę przy określonych warunkach,nie występuje tylko w Prinsie ale w praktycznie każdej instalacji 4-tej generacji.Ma takie coś Stag,Landi Renzo,BRC,OMVL i wiele wiele innych.Co innego z podpieraniem się benzyną w przypadku spadku ciśnienia na listwie wtryskowej lpg.Wasz ulubiony Stag też posiada taką funkcję jednakże trzeba ją w programie zaznaczyć.Sam montuję również Prinsa i powiem Ci głośno i otwarcie że gdy instalacja Prins jest założona poprawnie nic takiego nie ma miejsca.Zobacz ile problemów na innych forach mają właściciele Staga, a ile właściciele Prinsa(no oprócz zabrudzającego się szybko reduktora,ale i na to jest rada )Osobiście twierdze że Prins jest najlepszą instalacją lpg na rynku,ale nie mówię że i inne nie są świetne choćby Landi Renzo-omegas,czy BRC-sequent 24 i plug&drive.Każda instalka ma swoje wady i zalety,ale nie można pieprzyć takich bzdur(jak to ma miejsce na innych forach )że Prins to badziew!Tak jak napisał Croma,Prins jest badziewiem dla tych co go nie znają.No to by było na tyle Pozdro dla fanów Prinsa
  
 
Obserwuję to forum od dłuższego czasu i czytając kolejne posty czasami nasuwa się taka myśl jak napisał kolega zet77 że niektórzy siedzą za dużo na innym forum. Od siebie dodam tylko że to nie wszystko bo dochodzą jeszcze inne źródła wiedzy teoretycznej typu: "kolega ma"," mechanik mówił" i "w badziewnym serwisie w stodole stwierdzili..." i na podstawie tego typu informacji użytkownicy tego forum poza nielicznymi wyjątkami próbują udzielać się społecznie swoją przeogromną wiedzą z innymi, a w rzeczywistości sieją tylko niepotrzebny zamęt i wprowadzają innych w błąd. Odnośnie Prince'a to osobiście nie miałem przyjemności eksploatacji tego systemu na dłuższą metę i nie chcę tutaj teoretyzować czy jest "git" czy nie; ale niewątpliwie jest to najdroższy system na rynku. Podejrzewam że jego cena jest mocno związana z świetnymi wtryskiwaczami firmy Kehin. Kilka lat wstecz instalacje BRC rowniez pracowały na Kehinach a po zmianie na wtryski BRC cena spadła prawie 1000PLN.
  
 
Cytat:
2009-05-07 19:25:06, holland2 pisze:
Obserwuję to forum od dłuższego czasu i czytając kolejne posty czasami nasuwa się taka myśl jak napisał kolega zet77 że niektórzy siedzą za dużo na innym forum. Od siebie dodam tylko że to nie wszystko bo dochodzą jeszcze inne źródła wiedzy teoretycznej typu: "kolega ma"," mechanik mówił" i "w badziewnym serwisie w stodole stwierdzili..." i na podstawie tego typu informacji użytkownicy tego forum poza nielicznymi wyjątkami próbują udzielać się społecznie swoją przeogromną wiedzą z innymi, a w rzeczywistości sieją tylko niepotrzebny zamęt i wprowadzają innych w błąd. Odnośnie Prince'a to osobiście nie miałem przyjemności eksploatacji tego systemu na dłuższą metę i nie chcę tutaj teoretyzować czy jest "git" czy nie; ale niewątpliwie jest to najdroższy system na rynku. Podejrzewam że jego cena jest mocno związana z świetnymi wtryskiwaczami firmy Kehin. Kilka lat wstecz instalacje BRC rowniez pracowały na Kehinach a po zmianie na wtryski BRC cena spadła prawie 1000PLN.

Mogłeś jeszcze tylko dodać, że BRC zrobiło naprawdę niezłą robotę wypuszczając na rynek swoje wtryskiwacze.
  
 
Cytat:
Zobacz ile problemów na innych forach mają właściciele Staga, a ile właściciele Prinsa


problemy przy stagu wynikaja wlasnie z niefahowego doboru elementow instalacji takich jak wtryskiwacze i reduktor, prins ma ta zalete ze sprzedawany jest w komplecie i nic innego nie podejdzie, a do staga ktos zalozy waltka i alaske i potem mowi ze stag to badziew i sa problemy.
Ode mnie na tyle w temacie
Pozdrawiam!!!
  
 
najlepszy jest prins ,pod warunkiem,że dobrze zamontowany
potrzebujesz reduktor prinsa lub wtryski keihin u mnie najtaniej w polsce tel.693365888
prinsczyszczenie.pl
  
 
Zet77 możesz mi podpowiedzieć co zrobić,aby się często nie brudził reduktor w Prinsie? Jak możesz,to jakieś namiary na Twój zakład chętnie zapiszę
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2014-03-20 13:39:30, Piter1030 pisze:
Zet77 możesz mi podpowiedzieć co zrobić,aby się często nie brudził reduktor w Prinsie? Jak możesz,to jakieś namiary na Twój zakład chętnie zapiszę Pozdrawiam


Ja na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że nie zdarza się to tak często. Mam obecnie przejechane 130 kkm na gazie i tylko raz, po 80 kkm musiałem czyścić reduktor. I po tym czyszczeniu po 500 km wystąpiły podobne objawy jak przed czyszczeniem, ale nie miałem wtedy czasu na ponowne czyszczenie i przetrzymałem do ponownego tankowania gazu, po którym objawy minęły i tak jest do dzisiaj. Dodam jeszcze, że w tym czasie przez kilkanaście miesięcy tankowałem gaz tylko na jednej stacji - cieszącej się b. dobrą renomą.
Również uważam, że Prins (przynajmniej ta wersja którą mam), to chyba najlepiej pomyślana instalacja gazowa IV generacji.

[ wiadomość edytowana przez: gimak dnia 2014-03-30 20:30:00 ]