Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2008-01-29 23:43:47 cześć
...pierwsza sprawa światła ,ewidentny brak masy przeczyść wtyczki przy lampach ,metalowe styki w lampie ,sprawdż masę ,gwarantuję poprawe ...druga sprawa ,filtr przeciwpyłkowy do wymiany ,nie do trzepania ,tylko do wymiany ,znajduję się obok akumulatora ,nie mam fury z klimą ,bo tylko one go mają ,musi tam być klapka ...trzecia sprawa ,podstawa termostat ,koszt niewielki ,roboty też niewiele Czyli co masz wieczór zajęty |
karbar Sympatyk FEFK Escort Cabrio Wrocław | 2008-01-30 16:42:24
Żeby zdjąć przełącznik zespolony trzeba odpinać aku? Cóż. Dolna obudowa kolumny kierowniczej (4 śrubki?) i górna (2 śrubki) zostaje zdjęta. Pozniej odpinamy wtyczki (nie ciągniemy jak zwyklą wtyczkę, tylko zaczynamy je odpinać od dołu - na górze wtyczki jest zaczep). Jedna śrubka trzyma zespoleńca. Wyciągamy go do góry (auto na chwile włączy klakson) i...już. Po co aku odpinać? Moze czegoś nie wiem ? |
ari10 Ibiza 1.9 TDi/ Był Z ... Czeladź | 2008-01-30 16:50:20
Ja tez gada wyciągałem ze 100 X i nigdy nie odpinałem aku. |
Borys_PG escort LX Taunton/Gdansk | 2008-01-30 17:55:24 no. to weekend bedzie pracowity pod warunkiem, ze niebedzie padac (Anglia... )
dzieki i pozdrawiam. PS. Na jak dlugo wlaczy sie ten klakson? sek? dwie? 10? minute? |
karbar Sympatyk FEFK Escort Cabrio Wrocław | 2008-01-30 21:06:45 Jak szybko wyciągniesz zespoleńca to pół sekundy. Wyje tyle, ile przełącznik jest w pozycji "pół założonej" . Tak u mnie było. |
marcin1976 escort kraków/tarnów | 2008-01-31 09:57:51 no właśnie po to odpiąć aku żeby się klaksonu nie wystraszyć i głowy o coś nie rozwalić albo na zawał serca nie paść |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2008-01-31 12:16:43 prościej wsadzić rękę i wypiąć kabel z klaksonu hihi |
Borys_PG escort LX Taunton/Gdansk | 2008-02-01 20:58:34 raz. cos z w tym musi byc, ze sie klima nie wlacza ponizej 4st C. Troche sie chlodno zrobilo (moze byc kolo zera bo szyby zaczely przymarzac) i nie moglem wlaczyc klimy dopoki silnik sie porzadnie nie rozgrzal. Troche to upierdliwe bo nie moglem przez dluzsza chwile jechac zanim nie odparowalo sie chociaz male okienko, przez ktore bym cos widzial...
dwa. bedac w pracy zajrzalem pod maske, dokladni w okolice podszybia. Z tego co zapamietalem to pomiedzy aku a silniczkiem wycieraczek jest mechanizm klapki zamykajacej obieg powietrza. Cholera jest tak zardzewiala, ze sie nie dziwie, ze nie dziala. I teraz pytanie. Jak to wyjac? czy wystarczy jak zdejme ta azurowa maskownice (pod ramionami wcieraczek)? I czy ten silowniczek (tak mi to wygladalo) jest rozbieralny? Wyjalbym go sobie, pobawil sie troche papierem sciernym i wazelina zeby to troche rozruszac... trzy. obok tego silowniczka jest cos co wyglada jak puszka filtra, zamykana na chyba 3 lub 4 zatrzaski. Czy tam jest ten filtr przeciwpylkowy? |