MotoNews.plrejestracja | zaloguj się 
Motoryzacja bliżej Ciebie 
Samochody, motoryzacja, opinie
forum klubowedołącz do klubulista klubowiczównasze samochodyclub assistance
 
 Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Ile kosztuje remont silnika?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, retki, zsmarti
 Forum » Ford Escort FanKlub » Ile kosztuje remont silnika?
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
Szukaj na forum: 
 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor
 Ile kosztuje remont silnika? 
pimm23

ford escort 1,3 cl m ...
Morąg



 2008-02-10 18:39:40^

Jak w temacie.
Ile może kosztować remont kapitalny silnika 1,3 z 93 r.?

2008-03-14 21:17
   



szafa

deskorolka ;p
R.Sl



 2008-02-10 18:41:44^

hmm lepiej kupic silnik uzywke... zreszta tez zalezy czy sam bedziesz robil czy ktos:> ja dalem do roboty znajomemu mechanikowi to narazie 2100zl nie moje a jescze pare rzeczy trzeba wymienic...takze zastanow sie czy nie lepiej kupic inny silnik... pozdro

2011-11-20 10:52
   
SpiderMANek

Ford Fiesta fun
Kraków



 2008-02-10 19:05:34^

Lepiej kupic silnik z rozbitego auta... Szukaj a znajdziesz... Ja szukam wlasnie takze, jak Ci pisalem w Fiescie mam ten problem co ty, a silnik 1.3 pasi plug and play... wszystkie mocowania i wtyczki od elektryki sa identyczne.
Mozesz szukac silnika z Fiesty takze bedzie pasowac.
Koszty to za silnik z osprzetem okolo 500-1000zl, zaleznie od stanu i od widzimisie sprzedajacego...
Remont generalny, to wydatek rzedu 2000-2500zl...
Chyba odpowiedz jest prosta... co zrobic...

[ wiadomość edytowana przez: SpiderMANek dnia 2008-02-10 19:09:27 ]

 
   
radekbox
Sympatyk FEFK

Aktywny na forum 3093 dni
escort ??? 16V
ok. Zielona Góra



 2008-02-10 19:27:01^

Cytat:
2008-02-10 18:41:44, szafa pisze:
ja dalem do roboty znajomemu mechanikowi to narazie 2100zl


no to slaby ten znajomy
za tyle to ja mam remont w zakladzie z gwarancja na iles tam tys. kilometrow....

jedankjak zrobisz remont , to wiesz co masz, a wsadzac silnik to jednak jest ryzyko, czy za miesiac tez nie bedzie mu potrzebny remont

-----------------
POZDRAWIAM;)

escort revolution

2015-03-30 22:18
   
szafa

deskorolka ;p
R.Sl



 2008-02-10 19:34:08^

Cytat:
2008-02-10 19:27:01, radekbox pisze:
no to slaby ten znajomy za tyle to ja mam remont w zakladzie z gwarancja na iles tam tys. kilometrow.... jedankjak zrobisz remont , to wiesz co masz, a wsadzac silnik to jednak jest ryzyko, czy za miesiac tez nie bedzie mu potrzebny remont


no chcialbym to widziec...bylem w profesjonalnym warsztacie i mi za remont krzykneli 7tys zl... a u mnie wiekszosc tej sumy to czesci...

2011-11-20 10:52
   
Kao

Częstochowa



 2008-02-10 19:46:06^

Co to znaczy profesjonalny warsztat??
Mnie krzyknęli 1500zł z częściami, ale to tylko remont częściowy - wymiana pierścieni i panewek, bez planowania. Z tego 600 robocizna, a reszta części, u nas w hurtowaniach faktycznie tyle wychodzą.

2009-08-22 21:23
   
szafa

deskorolka ;p
R.Sl



 2008-02-10 19:58:53^

profesjonalny w moim odczuciu znaczy ze zajmuje sie tylko silnikami ma duze doswiadczenie i ma swoja renome... co do remontu to u mnie mam wymienione wszystko oprocz tlokow i walu...i wiem co ile kosztuje. Jeszcze zalezy czy chcesz remont zrobic na jakis zamiennikach czy uzywasz czesci markowych...
pozdro


[ wiadomość edytowana przez: szafa dnia 2008-02-10 20:00:03 ]

2011-11-20 10:52
   
Kamil_K
Sympatyk FEFK

Alfa 147
Rogów k/Koluszek



 2008-02-10 22:23:39^

lepiej kupić drugi silnik w dobrym stanie, tak jak mi sie udało, przelot 80tys udokumentowany i chodzi jak nówka a i okazyjnei bo za 700PLN +400PLN włożenie z płynami

2014-09-16 20:47
   
mikruss

podkręcona vectra
Korytnica/Wrocław



 2008-02-10 23:10:09^

Ja mialem tez MK7 1.3 Endura-efi, kupilem z rozwalonym motorem (panewki na wale shit), silnik z Fiesty kupilem z przebiegiem 70 tys km, mechanik wziął 300 zł + wiadomo olej świece i kable i chodził jak przecinak

2009-04-03 21:06
   
 Forum » Ford Escort FanKlub » Ile kosztuje remont silnika?
 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

strona głównaredakcjaforum samochodoweregulaminreklama


wiadomości motoryzacyjne - cennik nowych samochodów - autogaleria - opinie o samochodach
Copyright © 1999-2015 MotoNews.pl
Regulamin i warunki korzystania z serwisu