Wolny temat, czyli spokojne rozmowy klubowiczów - Strona 94

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
http://stapler.pl/hydepark/litery-dzielace-generacje-o-roznicach-miedzy-pokoleniem-x-y
  
 
Przeczytałem to co w linku. Coś w tym jest. U mnie prawie wszystko się zgadza ('84 rocznik). Z tym, że w swojej firmie pracuję już ok. 15 lat. Ale lubię tą pracę. Może dlatego.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
JA jestem który jestem .Zamykamy w kwadraty pewne rzeczy i ograniczamy się w zasady a te zasady zmieniają się w więzienie .Mamy potencjał lecz go ograniczamy .Człowiek jest miarą rzeczy.
  
 
Cytat:
2018-06-02 19:38:49, leszczyna pisze:
JA jestem który jestem



Obstawiam 67
  
 
Tak ,szalone lata sześćdziesiąte ale niestety pierwsza piątka .Zdecydowanie bardziej smakuje mi owsianka niż piękne panie.
  
 
Było by o czym porozmawiać z tobą przy ognisku. Człowiek, który ma praktykę na własnej skórze, a nie wirtualna wiedza.
  
 
Eee tam ,wszyscy jesteśmy mistrzami sami dla siebie i ja to akceptuję . W każdym bądź razie dobrze jest mieć Łade , i ma się świecić jak psu ogon.
  
 
mam pytanie techniczne kupiłem 3 światło stop do łady 2107 część jest troche epokowa i czy moge to zamontować bez narażanie się na mandat // na świetle jest niestety napis STOP ........zadzwoniłem do drogówki i madry policjant poinformował mnie że mandacik jak mnie złapią z tym wynalazkiem niestety będzie / czy jest jakaś podstawa prawna która uwiarygodnia tą mądrość/ czy też mogą mnie cmoknąc ......
  
 
Wystarczy ze nie ma na tym homologacji (jakies tam E) i juz pozostaje kwestia dobrej woli/lub upierdliwości policjanta

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Powód jest zupełnie inny. Światło stóp musi być zabudowane w szybie, czyli nie może być widoczne od wewnątrz. Mniej więcej tak to można wytłumaczyć.
  
 
Ja dodam jeszcze inaczej. światło musi być wbudowane poprostu albo za szybą albo w spojler. Takie dokładane na klape np odpadają.
  
 
Właśnie tak. Ale też wiem, że policja przymyka oko przy klasykach bardzo często.
  
 
Pokaż jak to w ogóle wygląda.

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3
  
 
a swoją drogą czasami widać na allegro/olx takie światła stop z epoki co się je montowało w środku w górnych narożnikach tylnej szyby. Legalne to?
  
 
Cytat:
2018-06-17 20:15:24, SzokoLada pisze:
Ja też spróbuję zachęcić Emde do roboty. Jeżeli Emde przyjedzie na zlot swoją 06 (...)


Wadim, tu tobie odpiszę, żeby tam nie rozmywać. Tłumaczę wam po raz ostatni bo już mi się nie chce więcej.

Nie kupiłem tej Łady dla zakładów... Kupiłem po to by uratować ją od smutnego końca huty i (przy okazji) nauczyć się trochę więcej mechaniki. Ale to potrwa. U ciebie przeszkodą w robieniu swoich Ład jest brak czasu, u mnie brak dostatecznej wiedzy. Wszystkiego uczę się na swoim aucie.

Dużo osób pisze "rób", ale nikt nie chce rzeczywiście pomóc. Prawie nikt, poza 1-2 osobami. Czasami musi mi ktoś pomóc fizycznie choćby obecnością, powiedzeniem "zrób to tak i tak", pokazując łapką. Niekiedy wyłożę się na "głupocie" i zniechęca mnie to do dalszego dłubania. Tak jest ostatnio. Przez tą "głupotę" auto stoi już 2 tydzień nieruszane w garażu. Ale to musi być pomoc fizyczna, nie na forum.

[ wiadomość edytowana przez: emde dnia 2018-06-17 23:52:16 ]
  
 
Emde jesteś spoko gość ale rozwiązanie twego problemu jest jedno swoją starą łade zezłomuj a za 2 do 3 tysi kup jeżdzącą i po sprawie /ja też nie mam pojęcia o mechanice a łade jednak posiadam...../
  
 
Michał, ciągle piszesz ze musisz się uczyć itp ale od 2 lat wszyscy Ci mówią jak robic, w jakiej kolejności żeby to miało sens a Ty cały czas po swojemu..

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Miałem nic nie pisać, ale napiszę.

Cytat:
Niekiedy wyłożę się na "głupocie" i zniechęca mnie to do dalszego dłubania.



I tu wg mnie jest pies pogrzebany. Jak mi się nakrętka nie chce odkręcić, to psikam WD-40. Jak dalej nie chce się odkręcić, to biorę większy klucz. Jak ukręcę łeb i kluczem się nie da, to biorę brzeszczot. Jak brzeszczot się stępi, to wezmę gumówkę. A jak ta nie da rady, to będę napier.. młotkiem albo palnikiem. Nie ma opcji, że ją zostawię, bo się zniechęcę. Nie ma takiego słowa.

Jak po odkręceniu śrubki się okaże, że "ojej, panie, nie wolno było jej odkręcać, bo to korek od chłodnicy a nie jakaś śrubka i teraz leje się z chłodnicy" to wezmę palnik, cynę i zalutuję toto.

Jasne, że każdy jest inny, ale nie oczekujesz chyba, że ktoś tu będzie stał i prowadził Cię za rączkę przy każdej byle dupereli. Kierunek wskazany, jak dochodzisz do ściany to ktoś pomaga, ale w 80% kombinujesz sam.
  
 
Świętej pamięci mój znajomy mówił kiedyś do mnie:
Ja: Nie idzie
On: Jak to nie idzie? Musi

Inny znowuż:
Ja: Nie da rady
On: Nie da rady, to otworzyć parasol w dupie.



Każdy kiedyś czegoś nie umiał. Każdy musi się nauczyć, taka kolej rzeczy.
Jezeli kiedyś nie udało Ci się bzyknąć babeczke, przecież nie idziesz do zakonu, tylko dalej napierasz. No chyba że jesteś jeszcze prawiczek, to wtedy wiele zmienia. Hehe 🤗
  
 
Dlatego mówiłem - zacznij od konkretów. Jak juz zobaczysz całą podłogę i progi, dmuchniesz sobie to nawet sprayem to od razu będzie chciało się robić. Ale kij tam, i tak zrobisz po swojemu, bo to przeciez Twój samochód itp.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986