Brak świateł mijania i długich, postojówki świecą

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wiem że tematów jest o tym pełno ale nie umiałem znaleźć odpowiedniego do mojego problemu, dzisiaj jadąc autem zauważyłem że nie świecą mi światła mijania, po zatrzymaniu auta zobaczyłem że świeci tylko lewa postojówka przy włączniku w pozycji ustawionej na światła mijania, długie też wogóle nie działają, bezpieczniki ok, co może być przyczyną i gdzie szukać, z góry dzięki za porady, pozdrawiam.
  
 
Witam
Poczytaj posty o awarii przełącznika zespolonego (przy kierownicy).
pozdrawiam
Arturek
  
 
Witam
miałem podobne problemy. Na mój gust bedzie to niesmiertelna skrzynka bezpieczników. Bierz dobra lutownice, cyne, kalafonie, kilka godzin czasu i przelutuj wszystkie punkty w skrzynce. Powinno pomóc. Pozwodzenia
  
 
jestem laikiem w tych sprawach ale skoro po przekręceniu pozycji na światła mijania zapalają się postojówki i całe podświetlenie deski rozdzielczej o raz słychać dźwięk otwartych dzrzwi przy zapalonych światłach to chyba wskazywało by to bardziej na zespolony, ale to tylko moje myślenie
  
 
Zespolony, zespolony... Nie ma co rozgrzebywać skrzynki, tylko najpierw wziąć się za zespolony. Dopiero, gdy to nie pomoże, sprawdź skrzynkę.
  
 
Zdecydowanie zespolony! Jak masz troche talentu to spokojnie wyciagniesz i zregenerujesz sam, albo kup nowy i wymień! Albo w razie potrzeby wal na priw! Sie naprawi
  
 
Przerabiałem coś podobnego i moim przypadku był to przełącznik zespolony i niestety mozna sią pobawi c z naprawą ale nie robiłem tego kupiłem używany i jak Do tej pory mój następca jeżdzi i jest ok. Pozdrawiam
  
 
obstawiam ten czarny przekaźnik co jest zamontowany przy zespolonym