Niskie ciśnienie w cylindrach - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
robiłem na wyzwolenia,auto z roku 1998,ale co chodzi o zapalanie to odpala,
  
 
no dobrze panowie,to powiedzcie mi jeszcze,czy ów niskie ciśnienie ma wpływ na trzęsienie silnikiem,a może to coś innego(wtryski i świece nowe)
  
 
Jeśli odpala dobrze, to nie wierzę w pomiar który Ci wykonali na poziomie 23bar coś mi tutaj śmierdzi.

Odnośnie pytania czy przy niskim ciśnieniu może szarpać silnikiem, wydaje mi się że może, jeśli mieszanka się nie zapala lub zapala się za późno to na pewno będzie szarpać. Ale takie auto nie jechałoby, silnik byłby za słaby żeby jechać.

Szukał bym raczej przyczyny w regulacji.

Jak wymieniałeś wtryski ? Kupiłeś całe nowe czy tylko końcówki i kto Ci je przekładał ? sam czy jakaś firma ? Może tutaj jest problem że wtryski są niewyregulowane ?
  
 
przed wymianą całych wtrysków musiałem długo kręcić,aby zapalił,po wymianie pali odrazu,ale telepie jak starymi saniami.
  
 
za telepanie autem moze byc odpowiedzialny czujnik na trzecim wtryskiwaczu (czujnik wzniosu iglicy), a moze po prostu wklad paliwowy sie zapowietrza i dlatego trzesie calym autem....
  
 
a jak najszybciej sprawdzić ten czujnik
  
 
Cytat:
2008-03-26 18:27:02, ROBCIO1969 pisze:
a jak najszybciej sprawdzić ten czujnik



jak ja go u siebie odlacze to trzesie calym autem i jest chmura bialego dymu, ale jak go sie sprawdza to nie wiem poczytaj ten WATEK, bo kolega mial problem z tym czujnikiem. Mozesz go wypytac o dokladne objawy uszkodzenia i czy ewentualna naprawa cos pomogla.

PS. Podobno dobry dieslowiec jest na Prusa (kiedys profilaktycznie pytalem znajomego taksowkarza i tego polecal)
  
 
jeśli na prusa to warto go odwiedzić może coś poradzi,dzięki za info.
  
 
proponuje jeszcze w tytule watku dopisac ze chodzi o diesla to wiecej osob powinno zajrzec
  
 
A w ktorym masz takie cyrki 70 czy 90KM?
Moj zaraz po odpaleniu zawsze sie chwile telepie ale przestaje tak mniej wiecej po zakonczeniu dogrzewania.
telepac to sie moze tez od zapowietrzonego paliwa - nieszczelnosci.
  
 
takie cyrki mam z 70KM. ten 90KM.to chodzi jak szalony i dlatego żona nim jeżdzi,nie chce go oddać w moje łapy ,a ja się musze męczyć,
  
 
Aaa widzisz
To masz "1,8l Endura - DE TD"
To nie masz intercoolera ale masz za to cz. na 3 wtryskiwaczu, przeplywomierz i silowniczek "wolnych" obrotow.
jak sie telepie to jakie sa obroty? moze za niskie?
  
 
co do silnika to jest taki jak mówisz,a obroty mam na zimnym 1100,a na ciepłym,jakieś 800-900,mniej więcej tak,jak w tym z coolerem.
  
 
hmm najpierw trzeba by bylo wykluczyc "elektronike" cala (ktorej tak nie chcialem miec w TD jak szukalem)
Masz pompe Boscha - tu nie pomoge.
Zaczac trzeba od poczatku, czujnik(i) temperatury, egr i wymienione wczesniej - korektor(y) jesli ta pompa ma
  
 
pompa jest typu lucas,być może były i inne montowane