[Swap 1.1 Spi]Problem z odpaleniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Siema
Jak w temacie auto poskladane instalacja polączona z maluchowską.
Wszystko zostalo podpięte wedlug tego:
1pin -pomarańczowo-zielony - pompa paliwa
2pin -szaro-czerwony - kontrolka wtrysku
3pin -czerwony - obrotomierz
4pin -błękitno biały do wycięcia
5pin -błękitno-biały do wycięcia
6pin -szaro-żółty - Ciśnienie oleju
7pin -zielono-biały - Temperatura wody
8pin -pomarańczowo-niebieski - pusty
9pin -biało-czarny - pusty
10pin -pomarańczowy - + po stacyjce
18pin -fioletowo czarny - pusty
19pin -szaro-zielony - pusty
20pin -pomarańczowo czarny - pusty
Auto kręci plus na kompa jest slychac jak cyka przekaźnik po przekręceniu kluczyka.Niestety pompa wlacza sie na ulamek sekundy i tyle , przy kręceniu rozrusznikiem juz sie nie wlącza.Nie ma również iskry .Z góry dzięki za pomoc.
  
 
Czasami nie posiadasz immobilajzera na kompie?? Kupowales kompa ktory byl rozblokowany?
  
 
sprzedający (qba745) twierdzi że komp jest na bank rozkodowany
  
 
A nie ma tam takiego czegoś jak odcinanie napiecia niektórych odbiorników (np świateł) przy zapalaniu? I coś źle podłączyleś przy stacyjce? weź go na pych i zobacz. Ja sie tak kiedys w clio meczylem pół dnia bo ktoś se źle stacyjke podłączyl. ale moze sie myle...
  
 
nie to raczej slabo bo popatrz ze przez stacyjke idzie tylko jeden kabel. A do tego jest staly plus przez bezpiecznik.
  
 
Sprawdź przekaźnik. Możesz go rozebrać i zewrzeć styk od pompy, wtedy zakręć. Wykluczy to czujnik GMP. Bo skoro przekaźnik włącza pompę tylko na chwile to przypuszczam że to właśnie on nawalił.
Fiat code odcina zapłon więc jesli nie masz iskry to na 99% masz immo (którego zdjęcie kosztuje 50zł) na kompie. Najlepiej sprawdź czy pali na kompie rozkodowanym.
  
 
miałem podobny myk u siebie nie było iskry a wszystko podłaczone było jak należy-rozkodowałem kompa i od razy zagadał tylko u mnie wogóle pompa paliwa sie nie wlaczala
  
 
okej rozebralem przekaźnik, zwarlem go i pompuje.
Ale u mnie to nawet pompowaniem nie można nazwać to jest takie cyknięcie tylko na 0,2sek
  
 
jak masz możliwość to podłącz rozkodowanego kompa i będzie wszystko jasne, na mój gust jest immo-ale zawsze mogę sie mylić
  
 
Sorki za trochę OT ale spytam tutaj, skoro mowa o elektryce przy 1.1
Ma ktoś może skany/foty schematu instalacji od seicento 1.1 spi? lub chociaż jakiegoś linka z takim schematem, bo szukałem ale nie twierdzę że przeszukałem wszystko do cna
  
 
moze to : Schemat

Ewentualnie na elektrodzie poszukaj schematow z punto czy innych
  
 
Młody za proste by to było wszystko,prawko,sprawne auto itd będzie gitara.
  
 
Rozbierz kompa i zobacz czy taki dość duży scalak wkładany w płytke drukowaną zalany fabrycznym klejem ma uszkodzony właśnie ten klej. Jeśli tak to coś było robione przy immo, jeśli klej nie jest ruszany to niestety nikt nie ściągał fiat-coda. To taka metoda pozwalająca w 100% sprawdzić tą teorię bo żeby się pozbyć kodu trzeba wgrać soft do scalaka uprzednio go czyszcząc albo włożyć nowy z wgranym już softem- ale nie da sie tego zrobić nie łamiąc "plomby" czyli kleju To chyba tyle Pzdr.
  
 
tak wygląda komp od środka:


  
 
jeszcze mi sie przypomnialo nie swieci sie sikacz
  
 
okej komp na 100% nie ma fiat-code (wlozony do innego auta) , przekaźnik również dziala.
A u mnie jak nie bylo iskry tak nie ma;/
Co sprawdzac dalej??
  
 
Mojej mamy sej kiedys nie odpalal jak mial przerwe na kablu masowym - nie pamietam ale tam chyba obudowa kompa musi byc zmasowana? Moze o to biega. Poprawcie mnie jezeli cos mi sie powalilo...
  
 
nic nie daje;/
  
 
a masz podłączony ten kabel odchodzący od głownej wiązki mały masowy?

choć gdyby nie był raczej rozrusznik by nie kręcił..
  
 
podlaczony