[Swap 1.1 Spi]Problem z odpaleniem - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a na pewno dobrze masz rokminione kolory kabli bo może dlatego nie chce zagadać
bo na przykład u mnie do pompy paliwa idzie biało-brazowy kabel ale ja mam silnior z punto

[ wiadomość edytowana przez: marcin126 dnia 2008-08-07 19:06:11 ]
  
 
ja nawet takiego kabla nie mam
  
 
a nie masz takiej kostki tam w tej wiązce?


bo ja podłaczałem u siebie pod ta kostkę i nie było problemu, i jadąc od lewej na drugim zdjęciu:
pomarańczowy-stacyjka
czerwony- +
szaro-brązowy- + pompa paliwa
oczywiście o ile mnie pamięć nie myli
  
 
Jak coś to mam w garażu świeżą kompletną instalację z seja 1.1 spi wyprutą, więc gdybyś chciał to mogę popstrykać zdjęcia i zobaczysz chociaż kostki i kolory kabli... może rewelacji to nie napisałem ale akurat coś tam może się przyda
  
 
Mateusz odepnij cewki i sprawdź czy dochodzi napięcie do nich, to jest chyba żółto neibieski przewód, w każdym razie na obie cewki jest ten sam kolor przewodu, a impulsy sa różno kolorowe.
  
 
no wlasnie nie ma tam pradu...
  
 
Piszesz ze pomaranczowy to + po stacyjce, tymczasem w wiazce punto pomaranczowy to czujnik temp.
Sprawdz czy na komputerze sterujacym na pinie 4 jest caly czas + zasilania oraz czy po przekreceniu stacyjki na pinie 23 jest tez plus a na koncówce 4 wtedy powinna byc masa. Jezeli nie to wiazka jest zle podpieta albo uszkodzony jest przekaznik podwojny
  
 
ale ja mam wiązke z cinquecento
ale co ciekawe podpinając prąd pod kabel od cewek wlacza sie pompa.
Kontrolka wtrysku jest sterowana masą czy +?


[ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2008-08-08 00:09:09 ]
  
 
A że tak spytam z głupoty, masz mase na silniku?

Ale skoro nie ma napięcia na cewkach to moim zdaniem skromnym z przekaźnika nie masz napięcia. Ja mam zasilanie całej instalacji silnika z JEDNEGO kabla po cewce a przekaźnik jest w środku zmostkowany.
  
 
masa na silniku jest.
Przekaźnik podminiony do innego auta i dziala.
Do przekaźnika dochodzą 2 plusy czrwony gruby kabel idzie przez bezpiecznik i wchodzi w przekaźnik jako brązowy czarny i 2 to pomarańczowy po stacyjce .Wszystko dochodzi przekaźnik cyka po przekręceniu kluczyka.


[ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2008-08-08 09:57:49 ]
  
 
zwierając tego rezystora(zaznaczonego na czerwono) czy jak to sie tam nazywa wlacza sie pompa.
za to kiedy zwieram tego drugiego zielonego nic sie nie dzieje





[ wiadomość edytowana przez: mateuszc dnia 2008-08-08 11:13:08 ]
  
 
To przekaźniki są, jeden od pompy a drugi od zapłonu. Na obudowie całego przekaźnika (tej plastikowej) masz rozrysowane gdzie ma być zasilanie. Z tego co pamiętam ja (na jednym przewodzie plus z aku) musiałem zlutowac ze soba piny bodajże 15, 8 i chyba 3.
  
 
a powiedz mi na których pinach w kostce ecu powinien być +
  
 
Nie mam pojęcia ale skoro podpiąłeś główny kabel pod plusa to i komp musi dostać zasilanie. Jak masz jakiś stary przekaźnik to zmostkuj go. Do niego muszą dochodzić 3plusy tak na chłopski rozum, obejrzyj sobie jak masz rozrysowany schemat na tym przekaźniku to zobaczysz ocb.
  
 
pokaz foty jak to masz popodpinane.
  
 
Gonzo a co Ci fotki niby dadza? Kolorow kabli czy numerow pinow po pismie nie rozrozniasz?
  
 
Jeszcze po grubości kabli można coś podziałać. Pomarańczowy gruby to plus najlepiej z altka podać, brązowy (czerwony) gruby to automat rozruchu, brązowy z białym paskiem to pompa paliwa.
Cienkie kable to nie pamiętam ale trzeba: wzbudzenie, obrotek (jaki masz? sterowany z kompa czy z cewki?), temp wody, czujnik ciśn oleju, i kontrolka wtrysku- to wszystkie które są ci potrzebne i musi to zapalić i jeździć i świrować, nie może być inaczej.
  
 
Cytat:
2008-08-08 20:16:21, bart322 pisze:
Gonzo a co Ci fotki niby dadza? Kolorow kabli czy numerow pinow po pismie nie rozrozniasz?




wole to widziec, moze sie cos nie tak rzuci w oczy...
  
 
Cytat:
2008-08-08 20:46:31, DAWCY pisze:
Jeszcze po grubości kabli można coś podziałać. Pomarańczowy gruby to plus najlepiej z altka podać, brązowy (czerwony) gruby to automat rozruchu, brązowy z białym paskiem to pompa paliwa. Cienkie kable to nie pamiętam ale trzeba: wzbudzenie, obrotek (jaki masz? sterowany z kompa czy z cewki?), temp wody, czujnik ciśn oleju, i kontrolka wtrysku- to wszystkie które są ci potrzebne i musi to zapalić i jeździć i świrować, nie może być inaczej.



a ten pomaranczowy to nie przypadkiem + po stacyjce ma byc?
inna sprawa, ze w wiazce powinien byc czerwony gruby kabel i on ma byc pod stałym plusem.
  
 
Racja, pomarańczowy jest po stacyjce Ja mam hebel i przekaźnik kompa i całą resztę mam na jednym przewodzie czyli cewki przekaźników i same "plusy" zasilające wszystko ww ma plusa z kabla po cewce maluchowskiej bo minusy na przekaźnikach (na cewki tych pojedynczych) sterujące pracą pompy jak i zasilaniem (zapłonem) pochodzą z kompa.