Kupiłem bubel i co dalej...? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Powiem tak to w jaki sposób kupiłes samochód do porazka na całej linii ja bardziej sprawdzam jajka w sklepie przed zakupem niz ty sprawdziles auto. Mozesz zgłosic do sprzedawcy bedzie mial dobry ubaw po tym jak juz odłozy sluchawke "nic mu nie mozesz".
Jak mozna bylo nie zobaczyc tak oczywistych rzeczy jak swiatła itp...
Może rowerek 3 kołowy by był bardziej własciwy dla Ciebie?

Szkoda...
  
 
Cytat:
2008-09-19 22:45:31, Nortonn pisze:
Auto dziś mnie zaskoczyło - mówiłem, że gaśnie od razu po odpaleniu na benzynie. Uruchomiłem przy nim na benzynie, staliśmy chyba z 15minut i silnik pracował równo, ale po ruszeniu z miejsca i przejechaniu kilku metrów zaczął się dławić... Co to może być?


Malo paliwa albo pompa na wykonczeniu przez jezdzenie na lpg
z dzialajaca pompa benzyny z minimalna iloscia benzyny w baku
Sam tak wykonczylem swoja pompe -pozniej juz wyjmowalem bezpiecznik od pompy zeby sie nie meczyla

[ wiadomość edytowana przez: Zzzz dnia 2008-09-21 12:56:34 ]
  
 
Cytat:
2008-09-21 12:00:23, Zwierzu pisze:Szkoda...


nie sądzę, żeby Twoja wypowiedź była potrzebna i wniosła coś do dyskusji...

Cytat:
2008-09-21 12:54:50, Zzzz pisze:
Malo paliwa albo pompa na wykonczeniu (...) z minimalna iloscia benzyny w baku


Jeżeli chodzi o paliwo w baku to obecnie jest w granicach 60% jego pojemności. Fakt, w momencie zakupu było paliwa znacznie mniej, ale rezerwa nie zapaliła się. W jaki sposób można sprawdzić sprawność pompy?

Zlokalizowałem puszkę bezpieczników (po lewej stronie od kierownicy) w dolnej części deski rozdzielczej. Za widoku muszę sprawdzić jakie są włożone i o jakim napięciu.

Miałem podać kody błędów:
14 - temp. płynu chłodniczego wysoka
25 - temp. mat./pol. wysoka (co to oznacza?)
45 - bogaty stan spalin
13 - uszkodzenie sondy
51 - błąd ECM PROM (co on oznacza?)

Niektóre z tych błędów powoduje podobno prymitywna instalacja LPG.

Ku przestrodze: na sprawdzenie elektryki byłem w BSP Łódź (ul. Pabianicka) na niedziałające światła p-m tylne niedoczuony Pan chciał mi wymienić całą instalcję elktryczną w samochodzie...
  
 
Cytat:
2008-09-21 21:19:45, Nortonn pisze:
nie sądzę, żeby Twoja wypowiedź była potrzebna i wniosła coś do dyskusji...



Wbrew pozorom to wypowiedzie Zwierza bardzo wiele wniosła do sprawy. Przyzwyczaj się... to nie forum Golfa, czy innego Kojota.
  
 
Cytat:
2008-09-21 21:49:40, piotr_ek pisze:
Wbrew pozorom to wypowiedzie Zwierza bardzo wiele wniosła do sprawy. Przyzwyczaj się... to nie forum Golfa, czy innego Kojota.


Piotr'ek- nie wiedziałem,że pochwalasz konkurencję...
  
 
Cytat:
2008-09-19 22:45:31, Nortonn pisze:
....Szarpanie na pierwszym - twierdzi, że to poduszka pod silnikiem i za to mam zapłacić ja (same części).



Nie chcę Ciebie martwić ...ale mam to samo.
Powodem nie jest poduszka silnika (ta ostatnia od strony skrzyni biegów) ale rozp.... tarcza sprzęgła

Poduszkę - owszem miałem urwaną - to ją wymieniłem ...ale w rezultacie tego zaczęły tylko lepiej wchodzić biego "1" i "R" .

Szarpanie jak było tak jest do dzisiaj co mnie BBBBBBBBBbbbbbbardzo tak wq..... że szkoda gadać.

Tzn. nie wiem czy mówimy o tym samym szarpaniu... U mnie strasznie szarpie w momencie kiedy chcę delikatnie [czyli normalnie] ruszyć z pierwszego biegu ...wówczas cała buda tak się trzęsie, że

Radzę sobie z tym w taki sposób, że ruszam z większą prędkością obrotową ...z lekkim poślizgiem sprzęgła - wówczas nie szarpie.

Albo w ostatnim momencie puszczania sprzęgła - "ułamek sekundy przed" wystąpieniem szarpania wciskam sprzęgło o 3- 4 mm powodując delikatny jego poślizg - wówczas też da się jakoś ruszyć.

Czasami też wystarczy kilka razy na luzie przegazować samochód do 5000 obr/min - wówczas na jakiś czas szarpanie też w dziwny sposób znika





Tak czy siak jeżeli u Ciebie są identyczne objawy to ....niestety tarcza sprzęgła do wymiany ...Oby tylko tarcza - może docisk też.

I niech Tobie ciemnoty z poduszką nie wciska bo to nie to....
  
 
Ten czujnik.. to juz jakiś trop. Zacząłbym od wymiany czujnika cieczy chłodzacej ale tylko tego który daje sygnał do silnika.
Jeżeli jest walni ęty, może dawać informację, że silnik jest ciepły i komp daje ubogą mieszankę.

Zastanawia mnie ten eprom - może masz jakiś patent resetujący ustawienia?? W każdym razie - wymień czujnik a potem zresetuj kompa. Będziemy dalej myśleć
  
 
Cytat:
2008-09-21 21:19:45, Nortonn pisze:
Jeżeli chodzi o paliwo w baku to obecnie jest w granicach 60% jego pojemności. Fakt, w momencie zakupu było paliwa znacznie mniej, ale rezerwa nie zapaliła się. W jaki sposób można sprawdzić sprawność pompy? Zlokalizowałem puszkę bezpieczników (po lewej stronie od kierownicy) w dolnej części deski rozdzielczej. Za widoku muszę sprawdzić jakie są włożone i o jakim napięciu. Miałem podać kody błędów: 14 - temp. płynu chłodniczego wysoka 25 - temp. mat./pol. wysoka (co to oznacza?) 45 - bogaty stan spalin 13 - uszkodzenie sondy 51 - błąd ECM PROM (co on oznacza?) Niektóre z tych błędów powoduje podobno prymitywna instalacja LPG. Ku przestrodze: na sprawdzenie elektryki byłem w BSP Łódź (ul. Pabianicka) na niedziałające światła p-m tylne niedoczuony Pan chciał mi wymienić całą instalcję elktryczną w samochodzie...


błąd 13 i 45 moze być przez gaz
  
 
Nie konkurencje tylko konstruktywna krytykę
  
 
Cytat:
2008-09-21 22:24:03, nawigator5 pisze:Tak czy siak jeżeli u Ciebie są identyczne objawy to ....niestety tarcza sprzęgła do wymiany ...Oby tylko tarcza - może docisk też. I niech Tobie ciemnoty z poduszką nie wciska bo to nie to....


nawigator5 u mnie objawy były te same... jeżeli czułem, że szarpie to sprzegło delikatnie do dołu i ruszałem z podniesionymi obrotami silnika. Poduszka wykluczona, jest ok. Sprzęgło może być, ale na razie łapie ok, jeżeli będzie wadliwe to trzeba wymienić komplet - tarcza, docisk i łapa.

Od dwóch dni odpalam na benzynie i po chwili przełączam na gaz. Nie szarpneło do tej pory na tyle abym stracił cierpliwość. Ruszam płynnie. Ustawiłem wczoraj jedynie zbieżność (koła rozjeżdżały się w obie strony), ale chyba nie było to przyczyną szarpania...

Gdzie znajduje się czujnik płynu chłodniczego? Żebym wiedział o co mam prosić w sklepie

[ wiadomość edytowana przez: Nortonn dnia 2008-09-23 11:01:35 ]
  
 
Cytat:
2008-09-23 11:00:01, Nortonn pisze:
Gdzie znajduje się czujnik płynu chłodniczego? Żebym wiedział o co mam prosić w sklepie



Zdjęcie zapożyczone gdzieś z forum: jak widać są to dwa różne czujniki. Numerów katalogowych nie znam.

I - czujnik temperatury na potrzeby wskaźnika na desce rozdzielczej,
II - czujnik temperatury na potrzeby komputera.

Darmowy hosting obrazków, zdjec, tapet, fotek.