forum klubowedołącz do klubulista klubowiczówauta klubowiczowclub assistance
Zacznij nowy temat  Dodaj odpowiedź w tym wątku

Nakrętki do alufelg ?

Szukaj na forum: 
  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
 Autor 
 2008-11-07 22:12:31

Witam
Czy nakrętki do felg stalowych będą pasowały do felg aluminowych z dekielkami. Chodzi aby wszystko dobrze grało .
Na stalowych mam stożkowe.Myślę ,że bez problemu pójdzie
2012-02-18 13:03
  
 
 2008-11-07 22:20:20

do alusow stosoje sie nakretki aluminiowe najlepej z pierscieniem plywajacym.
2013-03-05 19:02
  
 
 2008-11-08 08:21:03

nakretki musza byc aluminiowe albo orginaly mialem dorabiane i byly do nich oddzielne kolnierze to jak chcialem odkrecic to klucze mi sie wyginaly kupilem nowe felgi i nakretki 20zl za nakr.i jest o wiele lapiej
2009-02-08 09:55
  
 
 2008-11-08 19:29:05

Cytat:
2008-11-07 22:12:31, tomekrules pisze:
Witam Czy nakrętki do felg stalowych będą pasowały do felg aluminowych z dekielkami. Chodzi aby wszystko dobrze grało . Na stalowych mam stożkowe.Myślę ,że bez problemu pójdzie



Nie nie będą ok. Muszą być takie Klik
2015-07-17 23:14
  
 
 2008-11-09 18:19:38

przede wszystkim nakrętki do alu mają inny stożek niż od stalówek !!
nie popełnij tego błędu bo później będziesz musiał oddać trochę PLN-ów
2015-07-13 10:04
  
 
 2008-11-10 09:28:57

dokładnie jak piszą koledzy - do alufelg są specjalne nakrętki z pierścieniem, a do stalówek normalne - więc musisz wozić ze sobą przynajmniej 4 nakrętki od stalówek, jak jeździsz na alusach, bo jak złapiesz panę, to będzie problem (chyba że zapasówka tez jest aluminiowa).
2010-05-13 10:05
  
 
 2008-11-10 09:41:01

To ja dodam, jakie u mnie były konsekwencje. Po przejechaniu ok. 20kkm, felgi 2x zakładane, otwory w felgach bardzo się poniszczyły. Pewnie najbardziej przy dokręcaniu. W krótki czasie metalowe nakrętki zniszczą felgi. Aluminiowe nakrętki maja dłuższy „skos” o innym nachyleniu.
2012-01-26 22:59
  
 
 2008-11-10 19:36:57

Cytat:
2008-11-10 09:28:57, szymi79 pisze:
dokładnie jak piszą koledzy - do alufelg są specjalne nakrętki z pierścieniem, a do stalówek normalne - więc musisz wozić ze sobą przynajmniej 4 nakrętki od stalówek, jak jeździsz na alusach, bo jak złapiesz panę, to będzie problem (chyba że zapasówka tez jest aluminiowa).




hehe spoko;D czyli woze kolo zapasowe ktorego i tak lepiej nie przykrecac ... ile to czlowiek sie na tym forum dowie... dzieki!
(mam 4x alu + stalowa zapasowka)
2012-01-03 18:59
  
 
 2008-11-11 19:25:35

Najlepiej kupić nakrętki do alufelg. . . Znajdziesz na allegro nawet oryginalne za dobre pieniążki (komplet). Od stalowych felg są proste nakrętki. Pozdro
2009-08-17 09:24
  
 
 2008-11-11 20:26:51

Eh co niektorzy to w paranoje jakas popadaja.

Jezdze juz na dlugich krytych nakretkach bez kolniezy i juz dwie zimy na stalowkach przejezdzone i na alusach tez, problemow nigdy nie bylo.

Wiec nie przesadzajcie, bo nikt z was nawet nie mial przypadku zeby zawinily mu nakretki
2015-06-02 05:58
  
 
 2008-11-11 20:36:13

Pierwsze co trzeba by sie dowiedziec to jakimi felgami kolega dysponuje. Prawda jest taka ze podzial na nakretki do alu i stalu-felg jest bardzo malo dokladny. Po 1 istnieja felgi ktore mozna mocowac zwyklymu nakretkami - np oryginalne felgi od renault espace mk 1. Inny typ gniazd to gniazda moznaby powiedziec "typowe" ktore ze wzgledow bezpieczenstaw wymagaja nakretek z tzw stozkiem, 3 typ to felgi z gniazdami nietypowymi, np ford. Te kola wymagaja tzw nakretek z kolnierzem, nakretek plywajacych ... ipt jak zwal tak zwal. Napisz kolego jakie masz felgi to cos pomyslimy. PS zanim zdecydujesz sie na zakup nakretek zwroc uwage ze nakretki w zaleznosci od producenta samochodu moga miec inny gwint najpopularniejsze to M12 x 1,25 i M12 x 1,5. O ile mnie pamiec nie zmyla to ford ma wlasnie M12 x 1,5.
2015-08-28 17:56
  
 
 2013-11-05 11:55:24

Ja ma z kolei trochę skomplikowaną sytuację, kupiłem alufelgi od forda escorta a jeżdżę mazdą 2 zbudowaną na podwoziu Fiesty 2004 rok. Jakie powinny być nakrętki do tego typu felg?

2013-11-05 11:53
  
 
 2013-11-05 11:59:20

nakrętki dobierasz do alufelg, nie do karoserii.
Jeżeli masz alufelgi oryginalne fordowskie to powinieneś mieć nakrętki pływające.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
2015-08-28 20:24
  
 
 2013-11-05 17:41:49

powiem tyle. zakreć alusy nakretkami do stalowek i zapraszam do druzyny jezdzacej na 3 kolach....

-----------------
"...siema, teraz Gural król podziema, dudni ziemia dobra dosyć pierd***nia..."
2015-08-19 21:10
  
 
 2013-11-05 17:45:36

też Ci się to stało co Zendermanowi ??

-----------------
-----------------------------------
#2515
2015-08-28 23:33
  
 
 2013-11-05 19:50:38

niestety...ja zdazylem zjechac na zatoczke autobusową nic specjalnego jak kolo widzisz nad dachem.

-----------------
"...siema, teraz Gural król podziema, dudni ziemia dobra dosyć pierd***nia..."
2015-08-19 21:10
  
 
 2013-11-05 23:06:06

Cytat:
2013-11-05 17:41:49, zibo666 pisze:
powiem tyle. zakreć alusy nakretkami do stalowek i zapraszam do druzyny jezdzacej na 3 kolach....



normalnie escortowy Klub Kokosa

-----------------
niebiesko-czarna patologia
2015-08-28 20:25