Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2009-01-28 22:52:08 Biały dym krótko po odpaleniu to normalny objaw,oczywiscie po nocnym postoju ale po kilku minutach powinien znikać, no i nie powinno go być za dużo.
To wilgotność która ucieka z układu wydechowego. |
adrian_mk6 Ford Escort Mk6 Zbąszynek | 2009-03-15 18:54:14 ja też miałem taki problem ale wymiana krokowego z innego silnika przyniosła efekt. Tylko zalałem go benzyną ekstrakcyjną i założyłem. Ktoś pisał że trzeba siknąć na niego 007 ,jak tego nie zrobiłem to może się coś dziać?? bo jak odpale to ssanie jest tylko przez jakieś 15 sek. i potem spada do 1000obr i po chwili na 900, niezależnie od temperatury. Kumpel wżucił mi ten stary krokowiec do jakiegoś kwasu czyszczącego w robocie ,wygląda jak nowy ale czy trzeba go zpryskać przed założeniem tym 007??? dla smarowania?? czy nie powinien się wieszać??pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: adrian_mk6 dnia 2009-03-15 18:55:36 ] |
jurek-k Ford Escort Tarnobrzeg | 2009-03-15 19:02:41
Ułamana sonda jest, po prostu urwana. |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2009-03-15 22:03:09
odnośnie 007, to chyba mojego posta czytałeś - ja użyłem tego co miałem pod ręką i pomogło. 007 jest na teflonie i całkiem fajnie sobie radzi. Jeśli masz krokowca w dobrym stanie to powinno wystarczyć benzynką wymyć i wyczyścić dokładnie w środku - nie tylko wypłukać. Ale jeśli wrzucił do jakiegoś kwasu, to nie wiem czy będzie to działać. Zalecałbym psiknięcie czymś żeby przesmarować. Jeśli był w kwasie, to nie wiem czy będzie to w ogóle działać. Odnośnie ssania, to mam bardzo podobnie - chwila na 1500 - 1700obr. Później mniej więcej 1100 i spada na ok 900. Tak chyba ma być. [ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2009-03-15 22:13:16 ] |
adrian_mk6 Ford Escort Mk6 Zbąszynek | 2009-03-15 22:30:34 Ten krokowy co założyłem był w środku troche czarny ale chodził ładnie. Pokaże wam zdięcie jak wygląda ten co się popsuł/wieszał po wyczyszczeniu w gotującym się kwasie
Byłem pod wrażeniem jak zobaczyłem to Nawet ślady starej zapieczonej uszczelki zniknęły .. i chyba w sobote tak z ciekawości założe ten wyczyszczony tylko nie mam tego 007 i dawno nie widziałem w żadnym sklepie mogę go założyć tak na sucho?? czy będzie się wieszał? I jeszcze pytanie do fachowca : Jak jest lepiej , jak ten bolec co wchodzi w to silniczek chodzi twardo na sprężynie ,czy lekko?? bo ten co teraz mam w aucie chodzi luźniej, jak ten wyczyszczony .jest on jakby twardszy.. i jego firma to HITACHI i mam w związku z nim mieszane uczucia ... Może dlatego falowało bo był za twardy [ wiadomość edytowana przez: adrian_mk6 dnia 2009-03-15 22:39:11 ] |