[MKVII]Gdzie można zamontowac wyłącznik pompy paliwa ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Prosiłbym o jakieś propozycje w którym miejscu mógłbym taki założyc w swoim aucie. Chodzi o to ,aby był jak najlepiej ukryty ,ale i dostęp do niego niebył zbytnio utrudniony (z punktu widzenia kierowcy).
Acha czy taki wyłącznik to może byc taki zwykły kupiony sklepie z elektroniką ?
Proszę o wypowiedzenie sie i podanie jakiś propozycji


[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-04-10 17:39:47 ]
  
 
Tam gdzie dostaniesz ręką i aby złodziej nie widział...
To przecież jest twoja inwencja twórcza...
Miłość też na różne sposoby można uprawiać ale i tak o jedno chodzi
jeżeli jesteś laikiem i chcesz to prosto zrobić to wystarczy wyłącznik włącz/wyłącz
  
 
O odpowiedniej wytrzymałości prądowej oczywiście.
  
 
haha dobre z miłością
  
 
Ilu amperowy wystarczy ?
  
 
Cytat:
2009-04-10 17:14:56, djtados pisze:
Tam gdzie dostaniesz ręką i aby złodziej nie widział... To przecież jest twoja inwencja twórcza... Miłość też na różne sposoby można uprawiać ale i tak o jedno chodzi jeżeli jesteś laikiem i chcesz to prosto zrobić to wystarczy wyłącznik włącz/wyłącz


Nie zgodzę się
Najlepiej widoczny ALE tak aby się nie kojarzył
najlepiej założyć oryginalny przełącznik do funkcji której nie posiadasz, np.
- ogrzewanie przedniej szyby
- TCS
- ogrzewanie foteli
Będzie wyglądało normalnie i raczej złodziej nie włączy ogrzewania przedniej szyby aby odpalić auto.
podrawiam
Arturek
p.S. Warto podpiąć kontrolkę w wyłączniku, tak aby świeciła gdy pompa jest zasilana - będzie to informacja dla Ciebie
  
 
Cytat:
2009-04-10 17:36:37, Arturek pisze:
Nie zgodzę się Najlepiej widoczny ALE tak aby się nie kojarzył najlepiej założyć oryginalny przełącznik do funkcji której nie posiadasz, np. - ogrzewanie przedniej szyby - TCS - ogrzewanie foteli Będzie wyglądało normalnie i raczej złodziej nie włączy ogrzewania przedniej szyby aby odpalić auto. podrawiam Arturek p.S. Warto podpiąć kontrolkę w wyłączniku, tak aby świeciła gdy pompa jest zasilana - będzie to informacja dla Ciebie


Oj powiem ci że różnie z tym bywa...
Te oryginalne, różnego rodzaju masowanie przez zapalniczke itd też przez zlodziei są znane...
Ale można i tak- zależy czy będziesz to co chwile właczał/ wyłączał
  
 
a specjalisci przyjada laweta...
  
 
A escorty to idą jak ciepłe bułeczki
Każde rozwiązanie jest dobre, byle było to rozwiązanie znane tylko właścicielowi i dla niego wygodne.
A do autora: a jaki bezpiecznik siedzi na obwodzie pompy? I jak zamierzasz się do tego zabrać, skoro zadajesz tak amatorskie pytania? Bo zaraz się zapytasz, który to przewód trzeba ciąć...
  
 
Bez przesady /amator ze mnie nie jest
Poprostu lubie wysłuchac czyjyś opinii na jakis temat ,zanim sie za coś wezmę.
Bezpiecznik to 15 A
  
 
Cytat:
2009-04-10 19:57:48, tomekrules pisze:
Bez przesady /amator ze mnie nie jest Poprostu lubie wysłuchac czyjyś opinii na jakis temat ,zanim sie za coś wezmę.


czyli co poradzić ci jak TO się robi??
  
 
hmmm, mozeszpodpiac sie np pod reczny, ( podlaczasz sie pod wlacznik przez stycznik, podobnie mozes zeobic z biegami np na wsteczny, ja u siebie mam od strony licznika, tzn na gornej oslonie blisko zegarow mam zrobiona dziurke po 2 stronie tez dla zmylki i wlaczam go kluczykiem albo prosto albo kluczk przechylony wtedy wiem kiedy jest wlaczony a kiedy wylaczony, opcji masz, np mozesz tez zrobic tak ze przekrecasz kluczyk do zapalenia kontrolek, wtedy dopiero naciskasz przycisk, mozesz go dac pod oslona progow od sroda i w wiele innych miejc, z ponije zaplac ogolnie to rozwiazan jest tak wiele jak wiadomosci w PWN
 
 
Ciekawy pomysł z tym podłączaniem się pod wsteczny... Wyjaśnij mi tylko, czy pompa ma chodzić tylko na wstecznym, czy ma na nim akurat nie pracować?
Bo moim zdaniem, to akurat jest absurdalne rozwiązanie...Można też pójść w odrobinę elektroniki i zamontować sobie:
KLIK
A jeśli komuś wybitnie zależy, to proszę, rozwiązanie high tech:
KLIK
  
 
Cytat:
2009-04-10 20:20:38, Blazey pisze:
Ciekawy pomysł z tym podłączaniem się pod wsteczny... Wyjaśnij mi tylko, czy pompa ma chodzić tylko na wstecznym, czy ma na nim akurat nie pracować? Bo moim zdaniem, to akurat jest absurdalne rozwiązanie...Można też pójść w odrobinę elektroniki i zamontować sobie: KLIK A jeśli komuś wybitnie zależy, to proszę, rozwiązanie high tech: KLIK


Z tym wstecznym to prosta sprawa....
Montujesz poprzez przekaźnik czasowy np od opóźnienia oświetlenia.
Wtedy tylko zwykłym stycznikiem uruchamiasz przekaźnik i masz 20 sekund na uruchomienie auta
  
 
tak jak kolega napisal, albo nie odcinasz pompy tylko + na satcyjke, wiec na pych tez nie odpali , ale prawda jest taka ze jak komuys bedzie zalezalo to i tak Ci to ukradnie i tak a takie zabezpieczenia to tylko spowolnia troche zlodzieje ewentualnie zniecheca "dla chcacego nic trudnego" , "polak potrafi "

[ wiadomość edytowana przez: Adus20 dnia 2009-04-10 21:11:54 ]
 
 
Czytając forum doszedłem do wniosku ,że wyłącznik na pompie jest najlepszym rozwiązaniem. Czy wy też tak uważacie ?
  
 
Cytat:
amator ze mnie nie jest


Więc???
Osobiście tak nie uważam. Znam kilka ciekawszych rozwiązań.
  
 
To dawaj. Jakie masz te propozycje ?
  
 
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
i oczywiście:
KLIK
Cała masa możliwości od prostego wyłącznika, do rozbudowanych systemów...
Do wyboru, do koloru...