Polonez Turbo Diesel 2.0 VM 1984

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem "szczęśliwym" posiadaczem, tego cuda techniki.... Od 15 lat stał w garażu i doprowadzenie go do stanu używalności wymaga sporo pracy. Niestety, oprócz zdawkowych informacji w internecie, nie mam żadnych danych. Wiem jedynie, że wyprodukowano próbną wersję ok. 100 egzemplarzy, które nie weszły do produkcji seryjnej. Sam samochód oczywiście nie jest problemem, ponieważ niczym nie różni się od wersji benzynowej (prócz braku obrotomierza), jednak na tema silnika nie wiem nic.
Ten dziadek, to już zabytek, a ze względu na niskoseryjną wersję, będę chcial go odrestaurować, więc mam nadzieję, że znajda się pasjonaci, którzy mi w tym pomogą. Wdzięczny będę za kazda pomoc i wskazówkę.


[ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2009-06-08 14:06:08 ]
[ powód edycji: modyfikowalem tytuł ]
  
 
Jeżeli jesteś z Gdyni to masz blisko do drugiego, a właściwie pierwszego VM-a.
  
 


Gratuluję tego rodzynka. Na początek masz prospekt z danymi technicznymi.
  
 
Wow - witam Kolege!!!
Co za zbieg okolicznosci Otoz posiadam rowniez taki pojazd - chetnie spotkam sie "na zywo" w celu obejrzenia naszych eksponatow i wymiany doswiadczen

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Dzięki za szybki odzew. Niestety w tej chwili jest daleko poza trojmiastem. Ze względu na "opłakany" stan, nie chciałem go trzymać na miejscu i od razu przetransportowałem w miejsce, gdzie będzie odnawiany (mam jeszcze M72 z 1954, już zarejestrowaną jako zabytek, co docelowo, chcę zrobić również z tym Poldkiem). Chętnię jednak wymienię (a raczej pozyskam, bo moja wiedza nie jest nawet elementrana), wszelkie informacje na jego temat. Skąd można wziąć części, czy dystrybutor w Polsce jeszcze może je zorganizować, czy trzeba wszystko dorabiac we własnym zakresie?

P.S. dzięki za prospekt.
  
 
alpina20td:
przeczytaj priva ode mnie

Pozdrawiam
Adamus
  
 
Odpowiedziałem już na privie.
  
 
Sorry, ze sie wtrace w temat, ale chcialem sie odniesc do prospektu ktory zamiescil Grzech. A dokladniej do 3 strony i tekstu: "Nowoczesne procesy lakiernicze w polaczeniu z fabrycznym zabezpieczeniem antykorozyjnym, umozliwiaja dlugoletnia eksploatacje" -
  
 
No sluchaj - moj egzemplarz wszedl w 26-ty sezon eksploatacji