Brc sqnt 24 gasnie,przerywa przy przełączeniu na gaz/audi a4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Moja instalacja to BRC sqnt 24
Wtryskiwacze: PomaranczoweBRC,Reduktor: BRC Genius MB 1200mbar,Elektronika: seqent 24 MY . Auto audi a4 2.0 130 KM multitronic automatyczna. .Mam pewien problem.Po kazdym dluzszym postoju(min 7-8h ) ,gdy silnik osiagnie porzadana temp(30 stopni ustawiona) zaraz w fazie jak by po przełączeniu obroty wariuja(oscyluje w granicach 600-1500) natepnie gdy chce ruszyc(lub lekko rusze kierownica) gaśnie. Jeśli nie odczekam chwili po załączeniu gazu i nie powciskam troche na Neutralu (zeby nie zgasl odrazu lub gdzies na krzyzywce) problem sie powtarza. Pozatym nawet jesli uda mi sie jakos ruszyc strasznie szarpie(jak by jakieś przerwy w dostawie paliwa) .Całość trwa kilkanaście sekund i jest ok. Dalej pracuje normalnie. Dzieje się tak za każdym razą i jest bardzo niebezpieczne i zaczyna mnie denerowac.Instalacja jest praktycznie nowa , zrobiłem na niej jakies 7 tys km a objawy są od samego początku od założenia. Byłem wczoraj u regulacji , facej podpiol pod komputer , ujol troche mieszanki i dzis zero poprawy((

Zauwazyłem ze problem sie pojawa gdy auto odstoi jakies min 7-8 h. Włacza sie na PB , silnik utrzymuje troche wieksze obroty w pierwszych sekundach(pewnie zeby dogrzac olej , wyrownac cisnienie itd) a gdy przelaczy sie na gaz spada z np z 1200 obr (na benzynie) na 900(na gazie) i wtedy zaczyna wariowac(oscyluje sobie dynamicznie 700-1500) i gasnie, tak jak by nie potrafił utrzymać obrotow na stalej wartosci ( Czy mozliwe jest ze elektronika sobie z tym nie radzi? Czy jest ktos kto podejmie sie regulacji tego ,nawet jesli auto jest nadal na gwarancji chce zaplacic i miec z tym swiety spokoj....

Byc moze za słaba instalacja , moze zle wspolpracuje z automatami? Lub za slaby reduktor choc auto pozniej smiga jak nalezy.
Prosze o pomoc , co zrobic w tej sytuacji? Kazac zlecic demontaz bo juz nie mam na to sil a do warszatu musze dojezdrzac 150 Km a pozniej i tak czekac 7-8 h na to zeby sprawdzic czy cos dalo...

[ wiadomość edytowana przez: tom3kmkk dnia 2009-07-30 15:55:56 ]

[ wiadomość edytowana przez: tom3kmkk dnia 2009-07-30 16:13:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: tom3kmkk dnia 2009-07-30 16:26:19 ]
  
 
jezeli masz taka mozliwosc to kaz zdemontowac i zaloz sobie staga z magic jetami albo matrixami jako wtryskiwacze a reduktor moze zavoli albo scorpion bedzie to o wiele lepsze rozwiazanie dla Twojego autka. mozesz jeszcze poprosic aby zwiekszyli temperature przelaczania na gaz, jednak pamietaj ze brc to nienajlepsza instalacja .
Pozdrawiam!!!
  
 
Cytat:
2009-07-31 21:01:08, dulin7 pisze:
jezeli masz taka mozliwosc to kaz zdemontowac i zaloz sobie staga z magic jetami albo matrixami jako wtryskiwacze a reduktor moze zavoli albo scorpion bedzie to o wiele lepsze rozwiazanie dla Twojego autka. mozesz jeszcze poprosic aby zwiekszyli temperature przelaczania na gaz, jednak pamietaj ze brc to nienajlepsza instalacja . Pozdrawiam!!!


No pewnie i miej jeszcze większe problemy!Sequent jest bardzo dobrą instalką,domagaj sie tylko od swoich monterów poprawności działania.A jakby co zapraszam do mnie,adres na priv(nie wszystkich zapraszam ).P.S. Trochę mały reduktor..*(ale w ostateczności moze zostać)

[ wiadomość edytowana przez: zet77 dnia 2009-07-31 21:34:09 ]
  
 
Witam,

Mam identyczne problemy ale z instalacją Lovato Smart w Renault Megane II. Czy ktoś może rozwiązał już ten problem ??

Pozdrawiam