Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-09-22 19:17:04 Sprawdź czy masz iskrę i czy wtrysk podaje paliwko. Nom a tak poza tym to ja bym proponował przeniesienie tego tematu do istniejącego żeby później nie wyskakiwała "książka postów"
Trochę rozwinę: jak masz iskrę to spróbuj nalać wachy bezpośrednio w rurę, jak zagada to coś z wtryskiem albo kompem jest nie tak albo z podłączeniem ww. Ja np miałem tak że komputer mimo iż podobno był rozkodowany nie dawał prądu na sterowanie wtryskiem. Tym samym wtrysk nie podawał paliwska i silnik nie pracował, po zalaniu go strzykawką odpalał bez problemu, po zmianie kompa także. A też przeryłem całą wiązkę z 10 razy w poszukiwaniu błędu podłączenia kabli. To czytałeś? KLIK [ wiadomość edytowana przez: Tybek dnia 2009-09-22 19:19:46 ] |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2009-09-22 19:26:32 a plus stal na kompa masz ??
|
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2009-09-22 22:19:57 a od jakiego auta jest wiązka??
[ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2009-09-22 22:20:08 ] |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-09-22 22:26:42 A pompa działa tylko na moment i sie wyłącza? Czy działa stale? Jeśli nie masz zlutowanego przekaźnika to brakuje ci jeszcze plusa, bądź to na kompa bądź na pompe ale skoro ta działa to już w ogóle dziwna sprawa. Sprawdź jeszcze czy nie pomyliłeś wtyczek krokowego z sikaczem (u siebie tak miałem) i co jest w Twoim przypadku dosyć prawdopodobne (po objawach). |
sskoczek sc, 126p Suwałki | 2009-09-22 22:33:12
dziala cały czas bo połaczylem pomaranczowo-zielony z pomaranczowym tak jak pisal zuraw gdzies kiedys na forum. Tak więc jak jest napięcie na pomaranczowym po stacyjce to i pompa dostaje wtyczki na milion procent dobrze |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2009-09-22 23:02:02 coś pewnie jest popieprzone w podłączeniu |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-09-23 00:05:55 Dobra - po kolei.
Zeby wszystko zagralo i dzialalo jak nalezy musisz podlaczyc prad staly, mase i prad po stacyjce. Reszta to kontrolki. Na ponizszym schemacie na czerwono zaznaczylem przewod, ktorego nie podlaczyles. Jest to przewod pradowy staly (nie po staccyjce - o ile dobrze pamietam czerwony), ktory idzie na nozke nr 11 przekaznika podwojnego. Podlaczyc tez trzeba mase wiazki oznaczona 149 oraz przewod zazanczony niebieska strzalka, czyli plus po stacyjce idacy do pinu 5 sterownika silnika. Jesli cos pomylilem, to niech ktos mnie poprawi. Przewod zaznaczony niebieska strzalka idzie przez wtyczke wiazki silnika. Przez ta sama wtyczke idzie rowniez kontrolka cisnienia oleju (szaro-zolta w 90% przypadkow), kontrolka ladowania (nieb-czerw? pisze z pamieci), obrotek i temperatura plynu. Oczywiscie mozesz sobie dolozyc dowolna ilosc czujnikow i przewodow, np temp oleju i inne. No i w zaleznosci od tego gdzie masz pompe paliwa, jej zasilanie moze wychodzic przez ksotke wiazki silnika (tak np. mialem w poprzednim maluchu, wobcenym zasilanie pompu jest bezpsirednio z wiazki silnika) [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2009-09-23 01:04:03 ] |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-09-23 01:15:49
Chodzi o polaczenie przewodow zazanczone zielonym kolkiem. Pierwotnie znajduje sie ono po stronie wiazki komory silnika, wiec te dwa przewody trzeba polaczyc po stronei wiazki silnika. Jesli je polaczyles to dobre. Niepolaczneie ich skutkuje brakiem iskry - silnik kreci, ale nie odpala z ww powodu. |
sskoczek sc, 126p Suwałki | 2009-09-23 22:28:08 dla potomnych:
Żuraw już w prawdzie wszystko napisał ale spróbuje zebrać wszystko w całość: Aby podłączyć SWAP trzeba: * podłączyć plus pompy do kostki wiązki, a konkretniej do przewodu pomarańczowo-zielonego (pin1) *dać + po stacyjce do kostki w wiązce, a konkretnie do przewodu pomarańczowego oznaczonego pinem 10 *dać stały + w miejscu, w którym zaznaczył Żuraw powyżej *połączyć 2 kable w kostce wiązki silnikowej, a mianowicie pomarańczowo czarny (20pin) z pomarańczowym (pin 10) *masa ale to wiadomo oczka przykręcić i plecionkę zamontować |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-09-23 22:56:20 To do kompletu dorzuce schemat 1.2:
Jak widac na upartego mozna 1.2 na wielopunkcie pogonic na wiazce od spi dorabiajac wtyczki do pozostalych wtryskiwaczy (i tak wszystkie leja na raz) i podlacyc kompa od 1.2. Bedzi dzialalo, ale wieksze sa szanse, ze nie do konca prawidlowo. [ wiadomość edytowana przez: Zuraw dnia 2009-09-23 22:59:54 ] |
sebcyc Fiat 126 bis central Radomsko | 2009-09-24 10:29:59 ale wy jakoś dziwnie to podłączacie
są 2 rodzaje kostek wiązki : okrągła prostaka 20 pin 1pin rozrusznik po stacyjce 11pin + do pompy paliwa 20pin + stały bezpiecznik 20A [ wiadomość edytowana przez: sebcyc dnia 2009-09-24 10:47:48 ] |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2009-09-24 15:39:54 Prostokatne sa w 1.1, prostokatne lub okragle w 1.2. Co do smaych podlaczen to w sumie napisales to samo co jest na schematach. |
Dar00 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2011-08-09 22:31:12 po latach dorobiłem się obrotomierza..
Skąd wziąć sygnał na obrotek 1.2 MPI? który kabel/kolor |
Dar00 126p BIS/ 126p FL/ B ... Głosków | 2011-08-10 09:02:04 mam. pin 23 dla potomności
działa i obroty pakazuje dobrze, tyle, że z ~0,5s opóźnieniem.. auto gauge tak ma czy co ? [ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2011-08-10 09:14:36 ] |
Grzesiak Stanisławice | 2015-10-09 19:15:01 Witam
Pozwolę sobie odkopać temat. Buduję tak to sobie nazwałem fiat 126p swap central pickup. Na silniku 1.2 mpi 8v 75km z punto 1 1995 rok, silnik umieszczony centralnie w miejscu tylnej kanapy. Zastanawiam się jak podłączyć wiązkę silnika pod stacyjkę maluchowską. Przeczytałem powyższe posty i coś tam wiem, ale fotki nieaktualne i nie wszystko wyjaśnione. Wiązka silnika połączona jest z instalacją auta poprzez prostokątne złącze 9 pinowe, 3 grube piny i 6 cienkich. Do czego one idą? |
RUFF 126p i.e Poznań | 2015-10-12 18:38:43 Myślę że użycie miernika będzie skutkowało lepszym i szybszym efektem niż szukanie odpowiedzi w necie. |
Zuraw Byl 126p 1.2MPI Wawa | 2015-10-21 01:17:16 Masa, plus po stacyjce, kontrolka ładowania, kontrolka ciśnienia oleju, kontrolka wtrysku, obrotomierz i... ? |