TOYOTA - Silnik bezkolizyjny / kolizyjny - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-12-25 22:04:23, rng17 pisze:
tu byś się zdziwił bo są diesle bezkoliz. a jeśli nie teraz to przynajmnniej były np .diesle dwusówy lub dolno zaworowe



Mnie już niewiele zdziwi. Ja pisałem o silnikach powszechnie stosowanych w dzisiejszych samochodach, bo o tym jest wątek, a nie o lotniczych konstrukcjach z międzywojnia.
  
 
W pełni podzielam informacje na temat bezkolizyjnego silnika 4E-FE w samochodach Toyota Corolla ! Miałem właśnie niedawno taki przypadek w swojej Corolli 1,4 Xli (1996r), gdzie niespodziewanie , bez żadnych wcześniejszych symptomów , samochód zatrzymał się bo silnik przestał pracować . Po wstępnych zabiegach sprawdzenia dopływu paliwa i instalacji zapłonowej , okazało się , że palec rozdzielacza przy rozruchu stoi w miejscu ...! Samochód został ściągnięty do serwisu gdzie fachowiec zapoznawszy się z typem silnika ocenił , że jest prawdopodobieństwo bezkolizyjnej awarii t.zn. bez przykrych następstw naprawczych głowicy i zaworów
I tak też było ...! Są to właśnie silniki 4E-FE , które powinny być bardziej rozpowszechnione . Dodam jeszcze , że ta awaria paska rozrządu nastąpiła 4 lata po wymianie na oryginalnie nowy z kpl. rolek i napinacza , prestiżowej firmy i przejechaniu ok.35 tys. km. Pozdrawiam Wszystkich użytkowników Toyoty Corolli 1,4 Xli
-bohdang
  
 
Szkoda że nie napisałeś jaka to prestiżowa firma, bo zamieżam się do wymiany paska w swojej carinie 4A-FE.
  
 
dobry i sprawdzony pasek to mitsuboshi -wytrzymuje grubo ponad 100tys km
  
 
Cytat:
2013-04-15 22:54:59, Corolla-bohdang pisze:
W pełni podzielam informacje na temat bezkolizyjnego silnika 4E-FE w samochodach Toyota Corolla ! Miałem właśnie niedawno taki przypadek w swojej Corolli 1,4 Xli (1996r), gdzie niespodziewanie , bez żadnych wcześniejszych symptomów , samochód zatrzymał się bo silnik przestał pracować . Po wstępnych zabiegach sprawdzenia dopływu paliwa i instalacji zapłonowej , okazało się , że palec rozdzielacza przy rozruchu stoi w miejscu ...! Samochód został ściągnięty do serwisu gdzie fachowiec zapoznawszy się z typem silnika ocenił , że jest prawdopodobieństwo bezkolizyjnej awarii t.zn. bez przykrych następstw naprawczych głowicy i zaworów I tak też było ...! Są to właśnie silniki 4E-FE , które powinny być bardziej rozpowszechnione . Dodam jeszcze , że ta awaria paska rozrządu nastąpiła 4 lata po wymianie na oryginalnie nowy z kpl. rolek i napinacza , prestiżowej firmy i przejechaniu TYLKO ok.35 tys. km.! Pozdrawiam Wszystkich użytkowników Toyoty Corolli 1,4 Xli -bohdang

  
 
Cytat:
2010-12-25 22:24:19, marcinm pisze:
Mnie już niewiele zdziwi. Ja pisałem o silnikach powszechnie stosowanych w dzisiejszych samochodach, bo o tym jest wątek, a nie o lotniczych konstrukcjach z międzywojnia.


Jakie międzywojnie i jakie lotnicze zgodzę sie że nie współczesne ale powojenne np. IFA czy coś podobnego napewno z DDR to odnośnie zwei tacta dieslowskiego , co do dolniaka diesla to nie mam od razu nic w pamięci ale moge sprawdzić
  
 
Cytat:
2013-04-16 23:24:57, Corolla-bohdang pisze:




to że założyłeś jakiś tam pasek prestiżowej firmy to nie zwalnia cie z prawidłowego montarzu tego paska zgodnie ze sztuką. i podejrzewam że pasek tu najmniej zawinił.
  
 
Cytat:
2013-04-15 22:54:59, Corolla-bohdang pisze:
W pełni podzielam informacje na temat bezkolizyjnego silnika 4E-FE w samochodach Toyota Corolla ! Miałem właśnie niedawno taki przypadek w swojej Corolli 1,4 Xli (1996r), gdzie niespodziewanie , bez żadnych wcześniejszych symptomów , samochód zatrzymał się bo silnik przestał pracować . Po wstępnych zabiegach sprawdzenia dopływu paliwa i instalacji zapłonowej , okazało się , że palec rozdzielacza przy rozruchu stoi w miejscu ...! Samochód został ściągnięty do serwisu gdzie fachowiec zapoznawszy się z typem silnika ocenił , że jest prawdopodobieństwo bezkolizyjnej awarii t.zn. bez przykrych następstw naprawczych głowicy i zaworów I tak też było ...! Są to właśnie silniki 4E-FE , które powinny być bardziej rozpowszechnione . Dodam jeszcze , że ta awaria paska rozrządu nastąpiła 4 lata po wymianie na oryginalnie nowy z kpl. rolek i napinacza , prestiżowej firmy i przejechaniu ok.35 tys. km. Pozdrawiam Wszystkich użytkowników Toyoty Corolli 1,4 Xli -bohdang


Taa a kupiles ten zestaw w promocji w rownie prestizowej sieci sklepow z czerwonym owadem w czarne kropki w logo.Pod nazwa pasek damski do podwiazek.
Nawet jakbys tam jakiegos Gatesa zalozyl to by sie nie urwal po takim przebiegu chyba ze go pokaleczylec i naprezyles jak baranie jaja to sie nie dziw.
Takie tzw proste naprawy mechaniczne to jak jazda na rowerze.Kazdy potrafi i kazdemu sie zdaje ze tez potrafi ,ale jak wsiadziesz pierwszy raz to geba strzaskana i zdziwiony...

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2013-04-20 12:19:52, Bigelektron pisze:
Taa a kupiles ten zestaw w promocji w rownie prestizowej sieci sklepow z czerwonym owadem w czarne kropki w logo.Pod nazwa pasek damski do podwiazek. Nawet jakbys tam jakiegos Gatesa zalozyl to by sie nie urwal po takim przebiegu chyba ze go pokaleczylec i naprezyles jak baranie jaja to sie nie dziw. Takie tzw proste naprawy mechaniczne to jak jazda na rowerze.Kazdy potrafi i kazdemu sie zdaje ze tez potrafi ,ale jak wsiadziesz pierwszy raz to geba strzaskana i zdziwiony...



---> do Bigelektrona : Jesteś jałowy gbur do n-tej potęgi Powinieneś się leczyć ... a nie tak prymitywnie wyrażać opinie jełopie wtórny !!!
  
 
2013-04-26 21:36:50, Corolla-bohdang pisze:
---> do Bigelektrona : Jesteś jałowy gbur do n-tej potęgi :

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer : Powinieneś się leczyć ... a nie tak prymitywnie wyrażać opinie :

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer : jełopie wtórny !!!



No coz masz prawo do osadzania ludzi ale sposob w jaki to napisales jest personalna obraza ktora wpisuje sie w prawo karne o obraze i znieslawienie ktora powoduje konkretne straty i mozna sadownie roscic o odszkodowanie,wiec radze napisac sprostowanie i to szybko.
Masz na przeprosiny 24 godziny od zaistnienia obrazy,po uplywie terminu pozew zostanie wyslany na twoj adres domowy listem poleconym.
Ja tutaj nikogo nie obrazam personalnie.Owszem czasem naigrywam sie z ludzkich przywar kompleksow i przyzwyczajen ale nie z ludzi.
Co do leczenia sie to tobie rowniez polecam dobrego psychoterapeute aby uleczyl twoja delikatna psychike i troche uodpornil na otoczenie glebokie poczucie estetyki werbalnej ktore tak latwo urazic.
A nota bene to gdybys w pelni rozumial co czytasz to bys niewatpliwie zauwazyl ze to jest forum techniczne a nie konkurs lingwistyczny
Moj poziom wypowiedzi mysle ze byl w pelni adekwatny do twojego poziomu technicznego sadzac z opisu tego czego dokonales w swoim silniku.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer



[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2013-04-27 11:43:02 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2013-04-27 11:50:34 ]
  
 
Corolla E12 1,4 VVTI 2004 r., przy 85000 przebiegu, podczas spokojnej jazdy (kierowca - starsza pani) pęka łańcuch rozrządu... Pojazd zakupiony nowy w niemieckim salonie 13 lat temu, silnik nigdy nie tknięty ręką mechanika.
Taka sytuacja...

I w związku z tym mam pytanie do znawców tematu: robić, czy podejmować dyskusję (o ile jest o czym) z Toyotą, skoro producent twierdzi, że łańcuch wytrzymuje do ostatnich dni pojazdu ?
Jeśli robić, to czy silnik 4ZZ daje szansę na naprawę bez zdejmowania głowicy (bezkolizyjny), czy raczej koszt naprawy zrówna się z wartością pojazdu ?

Macie jakieś swoje przemyślenia, doświadczenia ? Zaoferowałem starszej pani swoją pomoc, i nie chciałbym podejmować pochopnych (kosztownych) decyzji.

Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2017-03-14 17:29:40, Andrzej14 pisze:
Corolla E12 1,4 VVTI 2004 r., przy 85000 przebiegu, podczas spokojnej jazdy (kierowca - starsza pani) pęka łańcuch rozrządu... Pojazd zakupiony nowy w niemieckim salonie 13 lat temu, silnik nigdy nie tknięty ręką mechanika. Taka sytuacja... I w związku z tym mam pytanie do znawców tematu: robić, czy podejmować dyskusję (o ile jest o czym) z Toyotą, skoro producent twierdzi, że łańcuch wytrzymuje do ostatnich dni pojazdu ? Jeśli robić, to czy silnik 4ZZ daje szansę na naprawę bez zdejmowania głowicy (bezkolizyjny), czy raczej koszt naprawy zrówna się z wartością pojazdu ? Macie jakieś swoje przemyślenia, doświadczenia ? Zaoferowałem starszej pani swoją pomoc, i nie chciałbym podejmować pochopnych (kosztownych) decyzji. Pozdrawiam


To ze sie lancuch urwal to byl skutek nie przyczyna A przyczyna byla zapewne starsza Pani.Pewno zapomniala ze ma wrzucic czworke i zapodala dwoje.Kiedys jeden sprzedawca odwalil u nas taki numer.Tloki przypominaly ogryzki a grzybki zaworowe sypaly sie jak talary zewszad az jeden korbowod wystawil ciekawski lebek z boku bloku.Wiec raczej poszukaj silnika.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer