Sekwencja do Volvo S60 2,4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Co polecacie do Volvo S60 - rocznik 2002, przebieg 170 tyś pojemność 2,4. Prosty silnik bez turbo 5 cylindorwy 175 KM

Byłem dziś u gaziarzy i zaoferowali mi Landi Renzo Omegas za 4,400 zł hmm Czy warto ? Czy to się nada i jest to faktycznie dobra instalacja jak mówią ?

Na co zwrócić uwagę, przy ewentualnej rozmowie z mechanikiem, z tego co wiem są tu jakieś 1 i 2 stopniowe reduktory itp ? Samochód jest w bdb stanie i silnik jest tez good stąd nie chce wsadzać w niego byle czego.

Może croma1 coś powie ? dla mnie nie problem przyjechać na śląsk ważna cena he he i czas wykonania.

Pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc!

[ wiadomość edytowana przez: Fuli5 dnia 2009-12-28 20:46:02 ]

[ wiadomość edytowana przez: Fuli5 dnia 2009-12-28 20:47:21 ]
  
 
plug&drive BRC.
Rzeszów ul Baczyńskiego 9a
Tarnów ul. Dojazd1
  
 
Cytat:
2009-12-28 21:40:03, holland2 pisze:
plug&drive BRC. Rzeszów ul Baczyńskiego 9a Tarnów ul. Dojazd1



Hmm byłem... zapytałem .. cena 4,500 tyś ... hmm wiec bez różnicy kwestia tylko co faktycznie lepsze. BCR plug&drive czy Wspomniany Landi Renzo ...

A w jednym to mi powiedzieli STAG300 Plus za 3 tyś

No i co doradzicie... to już może dopłacić i V generacja albo CNG, no ale chyba tyle bym nie wydał.
  
 
Wg mnie nie warto oszczędzać.
Instalacja ze sterownikiem Stag, co najmniej najnowsze Valteki + perfekcyjne zestrojenie instalacji to minimum. Jeżeli znajdziesz dobry zakład to i z takiej najtańszej instalacji będziesz zadowolony.

Jak masz regulowany luz zaworowy?
Przed montażem instalacji jeżeli dawno nie wymieniałeś przewodów zapłonowych i świec to wymień je.

W swojej ofercie (nie w Polsce), Volvo miało instalacje bi-fuel, tylko nie wiem czy było to pb+cng czy pb+lpg. Może to być wskazówka jaką instalację zamontować.

Tak jak wyżej pisałem, najważniejsze to zestrojenie instalacji, tak aby skład mieszanki był optymalny. Silnik który masz w Volvo nie jest tak prostą konstrukcją jak u mnie (oplowski 1.4 82KM z wielopunktowym wtryskiem) i ewentualny remont nie kosztuje jak w oplu, stąd podkreślam że jakość montażu i zestrojenia przede wszystkim.

[ wiadomość edytowana przez: Hyperion dnia 2009-12-31 01:22:57 ]
  
 
jak chcesz miec volvo zagazowane prawidlowo to do jedx do jastrzebia do cromy1. ale kontakt dopiero od stycznia bo jak chciałem sie telefonicznie umowic na przeglad do niego po 20 tys km to okazalo,że jest w szpitalu..z reszta mechanicy super i warsztat super.
  
 
Zakład musisz mieć stosunkowo niedaleko, nie musi być pod blokiem 5 metrów od Twojego mieszkania, ale dobrze żeby nie był w Gdańsku.

Szukaj zakładu w promieniu do 50 km.
  
 
hmm myślałem o Crommy1 .. pisałem PW i nie odpisywał.. teraz wiem dlaczego zadzwonię w poniedziałek to może coś się dowiem... nawet przeszła mi przez myśl instalacja CNG ... tylko to tankowanie mnie troszkę zniechęca oraz nie znam dobrze tematu... Samo tankowanie jakoś bu uszło kwestia planowania w przód a przy moich trasach to nie problem, bardziej chodziło by o całą technologię i cenę...
  
 
Instalacja CNG wg mnie to dobry pomysł dla taksówkarza, jeżdżącego pojemnym kombi głownie na terenie miasta, aglomeracji i mającego chociażby 1 stację CNG w swojej okolicy.

Przed szychtą lub w trakcie śmiga zatankować do pełna, na pełnych butlach przejedzie 250 km (przykładowo), tyle robi dziennie przez 7 dni w tygodniu. Wysoki koszt instalacji zwróci mu się szybko.

W innym przypadku hmm....pojedziesz w trasę nad morze i co? Będziesz na odcinku X zmuszony jechać na benzynie na odcinku 0,6X.
  
 
Co racja to racja właśnie ta ilość stacji mnie odstraszyła, do tego często czynne jak sklep od 8 do 16-18 i takie tam

Myślę, że jednak wsadzę tego Landirenzo ...
  
 
Witam. No wiec jestem drugi dzień po zainstalowaniu Landirenzo Omegas. Postanowiłem nie inwestować w instalacje typu stag za 3 tyś

W domu zawsze były auta na gaz, w tej chwili są dwa na dawniejszych genercjach i nie wiem nawet jakich firmach. To czasem ten gaz wkurzał

Volvo na landi renzo jedzie super, zrobiem już w te dwa dni 200 km nie ma absolutnie żadnej różnicy na gazie czy benzynie, tak po przełączeniu, jak i w trakcie itp ... jestem naprawdę zadowolony i polecam.

Zobaczymy jeszcze jak spalanie po 1000km i regulacji, ale jak na razie jest ok, dynamika ta sama moc też.
  
 
Gratulacje. Słuszny wybór. Przyjemnej jazdy.


Cytat:
2010-02-03 14:42:18, Fuli5 pisze:
Witam. No wiec jestem drugi dzień po zainstalowaniu Landirenzo Omegas. Postanowiłem nie inwestować w instalacje typu stag za 3 tyś W domu zawsze były auta na gaz, w tej chwili są dwa na dawniejszych genercjach i nie wiem nawet jakich firmach. To czasem ten gaz wkurzał Volvo na landi renzo jedzie super, zrobiem już w te dwa dni 200 km nie ma absolutnie żadnej różnicy na gazie czy benzynie, tak po przełączeniu, jak i w trakcie itp ... jestem naprawdę zadowolony i polecam. Zobaczymy jeszcze jak spalanie po 1000km i regulacji, ale jak na razie jest ok, dynamika ta sama moc też.

  
 
he he no trochę się przyczyniłeś polecając tez tą instalację na PW.... Przenoszę się niedługo dość blisko ciebie... wpadnę na serwis he he

Pozdrawia i do usłyszenia.
  
 
Na koniec tematu małe podsumowanie, jak by ktoś z volvo był zainteresowany.

Landirenzo Omegas jak wynika z postów mam od lutego tego roku. Zrobiłem na nim już prawie 15 tyś km.

Awaryjność rzecz jasna zerowa, żadnych problemów, drobnych usterek niedociągnięć i innych, po prostu palisz i jedziesz

Brak nadal jakichkolwiek różnic między Pb a LPG co cieszy...

Spalanie w trasie do 9l w mieście średnio 11 od dzwonu się zdarzy 12 przy ciężkiej nodze i klimie... no cóż Krakó bywa non stop zakorkowany.

Ogólnie na baku 42L robię średnio 320-370 km (jeżdżąc i po mieście i poza często A4 140-170km.h).

Tak więc szczerze polecam do tego silnika, spotkałem się do tego czasu z osobami które jednak miały problemy w volvo z innymi tanimi instalacjami, co tym bardziej cieszy, że się w to nie pakowałem, aczkolwiek na pewno zależy to też od gazownika...

Pozdrawiam K.F.
  
 
kolego w którym warsztacie zakaładałeś instalacje lpg ???