Classicauto CUP - Strona 50

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
I najlepsze marchewy z wydechu Widać że auto jedzie tam gdzie chce tego kierowca


Dużżżżżyyyy kozak.
A wygląd- od przodu (1.38 sek filmu ) bezcenne .
  
 
Cytat:
2015-05-04 23:57:03, Rudiger pisze:
po prostu wpadłem po biurko jak posłuchałem i zobaczyłem Najlepszy film z Classiców https://www.youtube.com/watch?v=fLjOUQKUzlM


zderzak mu płonie , opony się palą - hellboy
  
 
Cytat:
2015-05-05 08:56:06, mar125 pisze:
zderzak mu płonie , opony się palą - hellboy



furious
  
 
Cytat:
2015-05-05 09:04:05, pwr79 pisze:
furious


niezły skurwiel
  
 
Biorąc pod uwagę że siedziałem za kierownicą w październiku zeszłego roku jak padł przed lasem to po tym dniu postępy we wjeżdżaniu się uważam za udane.
Więcej jazdy i efekty będą bardziej zadowalające
  
 
Przejazdy efektowne ale czasy na tym tracą
  
 
Ja nie jeżdżę na czas. Sprawdziłem je tylko raz po 4 przejeździe z czystej ciekawości
Traktuję to jako zabawę i treningowe wjeżdżanie się w auto.
Ono raczej nadaję się pod drift, a że nie mam w okolicy za wiele imprez na płaskim to rozjeżdżam się tu.
No i auta z podobnej epoki.
  
 
Panowie chciałbym poruszyć kwestie startów w cyklu CA, a dokładniej przypisanie 125p 2.0 do odpowiedniej grupy.

W zawodach w Kielcach zostałem przypisany do grupy OPEN - co nie do końca mi się uśmiecha. Wg regulaminu czytamy:

GRUPA 2. – OLDTIMER SPORT

8.6 Jednostka napędowa (blok) musi pochodzić z gamy silników danej marki montowanych oryginalnie
w okresie produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Poza tym oryginałowi odpowiadać muszą: ilość
zaworów, ilość świec zapłonowych, ilość wałków rozrządu, brak lub obecność doładowania.
Ewentualne modyfikacje systemu zasilania po konsultacji z właścicielem cyklu.
Dopuszcza się stosowanie innych silników pod warunkiem, że miało to miejsce w historii
(rozwiązania fabryczne). Dopuszcza się inne modyfikacje jednostki napędowej, które miały miejsce w
historii (rozwiązania fabryczne). W przypadku zaistnienia takich modyfikacji zawodnik jest zobowiązany
do przedstawienia stosownej dokumentacji lub materiałów archiwalnych przed imprezą lub podczas
badania kontrolnego w dniu imprezy.


Zgodnie z tym co wygrzebałem FSO(nie Pan Heniek) na przełomie lat 1977/78 zakupiło partię silników 2.0 DOHC i tak w 1978r. zbudowali pierwszego Polskiego Fiata 125p 2000.

Tak więc, było to rozwiązanie fabryczne i miło to miejsce w Historii.
Wg mnie 125p 2.0 pasuje do takiej grupy... Jeżeli coś mieszam, to mnie poprawcie

Mam nadzieję, że osoby posiadające taki wynalazek czyli Dwu litrowe zło, odezwą się w temacie... szczególnie te które chciały by startować w tym cyklu.

Fajnie by było zrobić klasę 125p, ale do tego przydało by się więcej aut... wtedy można by dopakować auta które mają np silnik rovera itp a będą musiały śmigać w klasie OPEN.

  
 
Bardzo dobry temat. ::

Samemu zaciekawił mnie ten temat po Twoim starcie, i dziwiłem się długo dlaczemu znalazłeś się w gr6.
Czytałem długo i ze zrozumieniem każdy przypis do regulaminu, i jestem pewien że powinieneś się znaleźć się w 2 gr.

... No chyba że Twój FIAT to Głłolf 3drzwiowy z turbo eko bustem...
a i to tego musowo w TDiku

Pomysł na grupę Fiatów jest wyśmienitym pomysłem. Gdyby taka grupa dostała jeszcze jakąś zniżkę na starty, obstawiam, że znalazło by się więcej chętnych, a wtedy te obiekty znów wyglądały by jak za dawnych czasów. Jeżeli życie pozwoli, jakieś pieniążki się znajdą, to sam zamierzam systematycznie w tym startować ( biało czerwonym ), a jak w portfelu zabrzęczy głośniej, to i drugi Fiat z mojego " TEEM- u " startował jednocześnie będzie.

Może skoro Fiatów na razie mało, można pomyśleć o grupie dla samochodów rodem PRL ?




[ wiadomość edytowana przez: Lukasz_Wais dnia 2015-05-28 11:34:11 ]
  
 
Jeżeli będzie problem to zgłoś fiata jako 1600/1800
Aczkolwiek IMHO i zgodnie z historią startów w CA 2.0 powinno jechać w gr2. (z FF bodajże Bimber? jechał kiedyś, a i gdzieś w którymś regulaminie było że 2.0 dopuszczają do startów).
  
 
Cytat:
2015-05-28 11:45:37, Piatka pisze:
Jeżeli będzie problem to zgłoś fiata jako 1600/1800 Aczkolwiek IMHO i zgodnie z historią startów w CA 2.0 powinno jechać w gr2. (z FF bodajże Bimber? jechał kiedyś, a i gdzieś w którymś regulaminie było że 2.0 dopuszczają do startów).



Pisałem trochę z P. Warzyńskim z CA i podobno dziś ma pojawić się załącznik 3 do regulaminu w którym mają być szczegóły dot. 125p z silnikami 1,6 1,8 i 2,0 Wg informacji jakie otrzymałem 125p z silnikiem 2.0 musi być repliką tj malowanie, felgi z epoki, poszerzenia błotników. Dziwi mnie to tym bardziej, że w dotychczasowym regulaminie nie było wzmianki o replikach itp

Mam takie wrażenie, że jakoś nie lubią tych aut i za wszelką cenę chcą się ich pozbyć z toru

Nie zmienia faktu, że rajdówka 2.0 była zrobiona przez fabrykę FSO i było to fabryczne rozwiązanie. Nie klepał tego ktoś na własną rękę... Tak czy inaczej czekam na ten dodatkowy załącznik aby móc się na jego temat wypowiedzieć...
  
 
Cytat:
Fajnie by było zrobić klasę 125p, ale do tego przydało by się więcej aut... wtedy można by dopakować auta które mają np silnik rovera itp a będą musiały śmigać w klasie OPEN.


1. Czy Twój Fiat posiada klatkę ?
2. Fiaty do jednego wora, tak, ale :
-BEZ ROVERA- bo to jest jednostka która, nie ma nic wspólnego, z tym autem i nigdy nie miała .
3. Wszystko co jest powyżej 1.6 litra- przelicznik z pojemności
np czas X 0,15 ...
  
 
Cytat:
2015-05-28 12:12:35, gregor125 pisze:
1. Czy Twój Fiat posiada klatkę ? 2. Fiaty do jednego wora, tak, ale : -BEZ ROVERA- bo to jest jednostka która, nie ma nic wspólnego, z tym autem i nigdy nie miała . 3. Wszystko co jest powyżej 1.6 litra- przelicznik z pojemności np czas X 0,15 ...



Tak, załącznikową.
  
 
no to masz odpowiedź - czemu gr open.
Bez klatki byłbyś w gr 2.
Cytat:
Wg informacji jakie otrzymałem 125p z silnikiem 2.0 musi być repliką tj malowanie, felgi z epoki, poszerzenia błotników. Dziwi mnie to tym bardziej, że w dotychczasowym regulaminie nie było wzmianki o replikach itp


Nie złe jaja
Ale z drugiej strony:
No według wszelkiej wiedzy na ten temat- fiat 125 2.0 dohc w wersji cywilnej nigdy nie występował.
Co innego 1600 i 1800 DOHC.
Dlatego wcale im się nie dziwię , że zrobili taki zapis.
Rover od razu idzie w open - bez apelacyjnie
Dodam , że nawet w przypadku Poldoneza z takim silnikiem - nigdy nie było homologacji na takie urządzenie- więc też open.
  
 
Cytat:
2015-05-28 12:54:17, gregor125 pisze:
no to masz odpowiedź - czemu gr open. Bez klatki byłbyś w gr 2. Nie złe jaja Ale z drugiej strony: No według wszelkiej wiedzy na ten temat- fiat 125 2.0 dohc w wersji cywilnej nigdy nie występował. Co innego 1600 i 1800 DOHC. Dlatego wcale im się nie dziwię , że zrobili taki zapis. Rover od razu idzie w open - bez apelacyjnie Dodam , że nawet w przypadku Poldoneza z takim silnikiem - nigdy nie było homologacji na takie urządzenie- więc też open.



Ale ja nie jade w grupie YOUNGTIMER CLASSIC ani OLDTIMER CLASSIC tam klatki nie może być w grupie GRUPA 2. – OLDTIMER SPORT tam klatka może być. Dodatkowo nie piszą, że auta powinny/muszą posiadać homologację.

Cytat:

8.6 Jednostka napędowa (blok) musi pochodzić z gamy silników danej marki montowanych oryginalnie
w okresie produkcji danej wersji, generacji nadwozia. Poza tym oryginałowi odpowiadać muszą: ilość
zaworów, ilość świec zapłonowych, ilość wałków rozrządu, brak lub obecność doładowania.
Ewentualne modyfikacje systemu zasilania po konsultacji z właścicielem cyklu.
Dopuszcza się stosowanie innych silników pod warunkiem, że miało to miejsce w historii
(rozwiązania fabryczne). Dopuszcza się inne modyfikacje jednostki napędowej, które miały miejsce w
historii (rozwiązania fabryczne). W przypadku zaistnienia takich modyfikacji zawodnik jest zobowiązany
do przedstawienia stosownej dokumentacji lub materiałów archiwalnych przed imprezą lub podczas
badania kontrolnego w dniu imprezy



i 2.0 w fiacie było rozwiązaniem fabrycznym ale nie seryjnym. A co do cywilnej wersji, to 2.0 był GTJ, też rozwiązanie fabryczne ale nie seryjne...
  
 
Cytat:
i 2.0 w fiacie było rozwiązaniem fabrycznym ale nie seryjnym. A co do cywilnej wersji, to 2.0 był GTJ, też rozwiązanie fabryczne ale nie seryjne...



Takiego rozwiazania nie było.
Protypy nie są brane pod uwage.
  
 
Cytat:
2015-05-28 14:57:22, gregor125 pisze:
Takiego rozwiazania nie było. Protypy nie są brane pod uwage.



Gdzie znalazłeś taką informację?
  
 
Cytat:
2015-05-28 11:45:37, Piatka pisze:
Jeżeli będzie problem to zgłoś fiata jako 1600/1800 Aczkolwiek IMHO i zgodnie z historią startów w CA 2.0 powinno jechać w gr2. (z FF bodajże Bimber? jechał kiedyś, a i gdzieś w którymś regulaminie było że 2.0 dopuszczają do startów).



no było to tak z 3-4 lata temu,ale wtedy nie miałem klatki choc kubły,szelki i poliweglany były juz w aucie
  
 
Cytat:
2015-05-28 17:30:18, bimber1 pisze:
no było to tak z 3-4 lata temu,ale wtedy nie miałem klatki choc kubły,szelki i poliweglany były juz w aucie



Co wy do tej klatki się tak przyczepiliście
  
 
Cytat:
i 2.0 w fiacie było rozwiązaniem fabrycznym ale nie seryjnym


Rozwiązaniem fabrycznym , też nie było.
Zapytaj Mruka - on to wytłumaczy.
Fabryka- montująć w PF 125 p - 1.6 i 1.8 dohc, przewidziała tylko możliwość montażu 2.0 dohc.
Ale nigdy nie wypuściła takiego modelu do sprzedaży.