MALUCH TROPHY - polskie torowe wyścigi 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z inicjatywy Christophe Cariona w sezonie 2011 w Polsce ruszają torowe wyścigi Fiatów 126p. Większość zainteresowanych już zapewne czytała tematy na poznańskim forum. Ja dodam link do strony która rusza za tydzień i tam znajdą się wszelkie informacje. Terminy są równoległe z WSMP. Sezon 2011 będzie kluczowy - jeśli znajdzie się odpowiednia ilość chętnych impreza będzie miała swoją kontynuację w następnych latach. Do startu potrzebna jest licencja wyścigowa, samochód z pełną klatką zgodną z załacznikiem oraz pełny ubiór dla kierowcy. Więcej informacji już niebawem tu:

MALUCH TROPHY



[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2011-01-24 21:27:38 ]
  
 
wow. jakis link do poznanskiego forum? Jakie ograniczenia przerobek?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-16 01:19:57 ]
  
 
pewnie a5188 tyle ze silniki z wieksza pojemnoscia no to sie zacznie dziac wreszcie
  
 
Maja byc 3 dywizje. 662 na seryjnych gratach czyli A-5188, Bisy oraz wydumki na blokach maluchowskich.

Link do forum:
http://www.rajdowypoznan.com/topics9/maluchy-w-natarciu-czyli-vt2587.htm
  
 
Byłoby super gdyby na stronie zostały umieszczone informacje dotyczące kosztów :
-ubrań i dokładnych wymagań
-koszt zrobienia licencji
-przebieg zawodów

...trzy dywizje uważam że to jak na razie za dużo - Bisy oddzielnie ?

A grupy i wydumki.

...najważniejszy będzie regulamin sprzętu, bo wyścigu zbrojeń i tak się nie ominie (to przecież w końcu sport), ale przydałoby się go jakoś ograniczyć.
  
 
Generalnie te wszystkie rzeczy, o ktorych piszesz są w cennikach sklepów lub na stronach PZMłotu albo w regulaminach uzupełniających zawodów
  
 
No to teraz nie ma klas, za rok bedą. Mam tylko nadzieje że regulamin na 2012 nie bedzie podany za rok i bedzie jakas klasa dla maluchow z nieograniczonymi przerobkami silnika (blok seria i tyle).
No i jeszcze jedno - prawie zerowa reklama tego to jak chca duza liczbe zgloszen? Mysle, ze ludzi bedzie coraz wiecej i patrzenie na przyszlosc projektu pod katem 2011 jest bez sensu bo sporo zaintersowanych poswieci 2011 na przygotowania (licencja, homologowane sprzety...)

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-16 12:51:59 ]
  
 
Rozmawiałem z Christophe dziś i o to czego sie dowiedziałem:
Bedzie podział na 3 dywizje:
-dywizja 1: silnik 650(dowolne przeróbki, orginalny blok,głowica i gaznik) skrzynia dowolna 4 biegi
-dywizja 2 : pojemnosć dowolna,skrzynia dowolna,orginalny blok(chłodzenie powietrzem,wałek w bloku)
-dywizja 3: BIS

Jesli chodzi o karoserie to: waga dowolna, w dywizji 1 koła 12,13 cali.
Nadwozie dowolne st/fl/el
W dywizji 2 koła dowolne
Laminaty i poliweglany rózwniez dopuszczone

Wyposażenie bezpieczenstwa wg. zał J.
Tylko nie dosłyszałem czy ciuchy moga bys z utracona homologacja.

Podobno jest juz 8 powaznych chcetnych

Ten rok to bedzie tylko pokazówka,od 2012 ruszą prawdziwe mistrzostwa.

Najlepiej zadzwonic do samego pomysłodawcy( rozmawia po polsku)

Jedynie temat głosnosci jest jeszcze pod znakiem zapytania,ale to juz trzeba dopytac osobiscie



[ wiadomość edytowana przez: Mrally dnia 2011-01-16 17:05:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: Mrally dnia 2011-01-16 17:16:07 ]
  
 
Co do kosztów to z 10tyś na sprzęt, ciuchy i można zaczynać. Zapraszam do Poznania.
  
 
pytanie do dywizji 1 - wyglad oryginalny czyli ganzik tez?
dywizja 2 - ohv, silnik chlodzony powietrzem czyli np silnik od garbusa? czy musi byc 2cyl w rzedzie?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-16 17:03:04 ]
  
 
w dywizji 1 musi byc orginalny blok(w drugiej też),orginalny gaznik i głowica oraz pojemnosć 662 max
  
 
czyli dywizja druga to generalnie maluchowy blok z dowolna reszta? Git.
Mysle ze jeden faworyt w dywizji 1wszej tu sie znadzie

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-16 17:04:38 ]
  
 
aa niedopytałem czy karoseria w dywizji 1 moze byc poszerzona,w drugiej napewno tak.
Bedzie konkretny regulamin to sie wszystkiego dowiemy.
Christophe zaznaczył jeszcze ze auto musi jakos wygladac,zeby to niebył poobijany,przegnity strup.
  
 
to jest bardzo sensowny regulamin, 2 klasy - jedna w miare tania, druga "open" i tyle - naprawde super.
Ciekawe faktycznie czy homologacja na kombinezon moze byc utracona.

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2011-01-16 17:16:34 ]
  
 
Cytat:
2011-01-16 16:55:58, RUFF pisze:
Co do kosztów to z 10tyś na sprzęt, ciuchy i można zaczynać. Zapraszam do Poznania.



Pomnożyłbym to przynajmniej przez dwa, żeby coś wyjezdzić i patrząc na to kto tam bedzie jechał. Ma startować tez maluch z firmy '126group2'
  
 
Niestety tania zabawa to niebedzie, 15k to na pierwszą dywizje trzeba miec starujac od zera, na druga pewnie x2
  
 
a kto powiedział że będzie tanio ?? niestety sport samochodowy na odpowiednim poziomie nie jest tani ...

co do kosztów to do dywizji 2 sam silnik (jakiś sensowny oczywiście) będzie kosztował koło 10 kawałków

a tak poza tym mało czasu kruca bomba mało ...
  
 
bo wszystkim w naszym kraju się wydaję, że żeby bawić się w motorsport to wystarczy mieć 5k w kieszeni i za to jeszcze się cały sezon pojeździ trochę nie te realia
  
 
ale tu nikt tak nie napisal. Ja na ten sezon mam dwa inne projekty do dokonczenia etc wiec w ogole nie ma mowy ale na 2012 kto wie...
  
 
Nadmienie że najwiekszy wydatek to klatka min 1500 za nową, ciuchy mozna wypozyczyć na początek, a przygotowane w miare auto mozna zanabyć od 5tyś. I nie piszcie odrazu o wydatkach 20, 30, 50, 100tyś żeby coś wyjeżdzić. Znam ludzi co jeżdrzą w WPP slabymi sprzętami a i tak dają rade, znam tez takich co jadą dla frajdy i zamykają stawke.