Puchar Youngtimerparty 2011 - Strona 16

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moj tlumik przechodzi i ma 91db, jade!
  
 
Albo i nie bo w regulaminie jest klatka wymagana, do tego terminu nie ogarne klaty...szkoda
  
 
Karcio spokojnie jest ogarnięta ta sprawa jedziemy jako dodatkowa klasa maluch szczegółów musisz dopytać Sebastiana tego co mu części ogarniałeś
  
 
Pytałem Janasa odpisał mi:

Siema. Zmodyfikowanym autem bez klatki możesz jechać tylko w Open, ale na wniosek kilku osób będzie prawdopodobnie klasa" Maluch", gdzie można będzie startować dowolnym Malcem.

  
 
Ruszyły zapisy
http://www.youngtimerparty.pl/index.php
Odnośnie startu malanów
Zasady startu Fiatów 126 w tej klasyfikacji:

min. 5 załóg na liście startowej rundy
maluchy zgłaszają się do swojej klasy wynikającej z regulaminu i opłacają zgodne z regulaminem wpisowe
po wysłaniu zgłoszenia i opłaceniu wpisowego - na skrzynkę kontakt@youngtimerparty.pl chętni musza przesłać deklarację udziału w tej klasyfikacji
termin do 02.05 (czyli do zakończenia oficjalnego terminu nadsyłania zgłoszeń)
klasyfikowane będą tylko Fiaty 126 w silnikami dwucylindrowymi, opartymi na oryginalnym blok
  
 
No i albo ja nie rozumiem co czytam, albo jest inaczej niż rozmawialiśmy AW , miała być klasa 126p bez podklas classic, sport i open, aby troszkę ograniczyć koszty, ja nie twierdziłem na spotkaniu że ma być za darmo ale za klasę open dla nie zrzeszonych 220 zł za fiata 126p to chyba lekka przesada. I znów będę się głęboko zastanawiać czy pojechać za 180 zł bo w sumie czuję się ukarany za brak wnętrza, klatki bądź rollbaru, a miałem nadzieje że zostałem zrozumiany
  
 
kurde to faktycznie kiszka jeżeli ma tak być jak piszesz trzeba to wyjaśnić
  
 
Ogólnie tegoroczny regulamin(nie wiem jak było rok temu) jest z dupy. Teraz posiadając youngtimera wybebeszonego z kubłami ale bez klatki(ma to być dalej youngtimer a nie rajdówka)trafia się do klasy open. Strasznie to słabe i ogranicza możliwośc startu wielu samochodom.
Dwa lata temu nie było tych beznadziejnych przepisów i było naprawdę okej. Na takich zapisach korzysta tylko CACup co widać po frekwencji podniesionej za 120 do 150 samochodów i szybkości jej zapełnianiu. Może kiedyś ktoś w Poznaniu z mądrzeje i zmieni ten idiotyczny przepis a impreza ta skorzysta na tym na pewno.
  
 
Nie będzie klasy jak nie będzie deklaracji. Więc zapisywać sie i wysyłać maila do kontakt@youngtimerparty.pl że chcecie klasy "maluch"

http://www.youngtimerparty.pl/index.php?link=3
  
 
Taki meil przyszedł do mnie od dyrektora imprezy:

Witam!

Po przemyśleniu zgłaszanych wcześniej postulatów a także możliwości jakie wynikają z Regulaminów oraz wcześniejszych wewnętrznych ustaleń zaproponowane zostało następujące rozwiązanie:
- wszystkie zgłoszone do Imprezy auta muszą spełniać wymagania Regulaminu - a zatem: auto kompletne i bez istotnych przeróbek - Classic, przeróbki i/lub wyjęcie wnętrza ale z montażem klatki bezpieczeństwa (lub pałąka zgodnego z załącznikiem 'J' - bo takie też były dopuszczane w Maluchach) - Classic Sport, a samochody nie mieszczące się w tych dwóch klasach mogą zostać przypisane do Open
- klasa do jakiej "wpada" samochód determinuje wysokość wpisowego - zależy nam na autach z grupy Classic i Classic Sport (mi osobiście są też bliższe sercu) ale chcemy aby te auta były zrobione "z głową" - czyli albo zachowane w oryginalne albo jeśli przerobione do sportu do kompleksowo - nasze postulaty mają odzwierciedlenie w ustalonym "cenniku"
- wszystkie startujące samochody są klasyfikowane w "swoich" klasach (lub ewentualnie wyższych w danej grupie jeśli nie zbierze się minimum 5 załóg)
- DODATKOWO Maluchy (z silnikami opartymi o oryginalny blok - przy czym nie wnikamy w zakres przeróbek) mają utworzoną ekstra klasyfikację "markową" czyli przyjeżdżając Maluchem na imprezę można "wygarnąć" na jednej eliminacji nawet dwa puchary...

Do tej pory kwestia wysokości wpisowego była poruszana razem z innymi - takimi jak niekonkurencyjność Maluchów w klasie Open, swoiste "zagapienie" się Uczestników co skutkowało wyższym wpisowym "z definicji" co było demotywujące do startu oraz w ogóle nikła ilość chętnych do startu Maluchów...

Teraz wprost padł postulat obniżenia wpisowego (i tylko jakby w drugim planie chęć skorzystania z możliwości sklasyfikowania dodatkowo w "markowej" klasie) - oczywiście rozważymy tą prośbę - ale zwyczajowo prośby się popiera jakimiś argumentami.

Proszę więc o uzasadnienie (bo nie znajduję go poniżej) - dlaczego Organizatorzy mają podjąć decyzję o specjalnym traktowaniu niektórych uczestników (w szczególności finansowym - co jest drażliwym tematem)?

Dodatkowo - proszę też o propozycję odpowiedzi jaką moglibyśmy udzielić innym uczestnikom jeśli padnie pytanie typu "a dlaczego 'oni' mają niższe wpisowe" - będę bardzo wdzięczny bo naprawdę nie mam pomysłu jakiej odpowiedzi udzielić.

Zważ proszę, że i tak czynimy ukłon w stosunku do "wybranej" grupy Uczestników - bierzemy na siebie "zamieszanie" związane z dodatkową klasyfikacją - czyli opanowanie zgłoszeń do tej klasy, dodatkowe liczenie wyników, puchary, itp. - wcale nie musielibyśmy tego robić.


Dyrektor Imprezy

W dniu 2014-04-17 20:16,

Witam.
Prosił bym o potwierdzenie zasad zapisów do YTP do klasy Fiat 126p , zasady podziału na klasy obowiązują takie jak były czyli classic,sport i open ceny przypisane do tych klas też, a prośba była o utworzenie klasy 126p bez podziału na klasy ponieważ dalej koszty wpisowego pozostały takie jak w I edycji, a to spowodowało mizerną frekwencję startujących fiatami, Może można to jeszcze zmienić ustalając jedną stawkę dla wszystkich w tej klasie wpisowego np. 140 zł.
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2014-04-19 00:46:32 ]
  
 
Cytat:
2014-04-19 00:45:28, sebastianamg pisze:
Taki meil przyszedł do mnie od dyrektora imprezy: Witam! Po przemyśleniu zgłaszanych wcześniej postulatów a także możliwości jakie wynikają z Regulaminów oraz wcześniejszych wewnętrznych ustaleń zaproponowane zostało następujące rozwiązanie: - wszystkie zgłoszone do Imprezy auta muszą spełniać wymagania Regulaminu - a zatem: auto kompletne i bez istotnych przeróbek - Classic, przeróbki i/lub wyjęcie wnętrza ale z montażem klatki bezpieczeństwa (lub pałąka zgodnego z załącznikiem 'J' - bo takie też były dopuszczane w Maluchach) - Classic Sport, a samochody nie mieszczące się w tych dwóch klasach mogą zostać przypisane do Open - klasa do jakiej "wpada" samochód determinuje wysokość wpisowego - zależy nam na autach z grupy Classic i Classic Sport (mi osobiście są też bliższe sercu) ale chcemy aby te auta były zrobione "z głową" - czyli albo zachowane w oryginalne albo jeśli przerobione do sportu do kompleksowo - nasze postulaty mają odzwierciedlenie w ustalonym "cenniku" - wszystkie startujące samochody są klasyfikowane w "swoich" klasach (lub ewentualnie wyższych w danej grupie jeśli nie zbierze się minimum 5 załóg) - DODATKOWO Maluchy (z silnikami opartymi o oryginalny blok - przy czym nie wnikamy w zakres przeróbek) mają utworzoną ekstra klasyfikację "markową" czyli przyjeżdżając Maluchem na imprezę można "wygarnąć" na jednej eliminacji nawet dwa puchary... Do tej pory kwestia wysokości wpisowego była poruszana razem z innymi - takimi jak niekonkurencyjność Maluchów w klasie Open, swoiste "zagapienie" się Uczestników co skutkowało wyższym wpisowym "z definicji" co było demotywujące do startu oraz w ogóle nikła ilość chętnych do startu Maluchów... Teraz wprost padł postulat obniżenia wpisowego (i tylko jakby w drugim planie chęć skorzystania z możliwości sklasyfikowania dodatkowo w "markowej" klasie) - oczywiście rozważymy tą prośbę - ale zwyczajowo prośby się popiera jakimiś argumentami. Proszę więc o uzasadnienie (bo nie znajduję go poniżej) - dlaczego Organizatorzy mają podjąć decyzję o specjalnym traktowaniu niektórych uczestników (w szczególności finansowym - co jest drażliwym tematem)? Dodatkowo - proszę też o propozycję odpowiedzi jaką moglibyśmy udzielić innym uczestnikom jeśli padnie pytanie typu "a dlaczego 'oni' mają niższe wpisowe" - będę bardzo wdzięczny bo naprawdę nie mam pomysłu jakiej odpowiedzi udzielić. Zważ proszę, że i tak czynimy ukłon w stosunku do "wybranej" grupy Uczestników - bierzemy na siebie "zamieszanie" związane z dodatkową klasyfikacją - czyli opanowanie zgłoszeń do tej klasy, dodatkowe liczenie wyników, puchary, itp. - wcale nie musielibyśmy tego robić. Dyrektor Imprezy W dniu 2014-04-17 20:16, Witam. Prosił bym o potwierdzenie zasad zapisów do YTP do klasy Fiat 126p , zasady podziału na klasy obowiązują takie jak były czyli classic,sport i open ceny przypisane do tych klas też, a prośba była o utworzenie klasy 126p bez podziału na klasy ponieważ dalej koszty wpisowego pozostały takie jak w I edycji, a to spowodowało mizerną frekwencję startujących fiatami, Może można to jeszcze zmienić ustalając jedną stawkę dla wszystkich w tej klasie wpisowego np. 140 zł. Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2014-04-19 00:46:32 ]


Przygotowanie starego auta (fiata) jest bardziej czaso i finanso chłonne niż nowoczesnego samochodu , do tego daje małe szanse na wlkę w klasie inna niż markowa...
  
 
Przerabiałem z bratem temat niższego wpisowego w AK Centrum i ich imprezach.
Argumentacja jest prosta : maluch to spory kawałek historii polskiego motosportu. Ludzie przyzwyczaili się do startów różnych japończyków, imprez, evo czy innych wydumek. Ale dobrze przygotowany maluch z kierowcą, który potrafi nim efektownie i efektywnie jeździć, mimo tego że wolniejszy, robi o wiele większe wrażenie na kibicach/oglądających.

Nie raz widziałem reakcje ludzi, którzy czekali na starty 126p.

Kolejna rzecz, to jeżeli tak wszystkim zależy na old/youngtimerach i żyjemy w Polsce, to naturalną rzeczą powinno być promowanie produktów polskiej motoryzacji - czyżby wstydzimy się naszej historii ? W innych krajach nie widzę takiego problemu.

Uważam (nie tylko ja), że starty maluchów dodają dodatkowego kolorytu imprezie, powodują jej dopełnienie i większe zróżnicowanie, co też bardzo pozytywnie wpływa na jej odbiór w mediach.

Dzisiaj auto o mocy 200-400hp tak naprawdę nie robi wrażenia, bo jest tego pełno wszędzie. Trzeba czegoś więcej, aby zainteresować oglądających - a małe pchełki 126p lecące bokiem, czy też 125p walczące z innymi rwd na pewno w tym pomagają.

[ wiadomość edytowana przez: Porthos dnia 2014-04-19 07:30:26 ]
  
 
na liście wyników dużo nowych klasyków których produkcja zaczęła się przed 1992 i zdominowały YTP a Fiat 126p jeden MAŁEGO i to jeszcze przypadkiem


http://www.youngtimerparty.pl/PDF/PYTP2014_1_wyniki_generalna.pdf
  
 
patrząc po pierwszej eliminacji to rzeczywiście średnio klasyczna impreza, niby troszkę starszych autek było ale pamiętam kilka lat temu że przyjeżdżali ludzie takimi autami że się zastanawiałem co to jest jak widać teraz tego nie ma.
Choć pewnie czasy "przejazdu" po torze nie wrócą bo wydaje mi się że od tej zmiany cała ta impreza przestała mieć smaczek. Ale nic już postanowione i napewno się pojawię.
  
 
Patrząc po klasyfikacji z I rundy to impreza powinna sie nazywać BMW Challenge
  
 

2014-04-19 19:40:13, pyros pisze:
Patrząc po klasyfikacji z I rundy to impreza powinna sie nazywać BMW
no w sumie do tego troszkę nawiązywałem
Challenge
[/quote]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2014-04-19 21:44:52 ]

[ wiadomość edytowana przez: sebastianamg dnia 2014-04-19 21:45:58 ]
  
 
Zapisany oczywiście klasa maluch jak na złość pękł mi tłok i mam tydzień na zrobienie nowej góry w silniku
  
 
Ale jak ci pękł tłok ?? Działaj bo my jesteśmy praaawie gotowi
  
 
Miedzy pierścieniami na szczęście nic nie na rozrabiał tylko pompował olej w odmę. Dzis wkładam silnik jutro go odpalę
  
 
fajnie było zobaczyć starą ekipę i to chyba jedyna fajna rzecz z tej imprezy... w połowie śmiałem się że impreza toczy się takim tempem że mogę się spóźnić na 22 do pracy i kurcze musiałem w połowie rozdania pucharów pojechać a resztę się domyślcie.