D4D 116KM problem z brakiem mocy, wymiana turbiny, wtryski - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-03-01 00:17:48, Alien_Obcy pisze:
Bigelektron - a jaki parametr należy wybrać na skanerze do zmierzenia ciśnienia na poszczególnych zaworkach SCV przy teście aktywnym - Test Fuel leak?


Fuel press
Na tescie fuel leak na kazdym z zaworkow minimum 100mpa a najlepiej 114


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-03-01 00:28:36 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-03-01 00:29:49 ]
  
 
OK - wielkie dzięki za dokładne info.
A ten "fuel press" opcja pokazuje ciśnienie na obu zworkach, czy trzeba jakoś wybrać czerwony zawór, a potem zielony na skanerze?
Czy ten "fuel press" to jest podopcja w ramach fuel leak test?
Jak to zrobię to dam znać o wynikach.
  
 
Cytat:
2011-03-01 00:41:16, Alien_Obcy pisze:
OK - wielkie dzięki za dokładne info. A ten "fuel press" opcja pokazuje ciśnienie na obu zworkach, czy trzeba jakoś wybrać czerwony zawór, a potem zielony na skanerze? Czy ten "fuel press" to jest podopcja w ramach fuel leak test? Jak to zrobię to dam znać o wynikach.


W data liscie wywalasz pozostale parametry zeby odswiezanie bylo szybkie ,zostawiasz np obroty silnika cisnienie Map i fuel press,i powiedzmy korekcje na wtryskach.
Zaworki musisz sobie fizycznie odpinac i testujesz raz jeden raz drugi na nagrzanym silniku.
Za filtr paliwa wstawiasz wezyk przezroczysty i obserwujesz czy nie leca banki powietrza.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-03-01 00:51:41 ]
  
 
Cytat:
2011-02-28 20:30:04, wtom pisze:
witam. mam podobny problem jak kolega alien_obcy. dusi się między 3-4tys przy głebokim wciśnięciu gazu, poniżej <3tys i pow.>4tys jedzie dobrze. też wymieniłem już wszystko co można (scv, turbina, przepływka ,egr, vrv, filtry itd.) po podpięciu pod kompa w zakresie dławienia cińienie na pompie spada do 110MPa powyżej 3700obr jest ok. z ECU "prąd wysterowania jest duży" tzn. to nie komp wpływa na zachowanie pompy. czy może być to szlam w baku?



coś kolega Bigelektron poradzi na moje objawy
  
 
Cytat:
2011-03-01 12:02:16, wtom pisze:
coś kolega Bigelektron poradzi na moje objawy


Poczytaj troche i posprawdzaj,tu wszysy maja te same problemy tylko przyczyny sa rozne.Napisalem juz wszystko nawet po kilka razy co nalezy sprawdzac i w jakiej kolejnosci.
Przypadki w ktorych wymieniono wszystko i dalej nie dziala musze miec na miejscu,aby znalezc blad lub przeoczenie i tego sie nieda niestety naprawic on line.Jak ktos ma mechanika i sprzet to sluze rowniez konsultacjami przez telefon.Tym ktorzy juz nie daja rady naprawiam na miejscu w Katowicach.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
było sprawdzane, i mechanik stwierdził że z pompą (fizycznie), scv i turbiną wszystkie parametry sa ok. w zakresie kiedy się dławi, ciśnienie na pompie na chwilę spada/utrzymuje się na poziomie 110MPA (3-4tys) a później rośnie. ECU nie widzi tego efektu, bo wysterowanie prądowe jest właściwe, błędów nie ma. mechanik zasugerował, że być może szlam jest w baku na sicie ssącym. czy jest to możliwe?
  
 
Cytat:
2011-03-01 15:02:45, wtom pisze:
było sprawdzane, i mechanik stwierdził że z pompą (fizycznie), scv i turbiną wszystkie parametry sa ok. w zakresie kiedy się dławi, ciśnienie na pompie na chwilę spada/utrzymuje się na poziomie 110MPA (3-4tys) a później rośnie. ECU nie widzi tego efektu, bo wysterowanie prądowe jest właściwe, błędów nie ma. mechanik zasugerował, że być może szlam jest w baku na sicie ssącym. czy jest to możliwe?


A to moze psychicznie biedaczka niedomaga-jakas schizofrenia moze postepujaca apatia
No to niewiem na co jeszcze czekasz odpompuj z filtra do sloika paliwo i sprawdz czy cos tam plywa czy nie?Jak jest mul w baku to jest wszedzie.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2011-03-01 15:22:51, Bigelektron pisze:
A to moze psychicznie biedaczka niedomaga-jakas schizofrenia moze postepujaca apatia No to niewiem na co jeszcze czekasz odpompuj z filtra do sloika paliwo i sprawdz czy cos tam plywa czy nie?Jak jest mul w baku to jest wszedzie.



chyba zabiorę się od góry baku, bo w verso łatwiej tam niż przy filtrze . dam znać czy coś wykryłem.
  
 
Jeszcze jedno pytanie - a co może być przyczyną zapowietrzenia układu paliwa? - jeżeli będą pęcherzyki powietrza w rurce wstawionej zamiast filtra paliwa.
Co w tym przypadku należy naprawić?
  
 
Cytat:
2011-03-01 18:55:13, Alien_Obcy pisze:
Jeszcze jedno pytanie - a co może być przyczyną zapowietrzenia układu paliwa? - jeżeli będą pęcherzyki powietrza w rurce wstawionej zamiast filtra paliwa. Co w tym przypadku należy naprawić?


Nie zamiast filtra tylko za filtrem.Jak beda banki za filtrem to trzeba przezroczysta rurke przelozyc przed filtr,i jak nie bedzie powietrza tzn ze na filtrze lub obsadzie sie zapowietrza,trzeba wtedy filtr wymienic i jezeli dalej sie zapowietrza to wymienic obsade z pompka reczna.
Najczesciej kiedy filtr jest zatkany lub zle siadl oring to ciagnie powietrze.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dzisiaj zrobiłem sobie test drogowy zaczynając od wciśnięcia pedału na maksa na II biegu i skończywszy na IV, ale bez podpiętego testera i rezultat jest następujący:
- II, III i IV bieg - w zakresie 2800 - 4000 obrotów odczuwam dławienie - efekt falowania (dławi się i popuszcza, dławi się i popuszcza i tak do 4000)
Zawsze mam tą regularność - raz może mocniej, a raz słabiej.
W weekend mam nadzieję zrobić taki tes z testerem i pożyczyć zaworki.
Wydaje mi się, że to zaworki SCV i mam nadzieję, że to tylko jeden powoduje to dławienie - bo, stawiam na ten zielony - oczywiście nie jest to jeszcze poparte pomiarami jak sugerował Bigelektron.
Bigelektron - czy miałeś przypadki, że przy dławieniu wymiana tylko jednego zielonego pomogła - czy zawsze stosujesz metodę wymiany obu? Czy jak na pomiarach - teście aktywnym wyjdzie, że na jednym jest mniejsze ciśnienie to wymienia się tylko jeden, a nie dwa?




[ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-02 21:33:57 ]
  
 
Cytat:
2011-03-02 21:32:14, Alien_Obcy pisze:
Dzisiaj zrobiłem sobie test drogowy zaczynając od wciśnięcia pedału na maksa na II biegu i skończywszy na IV, ale bez podpiętego testera i rezultat jest następujący: - II, III i IV bieg - w zakresie 2800 - 4000 obrotów odczuwam dławienie - efekt falowania (dławi się i popuszcza, dławi się i popuszcza i tak do 4000) Zawsze mam tą regularność - raz może mocniej, a raz słabiej. W weekend mam nadzieję zrobić taki tes z testerem i pożyczyć zaworki. Wydaje mi się, że to zaworki SCV i mam nadzieję, że to tylko jeden powoduje to dławienie - bo, stawiam na ten zielony - oczywiście nie jest to jeszcze poparte pomiarami jak sugerował Bigelektron. Bigelektron - czy miałeś przypadki, że przy dławieniu wymiana tylko jednego zielonego pomogła - czy zawsze stosujesz metodę wymiany obu? Czy jak na pomiarach - teście aktywnym wyjdzie, że na jednym jest mniejsze ciśnienie to wymienia się tylko jeden, a nie dwa? [ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-02 21:33:57 ]


Wymienia sie zawsze 2 chyba ze doraznie mozna 1 ten ktory sie blokuje.W twoim przypadku rownie dobrze powodem moze byc przeladowujaca turbina.Bez pomiarow guzik wiadomo.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Na test drogowy z pomiarem jestem umówiony dopiero w następną środę - znajomy ma tester CDIF/2, ale nie wiem, czy ma możliwość wykonania testu aktywnego Fuel Leak i Fuel Press.
Ciekawy jestem co wyjdzie.
  
 
Cytat:
2011-03-03 18:22:33, Alien_Obcy pisze:
Na test drogowy z pomiarem jestem umówiony dopiero w następną środę - znajomy ma tester CDIF/2, ale nie wiem, czy ma możliwość wykonania testu aktywnego Fuel Leak i Fuel Press. Ciekawy jestem co wyjdzie.


Jak bedziesz robil testy to zadzwon ,powiem na co zwrocic uwage.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Dzisiaj udało mi się zrobić test drogowy, test aktywny Fuel Leak, test katywny VSV u dobrego mechanika ALL JAPANESE na testerze Toyota Scanner Intelligent II.
Ciężko było zapisać wszystkie wyniki dokładnie, ale na III biegu wychodziło:
- przy 3000 obrotach było na MAP 150 kpa i 110 mpa na listwie CR
- 4000 obrotach - MAP 150 kpa i 116 mpa

Zrobiłem też stacjonarny test aktywny Fuel Leak i max. ciśnienie na listwie CR było 130 mpa. (po odłączeniu jednego, a potem drugiego zaworka SCV, silnik nie zgasł)
Test VSV wypadł pozytywnie - zaworek jest sprawny, chociaż okazało się, że nie ma na czubku filterka powietrza.
Kilka razy jeździliśmy i mechanik stwierdził, że turbina ma za małe ciśnienie - nie udało się więcej wyciągnąć niż 150 kpa.

Dodatkowo na wtryskiwaczu Volume1 mam korekcję wtrysku -1,7, na pozostałych jest OK.
Mam pecha, bo wymieniłem turbo na używkę w "idealnym stanie" w 2009, a tu takie buty. Zaraz po wymianie miałem wrażenie, że jest OK, ale to była chyba tylko kwestia zwiększenia koni z 79 KM do 98 KM i momentu z 140 Nm do 217 Nm. To że turbina nie do końca była sprawna od początku wymiany uzasadnia, że nie miałem nigdy pełnej mocy: 116 KM i 250 Nm.
Bigelektron - jaka jest Twoja opinia po tych testach i co należy dalej wykonać, aby potwierdzić, czy to jest na 100% problem z samym turbo, czy ze sterowaniem, czy może jednak coś innego?

[ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-04 22:55:24 ]

[ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-04 22:56:13 ]
  
 
Cytat:
2011-03-04 22:54:36, Alien_Obcy pisze:
Dzisiaj udało mi się zrobić test drogowy, test aktywny Fuel Leak, test katywny VSV u dobrego mechanika ALL JAPANESE na testerze Toyota Scanner Intelligent II. Ciężko było zapisać wszystkie wyniki dokładnie, ale na III biegu wychodziło: - przy 3000 obrotach było na MAP 150 kpa i 110 mpa na listwie CR - 4000 obrotach - MAP 150 kpa i 116 mpa Zrobiłem też stacjonarny test aktywny Fuel Leak i max. ciśnienie na listwie CR było 130 mpa. (po odłączeniu jednego, a potem drugiego zaworka SCV, silnik nie zgasł) Test VSV wypadł pozytywnie - zaworek jest sprawny, chociaż okazało się, że nie ma na czubku filterka powietrza. Kilka razy jeździliśmy i mechanik stwierdził, że turbina ma za małe ciśnienie - nie udało się więcej wyciągnąć niż 150 kpa. Dodatkowo na wtryskiwaczu Volume1 mam korekcję wtrysku -1,7, na pozostałych jest OK. Mam pecha, bo wymieniłem turbo na używkę w "idealnym stanie" w 2009, a tu takie buty. Zaraz po wymianie miałem wrażenie, że jest OK, ale to była chyba tylko kwestia zwiększenia koni z 79 KM do 98 KM i momentu z 140 Nm do 217 Nm. To że turbina nie do końca była sprawna od początku wymiany uzasadnia, że nie miałem nigdy pełnej mocy: 116 KM i 250 Nm. Bigelektron - jaka jest Twoja opinia po tych testach i co należy dalej wykonać, aby potwierdzić, czy to jest na 100% problem z samym turbo, czy ze sterowaniem, czy może jednak coś innego? [ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-04 22:55:24 ] [ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-04 22:56:13 ]


Co do ukladu paliwowego to nalezalo zrobic fuel leak na kazdym odpietym zaworku, wtedy masz pewnosc ze uklad paliwowy jest sprawny,bo na dwuch zaworkach na tescie aktywnym przy braku obciazenia zawsze jest dobrze.
Dlaczego bylo ciezko zapisac??
Testy zrobiles ale bardzo malo precyzyjnie.
Przeciez wystarczylo wlaczyc zapis i nagrac te 3 parametry o ktorych pisalem lub zadzwonic.
Aby cokolwiek stwierdzic potrzebuje wiedziec jakie byly cisnienia przy tych obrotach jakie ci podalem.
Oczywiscie widac ze turbina nie wytwarza cisnienia ,wyobrazam sobie jakim teraz jest super mulem ale zauwaz ze niema tez cisnienia paliwa na listwie.
Jak niema cisnienia na listwie to niema co rozhulac turbiny nawet sprawnej.
Musisz zatem powtorzyc pomiary robiac zapis na nagrzanym silniku.Potrzebuje tylko abys raz na prostej drodze na 4 biegu polozyl gaz do dechy od 1500 obr do 3700 nie popuszczajac gazu ,nagral to a potem odtwarzajac po milisekundzie spisal na kartce cisnienie na listwie i Mapie w tych obrotach w ktorych ci podalem ile ma byc.Czy to takie trudne?To jest 20 minut roboty i sprawdzil jakie jest cisnienie paliwa na tescie fuel leak na kazdym odpietym zaworku.Nastepne 10 minut roboty.
Tyle na poczatek i narazie nie czepiaj sie turbiny puki tego nie sprawdzisz.
Powodem braku cisnienia na turbinie moze byc
A)brak dostatecznego cisnienia spalin na wirniku napedowym-za malo paliwa sie spala w cylindrze
B)Turbina wytwarza cisnienie ktore jednak ucieka przez nieszczelny zabrudzony zawor EGR- w pierwszej kolejnosci do czyszczenia,lub nieszczelnosc na dolocie np dziura w intercoolerze lub luzna opaska.
C)Sama turbina ciezko obracajacy sie wirnik luzy poosiowe i popromieniowe ,Brak sterowania kierownica -brak podcisnienia na silownik.


A sprawdzaliscie najprostsze rzeczy w stylu czy na biegu jalowym jak zdejmujesz i zakladasz wezyk podcisnieniowy na gruche turbiny to wciaga pret regulacyjny?


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-03-05 12:34:25 ]
  
 
Bigelektron - jak zawsze masz 100% rację - ja naciskałem na zapis dla poszczególnych obrotów, ale jakoś ten mechanik mi zamotał w głowie, że to widać ewidentnie, że problem z turbo. Mówił trochę odwrotnie o mniejszym ciśnieniu na listwie CR, że jak nie ma ciśnienia na turbo, to wpływa na mniejsze ciśnienie na listwie CR, ale Twoja wersja jest b. logiczna. Poza tym na II biegu pokazywało większe ciśnienie na listwie CR ok. 131 mpa przy obrotach 4000 i stąd to przekonanie o turbo u tego mechanika.
W przyszłym tygodniu jestem umówiony na analizę problemu z turbo i powtórzę te testy o których pisałeś w ramach reklamacji. Powiedz mi jeszcze, czy te testy mogę zrobić na III biegu, bo nie bardzo mam gdzie rozwinąć prędkości dla IV biegu do 4000 obrotów.
Proszę napisz mi jeszcze jak należy sprawdzić turbinę bez jej demontażu. Ostatnio moja turbina zaczęła świstać, ale na razie nie jest to głośny świst (po wymianie tego nie było) - czy to świadczy o problemach?
Cytat:
C)Sama turbina ciezko obracajacy sie wirnik luzy poosiowe i popromieniowe ,Brak sterowania kierownica -brak podcisnienia na silownik.


Ten mechanik wspominał o sprawdzeniu rury do intecooler'a i innych rzeczach, ale nie chcę powtarzać znowu tego samego, że coś sprawdzą i tak de facto okaże się, że wszystkiego co trzeba nie zrobili i będę w punkcie wyjścia.
Czy możesz wypisać mi listę rzeczy do zrobienia? (oczywiście tych podstawowoych bez rozbierania połowy samochodu)
Wielkie dzięki za pomoc - naprawdę jestem pod wrażeniem Twojej rzetelności w diagnozie - mnie to się b. podoba, ale jak widać nie wszyscy mechanicy mają takie podejście i Ty jesteś odosobnionym przypadkiem.
  
 
Cytat:
2011-03-05 19:56:29, Alien_Obcy pisze:
Bigelektron - jak zawsze masz 100% rację - ja naciskałem na zapis dla poszczególnych obrotów, ale jakoś ten mechanik mi zamotał w głowie, że to widać ewidentnie, że problem z turbo. Mówił trochę odwrotnie o mniejszym ciśnieniu na listwie CR, że jak nie ma ciśnienia na turbo, to wpływa na mniejsze ciśnienie na listwie CR, ale Twoja wersja jest b. logiczna. Poza tym na II biegu pokazywało większe ciśnienie na listwie CR ok. 131 mpa przy obrotach 4000 i stąd to przekonanie o turbo u tego mechanika. W przyszłym tygodniu jestem umówiony na analizę problemu z turbo i powtórzę te testy o których pisałeś w ramach reklamacji. Powiedz mi jeszcze, czy te testy mogę zrobić na III biegu, bo nie bardzo mam gdzie rozwinąć prędkości dla IV biegu do 4000 obrotów. Proszę napisz mi jeszcze jak należy sprawdzić turbinę bez jej demontażu. Ostatnio moja turbina zaczęła świstać, ale na razie nie jest to głośny świst (po wymianie tego nie było) - czy to świadczy o problemach? Ten mechanik wspominał o sprawdzeniu rury do intecooler'a i innych rzeczach, ale nie chcę powtarzać znowu tego samego, że coś sprawdzą i tak de facto okaże się, że wszystkiego co trzeba nie zrobili i będę w punkcie wyjścia. Czy możesz wypisać mi listę rzeczy do zrobienia? (oczywiście tych podstawowoych bez rozbierania połowy samochodu) Wielkie dzięki za pomoc - naprawdę jestem pod wrażeniem Twojej rzetelności w diagnozie - mnie to się b. podoba, ale jak widać nie wszyscy mechanicy mają takie podejście i Ty jesteś odosobnionym przypadkiem.


Wszystko juz ci napisalem.Przeczytaj jeszcze raz wszystkie moje posty ponizej wynotuj na kartce, i sprawdzaj po kolei dokladnie tak jak napisalem.W razie pytan masz nr do mnie przeslany jakis czas temu na priva.

Jak mowil o sprawdzeniu to czemu mowil a nie sprawdzil?Nie trzeba niczego rozbierac tylko sprawdzic czy niema olejowych zapocen,tam gdzie sa ,to wyciska powietrze.

Zapis wyglada tak ze ustawiasz data liste i wywalasz wszystkie parametry a zostawiasz tylko obroty silnika cisnienie paliwa i cisnienie z MAPa-tylko 3 parametry aby bylo dobre odswierzanie ekranu.Potem jedziesz po rownej drodze patrzysz czy nic nie jedzie zwalniasz na 3 biegu do obrotow 1500 wciskasz czerwony klawisz zapisu w testerze wciskasz gaz w podloge i nie puszczasz az do 3700.Pozniej to samo na 4 biegu wtedy lepiej widac przyrosty cisnien bo predkosc wolniej narasta.
Pozniej stajesz na poboczu odtwarzasz zapis na palzie po milisekundzie i notujesz parametry.
Nabardziej mnie interesuje co sie dzieje w przedziale 1800-3000 reszta dopelnia obrazu.
Wspomniales ze facet ma tester Toyoty 2 to juz wogole luxus,ale chyba niebardzo potrafi z niego korzystac ,moze dopiero sie uczy.
Moglby mi poprostu wyslac te dwa zapisy na 2 i 3 biegu na maila.
Mam swoj wlasny taki tester i inteligentna przegladarke ,wiec moge sobie taki plik otworzyc i przeanalizowac nie musialbys wtedy spisywac na kartce.



-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2011-03-05 21:35:14 ]
  
 
Mierzyliśmy tak jak napisałeś, był ustawione 3 parametry i nawet zapisaliśmy max. 15 s, a potem przepełnia się bufor., ale nie odtworzyliśmy i nie spisałem.
Co jest potrzebne do przeniesienia tych danych na komputer ? W takim układzie podjadę do niego z laptopem i przegram te wyniki do siebie - jak ten Itelligent Scanner podłączyć do komputera - czy jest wejście USB - jaki to kabel? Czy jest potrzebny jakiś soft do przegrania danych - czy wykrywa go jako dysk przenośny i przegrywa się tak jak z pamięci flash?
Miałem do Ciebie zadzwonić, ale nie wiedziałem jak to odbierze druga strona, że ktoś się wymądrza, itd. Teraz chyba z tego skorzystam - będę tam w czwartek ok. 9:00 rano.

[ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-05 21:45:08 ]

[ wiadomość edytowana przez: Alien_Obcy dnia 2011-03-05 21:46:04 ]
  
 
[quote]
2011-03-05 19:56:29, Alien_Obcy pisze:
Bigelektron - jak zawsze masz 100% rację - ja naciskałem na zapis dla poszczególnych obrotów, ale jakoś ten mechanik mi zamotał w głowie, że to widać ewidentnie, że problem z turbo. Mówił trochę odwrotnie o mniejszym ciśnieniu na listwie CR, że jak nie ma ciśnienia na turbo, to wpływa na mniejsze ciśnienie na listwie CR, ale Twoja wersja jest b. logiczna. Poza tym na II biegu pokazywało większe ciśnienie na listwie CR ok. 131 mpa przy obrotach 4000 i stąd to przekonanie o turbo u tego mechanika.


Nie twierdze ze ten mechanik sie myli ze problem nie jest w turbo-ba nawet jest to bardzo prawdopodobne,ale z tej diagnostyki ktora przeprowadzono do tej pory to nie wynika.Wlasciwie nic z niej nie wynika ponadto ze niema ani cisnienia paliwa ani na turbinie.

Trzeba tez wiedziec ze po 3800-4000 spada zapotrzebowanie na paliwo i wtedy nawet w niesprawnym ukladzie paliwowym cisnienie niewiele odbiega od normy.
Tak samo jezeli np zdejmiesz waz podcisnienia z gruchy na turbinie czyli kierownica strugi ustawiona jest na minimalny wydatek ,to tez osiagniesz 150kpa przy 4000.
Dlatego tak wazna jest analiza pelnego zapisu na 3 i4 biegu ,wtedy widac co jest przyczyna a co skutkiem.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer