D4D 116KM problem z brakiem mocy, wymiana turbiny, wtryski - Strona 16

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2015-06-09 08:49:15, Bigelektron pisze:
A z czego wnosisz ze cisnienie na turbinie jest ok???bo jest??Niech mechanik nie rozklada rak tylko zapnie tester i wrzuci w dataliste cisnienie paliwa obroty i cisnienie doladowania Map.Zrobcie jazde i zanotuj jakie jest najwyzsze cisnienie na Mapsensorze bezposrednio przed tym falowaniem mocy bo moge sie zalozyc ze jest wybebnione w okolice 220-230 kpa czyli mocne przeladowanie.



Dziękuję za wskazówki tak zrobię.

Niemniej jendak po wymianie zaworków SCV właśnie taki test drogowy zrobiliśmy i przy maksymalnym przyspieszeniu na żadnym biegu ciśnienie doładowania nie przekraczało 200 kPa. Jeżeli jest tak jak piszesz, że tuż przed tym falowaniem turbina na moment przeładowuje i następuje odcięcie paliwa to czy jedynym rozwiązaniem tego problemu będzie regeneracja turbiny? Czy może warto jeszcze sprawdzić czujniki ciśnienia MAP (w zasadzie oba, ten co mierzy i ten co przełącza na ciśnienie atmosferyczne) oraz wykonać regulację turbiny pod tą kopułką od podciśnienia, która znajduje się nad turbiną? Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2015-06-09 11:56:23, Marinso pisze:
Dziękuję za wskazówki tak zrobię. Niemniej jendak po wymianie zaworków SCV właśnie taki test drogowy zrobiliśmy i przy maksymalnym przyspieszeniu na żadnym biegu ciśnienie doładowania nie przekraczało 200 kPa. Jeżeli jest tak jak piszesz, że tuż przed tym falowaniem turbina na moment przeładowuje i następuje odcięcie paliwa to czy jedynym rozwiązaniem tego problemu będzie regeneracja turbiny? Czy może warto jeszcze sprawdzić czujniki ciśnienia MAP (w zasadzie oba, ten co mierzy i ten co przełącza na ciśnienie atmosferyczne) oraz wykonać regulację turbiny pod tą kopułką od podciśnienia, która znajduje się nad turbiną? Pozdrawiam.

Bo jak obserwujesz pelna liste to odswierzanie ekranu moze to pominac ,dlatego trzeba ustawic liste z jak najmniejsza iloscia parametrow np obr silnika cisnienie Map i Cr i zrobic zapis a potem odtwarzac po milisekundzie.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
A u mnie zupełny szał. Pacjent:Toyota Avensis T25 d4d 2005
Odczyt korekcja rano na zimnym:
1. 0,6
2. 0,4
3. 0,4
4. 0,5
Nie dymi, super odpala, spalanie w normie jak w ksiązce.

Pomiar na ciepłym
1. -1,7
2. 0,6
3. 0,8
4. 0,7

Ponownie pomiar na ciepłym tego samego dnia:
1. 0,7
2. 0,5
3. 0,9
4. -1,4

Zdurniałem
  
 
...
Cytat:
2015-06-02 15:29:44, Bigelektron pisze:
W jakosci wykonania .Jak cos produkujesz to na koniec jest sortownia i sie sortuje wg osiagow czesci na pierwszy montaz na gwarancje na czesci zamienne spelniajace wymogi firmy zamawiajacej i pozaklasowe poprostu czesci zamienne.



ja kupiłem te z "aftermarketu" zrobiłem na nich prawie 200tys. i nadal działają, chyba mam szczęście

można kupić nawet po 1$, ale 500szt


http://www.alibaba.com/trade/search?fsb=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=096710-0052
[ wiadomość edytowana przez: wtom dnia 2015-09-07 21:44:55 ]

[ wiadomość edytowana przez: wtom dnia 2015-09-07 21:45:32 ]
  
 
Cytat:
2015-09-07 19:46:47, mezzoforte pisze:
A u mnie zupełny szał. Pacjent:Toyota Avensis T25 d4d 2005 Odczyt korekcja rano na zimnym: 1. 0,6 2. 0,4 3. 0,4 4. 0,5 Nie dymi, super odpala, spalanie w normie jak w ksiązce. Pomiar na ciepłym 1. -1,7 2. 0,6 3. 0,8 4. 0,7 Ponownie pomiar na ciepłym tego samego dnia: 1. 0,7 2. 0,5 3. 0,9 4. -1,4 Zdurniałem


No tak sie dzieje czasami a czasami jak jedziesz pelnym gazem to sie rozjezdzaja a na postoju sie wyrownuja .Czasami jak nowe przychodzily to np 3 buly na 03-06 a jeden np na 1,2 i tez bylo ok.Jak sie nic nie dzieje to sie nie przejmowac.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2015-09-09 13:31:00, Bigelektron pisze:
No tak sie dzieje czasami a czasami jak jedziesz pelnym gazem to sie rozjezdzaja a na postoju sie wyrownuja .Czasami jak nowe przychodzily to np 3 buly na 03-06 a jeden np na 1,2 i tez bylo ok.Jak sie nic nie dzieje to sie nie przejmowac.



Rozumiem. Więc nie brać do głowy jeździć i czasami kontrolować. Wielkie dzięki za odpowiedź. Myślałem że to może kwestia ciśnienia na szynie albo jakiegoś czujnika czy czortwie jeszcze czego.. Czuję się nieco uspokojony .Pzdr.
  
 
Witam serdecznie.
Problem, jaki mam ze swoją RAV4 2.0 d4d 2005 r. był wielokrotnie opisywany w tym wątku. Brak mocy powyżej 2500 obr/min, zapalający się check i przechodzenie w tryb serwisowy.
Nie jestem w stanie sam naprawić auta, nawet korzystając ze wskazówek innych forumowiczów i nie chcę absorbować uwagi innych użytkowników.
Bardzo proszę Bigelektrona o kontakt, chciałbym porozmawiać i umówić się na spotkanie.
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2015-11-16 22:41:15, jerry23150 pisze:
Witam serdecznie. Problem, jaki mam ze swoją RAV4 2.0 d4d 2005 r. był wielokrotnie opisywany w tym wątku. Brak mocy powyżej 2500 obr/min, zapalający się check i przechodzenie w tryb serwisowy. Nie jestem w stanie sam naprawić auta, nawet korzystając ze wskazówek innych forumowiczów i nie chcę absorbować uwagi innych użytkowników. Bardzo proszę Bigelektrona o kontakt, chciałbym porozmawiać i umówić się na spotkanie. Pozdrawiam.

numer poszedl na priv

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Bardzo dziękuję Bigelektron za telefon.
Nie skorzystałem, ponieważ wcześniej odstawiłem auto do mechanika po tym jak przy przyspieszaniu weszło w tryb serwisowy i dalsza jazda, a zwłaszcza wyprzedzanie stało się ryzykowne. Panowie stwierdzili zbyt niskie ciśnienie turbiny i zakwalifikowali do regeneracji lub czyszczenia, gdyż "zacinają się kierownice łopatek" jeśli dobrze zrozumiałem. Gruntowne czyszczenie turbiny i przedmuchanie katalizatora przyniosło efekt. Auto dało się rozpędzić do 170 km/h i przyspiesza płynnie chociaż wydaje mi się, że przed czyszczeniem miało przebłyski lepszego przyspieszenia niż teraz. Korekty wtrysków wynoszą od -1,7 do 1,7 mm3 na biegu jałowym a po dodaniu gazu wzrastają do ponad 3, jest podejrzenie, że spada ciśnienie w cylindrach i może być spowodowane nieszczelnością uszczelki pod wtryskiem - to opinia mechaników. Pojeżdżę trochę i ewentualnie pojadę na sprawdzenie wtrysków na "stole" i wymianę uszczelek.
Poprawcie mnie proszę jeśli piszę głupoty lub przynudzam.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  
 
Cytat:
2015-11-22 21:40:50, jerry23150 pisze:
Bardzo dziękuję Bigelektron za telefon. Nie skorzystałem, ponieważ wcześniej odstawiłem auto do mechanika po tym jak przy przyspieszaniu weszło w tryb serwisowy i dalsza jazda, a zwłaszcza wyprzedzanie stało się ryzykowne. Panowie stwierdzili zbyt niskie ciśnienie turbiny i zakwalifikowali do regeneracji lub czyszczenia, gdyż "zacinają się kierownice łopatek" jeśli dobrze zrozumiałem. Gruntowne czyszczenie turbiny i przedmuchanie katalizatora przyniosło efekt. Auto dało się rozpędzić do 170 km/h i przyspiesza płynnie chociaż wydaje mi się, że przed czyszczeniem miało przebłyski lepszego przyspieszenia niż teraz. Korekty wtrysków wynoszą od -1,7 do 1,7 mm3 na biegu jałowym a po dodaniu gazu wzrastają do ponad 3, jest podejrzenie, że spada ciśnienie w cylindrach i może być spowodowane nieszczelnością uszczelki pod wtryskiem - to opinia mechaników. Pojeżdżę trochę i ewentualnie pojadę na sprawdzenie wtrysków na "stole" i wymianę uszczelek. Poprawcie mnie proszę jeśli piszę głupoty lub przynudzam. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.

Jezeli masz okolo 200 tys to od razu wymien uszczelki pod wtryskami kpl plus przelewy a pokrywe zaworowa z odoleiwiaczem do wymoczenia np w brudpurze.Katalizator pod autem wytnij i wstaw dobra rure zarowa.Katalizator ten drugi pod autem przewaznie sie zapycha i morduje powoli turbine a ropuchy z przydroznych rowow i tak ci nie podziekuja za to ze oszczedzasz im nieco siary. Oczywiscie wtryski jak beda na stole to glupota byloby nie dac ich do sprawdzenia pod katem rozpylania i wydatku na przelew.Takze jak najbardziej jest to zasadne.


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-11-22 22:17:31 ]
  
 
Witam serdecznie wszytkich....mam AVENSIS z 05 2.0 d4d , super auto ale od jakiegoś czasu co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, w naj mniej oczekiwanych momentach...1000 obr. i nie reaguje na nic. Odpalam na nowi i jada zaczyna się na nowo do kolejnego razu. Wymieniłem filtr paliwa, mało pali jak zawsze, no jak ostro przyspieszam to puści czarna chmurę ,ale to chyba normalne. Już nawet wykręcałem SCV bo w mojej pompie jest jeden, na zasilaczu z impulsatorem był czyszczony,,,ładnie cyka.
Jeden przypadek miałem gdy było -12 to nie chciała odpalić. Pod kompem pokazuje ...wyciek paliwa z układu paliwowego ,i spadek ciśnienia paliwa.
Gdzie nie pojadę i pytam to każdy najchętniej by wymienił mi pól silnika.
miał ktoś już taki przypadek????
dziękuje z góry. Proszę o kontakt z kimś konkretnym.
  
 
Cytat:
2016-01-09 16:33:56, jedrek0102 pisze:
Witam serdecznie wszytkich....mam AVENSIS z 05 2.0 d4d , super auto ale od jakiegoś czasu co jakiś czas wchodzi w tryb awaryjny, w naj mniej oczekiwanych momentach...1000 obr. i nie reaguje na nic. Odpalam na nowi i jada zaczyna się na nowo do kolejnego razu. Wymieniłem filtr paliwa, mało pali jak zawsze, no jak ostro przyspieszam to puści czarna chmurę ,ale to chyba normalne. Już nawet wykręcałem SCV bo w mojej pompie jest jeden, na zasilaczu z impulsatorem był czyszczony,,,ładnie cyka. Jeden przypadek miałem gdy było -12 to nie chciała odpalić. Pod kompem pokazuje ...wyciek paliwa z układu paliwowego ,i spadek ciśnienia paliwa. Gdzie nie pojadę i pytam to każdy najchętniej by wymienił mi pól silnika. miał ktoś już taki przypadek???? dziękuje z góry. Proszę o kontakt z kimś konkretnym.

Jestes można powiedzieć wzorcowym klientem Toyoty tzn reasumując uważasz ze auto jest super znaczy klient zadowolony ,za wyjątkiem tych paru drobnostek ze nie jedzie kopci i czasami nie odpala... no i wtedy mało pali a w zasadzie wcale.Teraz musisz jeszcze chcieć wydac pare tysięcy na naprawę i juz
To jeszcze pare pytan pomocniczych od jakiego czasu jesteś tak szczęśliwym posiadaczem i czy już wymieniales rozrząd lub kiedy wypada termin mam na myśli paski rolki pompe wody i jaki jest teraz przebieg.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Autko posiadam od roku, pochodzenia znane bo kupiłem od gościa który mieszka 30 km dalej, z polskiego salonu, serwisowana w Lubiniu , przebieg 167 tyś. Rozrząd wymieniony przy 110 tyś. Auto nie katowane ,oleje i filtry wymieniane na czas.
  
 
Cytat:
2016-01-09 22:09:17, jedrek0102 pisze:
Autko posiadam od roku, pochodzenia znane bo kupiłem od gościa który mieszka 30 km dalej, z polskiego salonu, serwisowana w Lubiniu , przebieg 167 tyś. Rozrząd wymieniony przy 110 tyś. Auto nie katowane ,oleje i filtry wymieniane na czas.

Zapytaj tych co rozrzad wymieniali czy ustawili pompe na znaki czy tez uwazaja ze to niema znaczenia.
Najszybcie bedzie wyjac wtryski do sprawdzenia pod katem przelewania ,jezeli wyjda ok to wykluczyc listwe i zostaje pompa .A czesciej wpada w tryb awaryjny na zimnym czy mocno nagrzanym silniku czy niema znaczenia?

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
na zimnym....jak sie zagrzeje to problem znika.
  
 
Cytat:
2016-01-10 06:57:02, jedrek0102 pisze:
na zimnym....jak sie zagrzeje to problem znika.

To faktycznie dziwne jeżeli bylyby wtryski to raczej na cieplym bylby większy problem niż na zimnym.A jak były temperatury do minus 5 to tez wystepowalo czy dopiero poniżej -5/
Wyjmij schowek i sprawdz czy nie masz chipa zwiekszajacego moc taka skrzynka wpieta w komputer silnika na wtyczki a do niej wiazka.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
dzisiaj było rano -2,5 ...odpaliła normalnie bez problemu...po przejechaniu 2 km wpadła w tryb awaryjny....ponowne odpalenie, 5 km i znowu ,co odpaliłem chwila i try b awaryjny.....postałem chwile złapał temp i bez problemu dojechałem do domu....jak ma temp. to ciągnie jak zła....
możliwe jest ze ten SCV się przycina?...on ma cewkę w środku, i może jak jest zimna to ją tnie.
Zamierzam jeszcze dzisiaj zdemontować czujnik na listwie do czyszczenia....cze to bez sensu??
co do czipa...to chyba nic tam niema dołożonego......zadnej dodatkowej ingerencjinie widziałem
  
 
zapomniałem dopisać , że po ponownym odpaleniu alarm nadal świeci na desce, o gdy próbowałem ruszać do około 2000 obr wpadała znowu w muła.
Jutro podjadę jeszcze na kompa i podam wszytko co się da zbadać.

Jeszcze pytanko do Bigelektrona... w jakich godzina można się do ciebie dzwonić ?

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2016-01-10 20:25:38, jedrek0102 pisze:
zapomniałem dopisać , że po ponownym odpaleniu alarm nadal świeci na desce, o gdy próbowałem ruszać do około 2000 obr wpadała znowu w muła. Jutro podjadę jeszcze na kompa i podam wszytko co się da zbadać. Jeszcze pytanko do Bigelektrona... w jakich godzina można się do ciebie dzwonić ? pozdrawiam

Jak tylko wstane rano po 12 tej
Listwy nie ruszaj jak odkrecisz cokolwiek w tym modelu to listwa do wymiany.Zdejmij wezyk za filtrem i odpompuj troche paliwa do butelki i wystaw na noc a rano bedziesz wszystko wiedzial.Mysle ze jedyny problem jest tutaj w paliwie.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
witam serdecznie wszystkich......problem rozwiązany....4 wtrysk do wymiany...niby miał 0,6 ....ale puszczał na przelew.....wymiana na inny ze szwagrem w garażu bardzo proste ...z demontażu z angola...adaptacja i spokój.
Autko nie dymi i pali na dotyk....
Bigelekton....dzięki za poświęcony czas....szacunek i pozdrawiam