Kodowanie wtryskiwaczy - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2018-03-02 20:52:41, sweterek02 pisze:
Tak, tak - to wiem. Sprawdze. Zastanawiałem się jak powinien wyglądać sygnał za katalizatorem (na wolnych obrotach). Raczej ustabilizowany poziom sygnału w okolicach 0V??

Masz 4 sondy czy dwie?


-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cztery sondy. Dwa katalizatory równolegle i sondy na każdym przed i za
  
 
Cytat:
2018-03-04 22:10:37, sweterek02 pisze:
Cztery sondy. Dwa katalizatory równolegle i sondy na każdym przed i za


I pytasz jak powinna oscylować sprawna sonda?
Ogranicz dataliste do 4 sond i sobie porównaj te sprawne z tymi niesprawnymi

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Cytat:
2018-03-05 11:40:01, Bigelektron pisze:
I pytasz jak powinna oscylować sprawna sonda? Ogranicz dataliste do 4 sond i sobie porównaj te sprawne z tymi niesprawnymi



sondy umieszczone w dwóch blokach: w każdym pierwsza tzw pomiarowa, druga diagnostyczna. mi różni się sygnał na jednej diagnostycznych. Sondy pracują parami - czyli dwie tak samo i dwie tak samo. Skoro sygnał jest różny na na dwóch (pracujących w podobnych warunkach - tzw diagnostycznych) to nie wiem który z tych dwóch sygnałów jest prawidłowy.

Pytanie jest proste: jaki powinien być sygnał na sondzie diagnostycznej (za katalizatoem) na wolnych obrotach? ja mam na jednej sondzie sygnał ustabilizowany (nie sinusoidalny) na poziomie około 0V, na drugiej w granicach 0,4 V. Który jest prawidłowy?
  
 
Cytat:
2018-03-05 20:33:15, sweterek02 pisze:
sondy umieszczone w dwóch blokach: w każdym pierwsza tzw pomiarowa, druga diagnostyczna. mi różni się sygnał na jednej diagnostycznych. Sondy pracują parami - czyli dwie tak samo i dwie tak samo. Skoro sygnał jest różny na na dwóch (pracujących w podobnych warunkach - tzw diagnostycznych) to nie wiem który z tych dwóch sygnałów jest prawidłowy. Pytanie jest proste: jaki powinien być sygnał na sondzie diagnostycznej (za katalizatoem) na wolnych obrotach? ja mam na jednej sondzie sygnał ustabilizowany (nie sinusoidalny) na poziomie około 0V, na drugiej w granicach 0,4 V. Który jest prawidłowy?

Pytanie jest proste
A odpowiedz nie bo oscylacja zależy od stanu rozgrzania silnika i wydechu od tego jak długo wcześniej jechales od jak dawna stoisz na biegu jalowym itd.
Poniewarz jednak masz bliźniacze wydechy po dwa cylindry na rząd wiec odpowiadam ci już od kilku postow na to pytanie patrz na blizniacza sonde jak pracuje i tak ma być bo gdyby było zle to by wywalilo kod bledu za słabej oscylacji lub zablokowanego sygnalu na niskim lub wysokim.
Masz spalona grzalke lub problem z instalacja w każdym razie sonda nie osiąga temp pracy wiec sonda ci nie oscyluje te 0.43V to napiecie pomiarowe wysylane z komputera na sonde a sonda je obniza lub podbija kiedy oczywiście osiągnie temp pracy.
wiec zacznij wyciagac wnioski zamiast dreczyc pytaniami które nie maja większego sensu
bo nie posuwasz się ani centymetr do przodu.Zmierz na początek rezystancje grzałek wszystkich sond i sobie porównaj.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Witam
Chcialbym sie cos dowiedziec.Wedlug strony http://www.japancats.ru/Toyota/ mam wtryski o numerze 23670-29035 czy mozna je zastapic wtryskami 23670-27030 Z tego co czytalem to nie trzeba je kodowac,czy mozna podmienic tylko dwa wtryski? Auto to Toyots Rav4 z 2003 roku silnik 2.0 D4D116km
  
 
Cytat:
2021-05-22 15:05:08, polan23 pisze:
Witam Chcialbym sie cos dowiedziec.Wedlug strony http://www.japancats.ru/Toyota/ mam wtryski o numerze 23670-29035 czy mozna je zastapic wtryskami 23670-27030 Z tego co czytalem to nie trzeba je kodowac,czy mozna podmienic tylko dwa wtryski? Auto to Toyots Rav4 z 2003 roku silnik 2.0 D4D116km


Jezeli to wtryski 4pinowe to wlasnie te dwa piny dodatkowe to opornik korekcyjny jego wartosc wyraza korekcje czyli ten kod nabijany na glowce wtryskow dwu pinowych.
Zdejmij kleme na 5 minut a pozniej do okolo100km komputer ustali sobie nowa korekcje na podstawie opornika i pracy wtrysku.
A czy pasuja wtryski o innym nr czesci to zadzwon do Mabi Warszawa tylko oni sa w stanie spr ktore to modyfikacja a ktore sa calkowicie inne i nie beda dobrze pracowac.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Tak to sa wtryski 4pinowe.Bede dzwonil do Mabi. Dziekuje za szybka odpowiedz.

[ wiadomość edytowana przez: polan23 dnia 2021-05-23 10:30:01 ]
  
 
Dzwonilem i sie do dzwonilem.Wiem juz ze numery wstryskiwaczy ktore podalem nizej, to sa numery Toyoty ktore sa odpowiednikiem numeru denso 0950000570.
Mozna tez bez problemu wymienic tylko te ktore sa uszkodzone.Wymienic chce dlatego ze na rozgrzanym silniku przy obrotach ponizej 9000 wyskakuje CHECK,traci moc na pedal gazu nie reaguje potem trzeba dlugo krecic zeby odpalil.
Sprawdzalem korekty wtryskow programem Techstream
1-0,003 mm3
2-0,159 mm3
3-2,498 mm3
4-1,722 mm3
Chcialbym zebyscie sie wypowiedzieli co sadzicie,z gory dziekuje.

Cytat:
2021-05-23 10:27:58, polan23 pisze:
Tak to sa wtryski 4pinowe.Bede dzwonil do Mabi. Dziekuje za szybka odpowiedz. [ wiadomość edytowana przez: polan23 dnia 2021-05-23 10:30:01 ]